Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyllä se näin menee. Kysyin soneran kaupasta kun ohi kävelin. Eihän siinä sonera häviä vaan saa taas nalkkiin asiakkaan kahdeksi vuodeksi. Eri asia sitten niiden jotka on ostanut muilla kuin minun sonera liittymällä, niin ne joutuu maksamaan kaikki "osarit" pois.
Itse taidan käyttää tätä optiota kun täysin uusi luuri tulee. Jotenkin sellainen tutina että sellainen nähdään ihan vuoden sisällä.

Moneltakohan tuo tulla tupsahtaa. Täytyy lähteä puolen päivän jälkeen ajelemaan kohti Olumpppiastadionia...
Toivotaan, että aamusella tulee. Tosin voi mennä kirkkokuvaukset sivusuun jos Tipen kanssa istutaan kahvilassa ja räpelletään uutta käyttistä.

Monet ihmettelee miksi iPhonen akku kestää mukamas vähän. Mutta jos maalaisjärjellä miettii asiaa, niin ehkä se aukenee.

iPhonen käyttö on täysin erilaista kuin normaalin nokialaisen. Nokialaisella soitetaan ja vastataan, ketään ei kiinnosta sillä muuta tehdä, eikä sillä paljoa webbiäkään selata saati pelata yhtään mitään.

iPhonea taas tulee räplättyä melkein kokoajan kun on liikkeellä, ainakin itse pelaan jopa paskalla ollessa :D

Mulla on parhaimmillaan kestänyt akku 4 päivää 3gays kun en turhia räpläilly. Olikahan käyttö jotain 1.5-2h. Normisti kun räplää ja pelailee kestää pari päivää.

Mitähän nokiafanboyt/msmobiletyypit keksii huomisen jälkeen iluurille heikkouksia, kun rupee oleen jo paperillaki aika kovat speksit 3.0:ssa + siihen päälle käytettävyys.. Kova paketti tulee oleen. Sanoisinko jopa KOVA LUU :dance:

Monet ihmettelee miksi iPhonen akku kestää mukamas vähän. Mutta jos maalaisjärjellä miettii asiaa, niin ehkä se aukenee.

iPhonen käyttö on täysin erilaista kuin normaalin nokialaisen. Nokialaisella soitetaan ja vastataan, ketään ei kiinnosta sillä muuta tehdä, eikä sillä paljoa webbiäkään selata saati pelata yhtään mitään.

iPhonea taas tulee räplättyä melkein kokoajan kun on liikkeellä, ainakin itse pelaan jopa paskalla ollessa :D

Sulla on varmaan kokemusta laajasti nykynokialaisista ja niiden käytöstä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onhan noiden vekottimien käyttömukavuus aivan eri asteella. Tuhosin joku aika sitten iPhonen ja hommasin Tuben tilalle. Käytettävyys on järjettömän tönkköä Symbianissa. Samoin ohjelmien hommaaminen. Jostain varmaankin saisi hankittua pelejä laitteeseen, mutta sen asian tutkiminen ei paljoa inspaa. Webbiselailu on tahmeaa, selainta ei tee millään tavalla mieli käyttää. Ei kyllä tehnyt iPhonenkaan kanssa, mutta sujuvampi se silti oli kuin Noksun vastaava selain. Musasoitin... noh... ei siitä sen enempää.

Tube ei ole samalla tavalla viihdyttävä kuin iPhone, mutta sillä mennään tällä hetkellä, valitettavasti.

Mikä on nykynokialainen? Saanko kommentoida kun mulla on nykyään 5800 ja E51 käytössä iPhonen jälkeen?
e71 ja sen jälkeen tulleista malleista suurin osa. jos siis akkukestosta puhutaan. ja tubessakin taisi olla yllättävän hyvä akkukesto.

Sulla on varmaan kokemusta laajasti nykynokialaisista ja niiden käytöstä.
No ei tässä tartte mikään ruudinkeksijä olla tajutakseen iPhonen viihdearvon versus Nokian insinööripuhelimet.

Niin ja perkele ei ole vielä tullut 3.0 storeen.

en mä ainakaan vielä löydä sivuilta mitään mistä vois ladata, eli ei kait vielä ole tullu
Eikö se tuu iTunesiin kuten muutkin päivitykset? Mullon puhelin telakassa ja käyn vähän väliä painelemassa Etsi päivityksiä -nappia. :pano:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom