Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tulipas itsekin nyt siirryttyä Iphonen aikakauteen. Amerikassa irtoaa käytetyt nyt ihan mukavaan hintaan, kun tietää mistä ostaa. Ostin äsken 4 iphonea 1200 dollarilla. 2x8gb ja 2x16gb (joku 860e). Kaikki 3g malleja ja jailbreakattuja. Ajattelin hankkia vielä muutaman käytetyn lisää ja kun vie ulkomaille unlokattuna niin saa helposti sen 100e voittoa/luuri. Ei hullumpaa bisnestä. :hyvä:

Hienoa ja käytännöllistä muuten Iphonessa on esim. Skype.

Tulipas itsekin nyt siirryttyä Iphonen aikakauteen. Amerikassa irtoaa käytetyt nyt ihan mukavaan hintaan, kun tietää mistä ostaa. Ostin äsken 4 iphonea 1200 dollarilla. 2x8gb ja 2x16gb (joku 860e). Kaikki 3g malleja ja jailbreakattuja. Ajattelin hankkia vielä muutaman käytetyn lisää ja kun vie ulkomaille unlokattuna niin saa helposti sen 100e voittoa/luuri. Ei hullumpaa bisnestä. :hyvä:

Hienoa ja käytännöllistä muuten Iphonessa on esim. Skype.

en sitten saannut viime keväänä ostettua iphonea, mutta nyt on alkanut taas "halut" nousemaan luuria kohtaan. ei vaan kiinnosta sitoutua soneraan päiväksikään. ja ei sitä rahaakaan ole ihan liikaa käytettävissä, mutta eiköhän sen verran kuitenkin löydy että iphone saadaan käteen. vaikka sitten käytetty.

:offtopic: saattaisin olla kiinnostunut ostamaan tollasen 8gb pois sulta jos vaan läppäri menee takuuseen, eikä tartte uutta ostaa. minkälaista hintaa olet ajatellut pyytää? ja missä kunnossa noi on? voitko antaa e-mailin ni pistän postia? :offtopic:

en sitten saannut viime keväänä ostettua iphonea, mutta nyt on alkanut taas "halut" nousemaan luuria kohtaan. ei vaan kiinnosta sitoutua soneraan päiväksikään. ja ei sitä rahaakaan ole ihan liikaa käytettävissä, mutta eiköhän sen verran kuitenkin löydy että iphone saadaan käteen. vaikka sitten käytetty.

:offtopic: saattaisin olla kiinnostunut ostamaan tollasen 8gb pois sulta jos vaan läppäri menee takuuseen, eikä tartte uutta ostaa. minkälaista hintaa olet ajatellut pyytää? ja missä kunnossa noi on? voitko antaa e-mailin ni pistän postia? :offtopic:

No nämä jotka mulla nyt on niin niissä ei ole mitään pahvikoppia (paitsi yhdessä). Kunto kaikissa hyvä paitsi toisessa 16gigasessa on 3 pientä ilmakuplaa näytössä (siis pientä). No tuosta maksoinkin vain 250usd.

Itse saan ostettua uudenveroisen (boksit sun muut) jailbreakatun ja ilman kytkyjä olevan 16 gigasen n.400 dollarilla, eli n.290 eurolla. 350-400usd on hintahaitari 16 gigaselle ja 300usd maksaa käytetty unlokattu 8 giganen. Eli joku 320e (sisältää 100e voittoa) joutuis maksamaan 8 gigasesta ilman Soneran kytkyjä jne.

En tosin ole Suomeen tulossa näillä näkymin, eli kauppoja voi olla aika vaikea lähiaikoina järjestää.

"Sain" kuulokkeet takas huollosta. Ainut että huolto palautti ne ja väitti että ne ovat ok. Kaupan myyjäkin eka sanoi että ne kyllä siellä tietää, mutta kun pistin musaa soimaan ja käskin kuuntelemaan niin sekin alko ihmettele mitä ne siellä takuussa puuhaa.

No nämä jotka mulla nyt on niin niissä ei ole mitään pahvikoppia (paitsi yhdessä). Kunto kaikissa hyvä paitsi toisessa 16gigasessa on 3 pientä ilmakuplaa näytössä (siis pientä). No tuosta maksoinkin vain 250usd.

Itse saan ostettua uudenveroisen (boksit sun muut) jailbreakatun ja ilman kytkyjä olevan 16 gigasen n.400 dollarilla, eli n.290 eurolla. 350-400usd on hintahaitari 16 gigaselle ja 300usd maksaa käytetty unlokattu 8 giganen. Eli joku 320e (sisältää 100e voittoa) joutuis maksamaan 8 gigasesta ilman Soneran kytkyjä jne.

En tosin ole Suomeen tulossa näillä näkymin, eli kauppoja voi olla aika vaikea lähiaikoina järjestää.

jepjep, ebayn kauttako olet omasi hankkinut? ite oon harkinnu taas tota ebayn kautta hankkimista, jos vaan saan aikaiseksi luottokortin hankkimisen.

Onkos kellään tietoo että miten ton mailin saa toimimaan luukussa? postit kyllä tulee ja saa luettua mutta en ole millään asetuksilla onnistunut vielä postia sillä lähettämään,joka kerta herjaa lähtevän postin palvelinta, että yhteys lähtevän postin palvelimeen epäonnistui.kaikkia mahdollisia asetuksia olen koittanut mutta kai sen jollain pitäisi saada toimimaan..

joo tota palvelinta olen muutellut ja nyt pääsin niin pitkälle että kun lähetän postia herjaa että,postia ei voida lähettää.palvelin hylkäsi yhden vastaanottajan osoitteen.viesti siirrettiin lähteviin ???nyt alkaa pikkuhiljaa nyppii ku oon muutaman tunnin tapellu tän kans mut ei saa toimimaan.. niin ja muuten ton portin oon muuttanut 25 kuten jossain luukun ohjeissa käskettiin ,onkohan se oikein???

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Olisko mitää arvailuja mikä tulee uuden 3GS:n hinnoiksi? Siis ostettuna, minun sonera liittymällä. Mitkään paketit ei kiinnosta. Vähän huhuja oli, että hinnat olisi aika paljon korkeammalla kuin ed. mallilla. Kohtahan ne hinnat julkistetaan kyllä...

Olisko mitää arvailuja mikä tulee uuden 3GS:n hinnoiksi? Siis ostettuna, minun sonera liittymällä. Mitkään paketit ei kiinnosta. Vähän huhuja oli, että hinnat olisi aika paljon korkeammalla kuin ed. mallilla. Kohtahan ne hinnat julkistetaan kyllä...

Samaa odotellaan täällä. Tuskin sitä kukaan foorumilainen tietää hintoja ennakkoon, jos niitä ei vielä soneran sivuilla lue. Kaikki muu ennen sitä on vaan huhupuhetta.
Sitä en tiedä julkaistaanko hintatietoja ennen kuun viimeistä päivää.
Jos hinnat on hanurista, kuten odottaa saattaa, niin pitää jopa harkita tuon vanhan hommaamista. Toivottavasti sellaiseen ei tarvi kuitenkaan lähteä.

Mulle riittäisi kiinteä maksu veppiliittymästä. Puhelut ja tekstiviestit jollakin minimipaketilla.

Vähän huhuja oli, että hinnat olisi aika paljon korkeammalla kuin ed. mallilla. Kohtahan ne hinnat julkistetaan kyllä...
Mulle ne sano liikeessä että vanhemman mallin hintoja ei ees pudoteta vaan uudet on vaan kalliimpia. Mutta ei ne mitään muuta hinnoista sitten tuntunu tietävänkään.
Aika vaikee uskoa ettei edes vanhojen mallien hinnat putoaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom