Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuohan näyttää pätevältä. Thx.
Hanskaa vissiin subitkin?
Itse olen käyttänyt Submergeä. Ei mitenkään ihmeellinen mutta tekee juuri sen mitä pitää.
Jep. Trialilla saat väsättyä 20 leffaa kuntoon. Sen jälkeen täytyy maksaa 15 eeroa, jos haluaa jatkaa käyttöä.
Kannattaa kokeilla. Videodrive on ihan ehoton värkki, jos haluaa leffat iTunesiin, Front Row:hun, iPodiin, iPhoneen, Apple-telkkarille, jne.

Mä pistin jo Soneralle kysely, että miten voin päivittää tuon 3G:n 3Gs:ään.
Katsotaan nyt, mitä vastaavat. Kytkyähän on vielä jäljellä about vuosi.

Ostaa semmoisen luurin jossa on mieleinen käyttis, puhelimiahan riittää. Ihmeellinen suorastaan pakottava säätämisen tarve joillain, yleensä pc-puolen ihmisillä.
Niin riippuu vähän onko se tyyppi joka nätisti seisoo rivissä kun kernaali (jobs) käskee vai haluaako itselleen myös mahdollisuuden vapauteen. Mitään noitahan ei ole pakko asennella mutta valinnanvara on melkein aina pelkästään plussaa. Ja toistetaan vielä:maemo toimii säätämättäkin tosi hyvin. Installerilla asentaa ohjelmat ja sit vaan käyttää.. ..ja kaikki vaan toimii. Mutta sit on myös takaovi jos kiinnostaa esim kokeilla androidia muttei tahdo maksaa 500e moisesta huvista.

Nojoo aika turha vääntö vaihteeksi. Vois vetää väsyneen nutr... Matrixvertauksen punaisesta ja sinisestä pilleristä. Mutta enpä taida ostaa iluuria kun samalla pitäisi itse pukea itsensä pakkopaitaan.

Niin riippuu vähän onko se tyyppi joka nätisti seisoo rivissä kun kernaali (jobs) käskee vai haluaako itselleen myös mahdollisuuden vapauteen. Mitään noitahan ei ole pakko asennella mutta valinnanvara on melkein aina pelkästään plussaa. Ja toistetaan vielä:maemo toimii säätämättäkin tosi hyvin. Installerilla asentaa ohjelmat ja sit vaan käyttää.. ..ja kaikki vaan toimii. Mutta sit on myös takaovi jos kiinnostaa esim kokeilla androidia muttei tahdo maksaa 500e moisesta huvista.

Nojoo aika turha vääntö vaihteeksi. Vois vetää väsyneen nutr... Matrixvertauksen punaisesta ja sinisestä pilleristä. Mutta enpä taida ostaa iluuria kun samalla pitäisi itse pukea itsensä pakkopaitaan.
No mutta miksi ihmeessä sitten käytät PC:tä kun siihen et saa asennettua OSX:sää? Eikös se ole juurikin sitä vapautta? Macciin voit pistää Windowsin jos haluat. Vähän valikoivaa on aina tuo murojen argumentointi, ei aina niin johdonmukaista. Puhelimessa on suunnattoman huono juttu kun ei pääse vaihtamaan todella kovaa Applen käyttistä pois, mutta tietokoneissa taas ei haittaa laisinkaan, että tämän pallon parasta OSX:ää EI saa pc-koneeseen. Todellista valinnanvapautta taas toki tarjoaa virusohjelmistojen skaala.

Jos ei ole kallista ja hankalaa, niin vaihdan ite heti. Toivotaan muuten, että 3.0 tulee keskiviikkona aamulla, niin saadaan kirkkokierrokselle uudet käyttikset.

Juu, max muutama satku on mullakin hintarajana.
Jos tulee liikaa laskua, niin vedätellään vuosi tällä ja sitten unlock ja myyntiin... odottelee, että tulee 3GSi tai vaihtaa samantein tuohon uusimpaan.

Mistähän näihin sais takakansia, vaikka jotain 'desing' vermeitä. Pudotin tuon sillein huolella ja sopivasti tuolin jalkaan ja sinne tuli halkeama. Onneks meni takakansi edellä :D

EDIT: ohjeethan sen vaihtamiseen on tuolla, ei kovin simppeli juttu:
http://www.ifixit.com/Guide/Repair/iPhone-3G-Rear-Panel/583/1

No mutta miksi ihmeessä sitten käytät PC:tä kun siihen et saa asennettua OSX:sää?

Tarkastahan vielä väitteesi todenperäisyys...

Mistähän näihin sais takakansia, vaikka jotain 'desing' vermeitä. Pudotin tuon sillein huolella ja sopivasti tuolin jalkaan ja sinne tuli halkeama. Onneks meni takakansi edellä :D

Ebaysta irtoaa 15euron pintaan sis. pk ja toolsit. Eri värejäkin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä pistin jo Soneralle kysely, että miten voin päivittää tuon 3G:n 3Gs:ään.
Katsotaan nyt, mitä vastaavat. Kytkyähän on vielä jäljellä about vuosi.

Jos siis haluaa uudemman iphonen, niin vanha kytky menee vaan poikki ja uusi kytky alkaa alusta sen 2vuotta. Tämä siis kun luuri on maksettu ja minun sonera liittymä.

Jos siis haluaa uudemman iphonen, niin vanha kytky menee vaan poikki ja uusi kytky alkaa alusta sen 2vuotta. Tämä siis kun luuri on maksettu ja minun sonera liittymä.

vaat.. Siis noin helposti onnistuu? uskoisko tuota? Ei kuluja muutaku tietenki ne mitä uudesta tulee?
Jos noin menee niin taidanpa päivittää..

vaat.. Siis noin helposti onnistuu? uskoisko tuota? Ei kuluja muutaku tietenki ne mitä uudesta tulee?
Jos noin menee niin taidanpa päivittää..
Miksei olisi? Eihän siinä Sonera häviä mitään, vaan päinvastoin saa taas 2 vuotta pitää asiakkaansa kytkyssä kiinni.

Kyllä se näin menee. Kysyin soneran kaupasta kun ohi kävelin. Eihän siinä sonera häviä vaan saa taas nalkkiin asiakkaan kahdeksi vuodeksi. Eri asia sitten niiden jotka on ostanut muilla kuin minun sonera liittymällä, niin ne joutuu maksamaan kaikki "osarit" pois.

Nykyään operaattorien täytyy tarjota myös vuoden kytkyjä. En tiedä sitten koskeeko parin vuoden kytkysopparin uusimista...

Huomenna pitäis saapua vähäsen käytetty 3G iPuhelin. :kuola:
Täytyi ostaa Soneran prepaid-liittymä valmiiks, että pääsee heti käyttämään puhelinta. Liittymän vaihtumisen ajan täytyy käytellä tuota prepaidia..

Mulla on ollut nyt käytössä joku nokian varmaankin halvimman mallinen puhelin, kun edellinen meni rikki jonkin aikaa sitten.
Ei jaksais odottaa, on se varmaan niin hieno vehje. :)

Ja enää yksi päivä 3.0 OS saapumiseen ---->tähän vitusti banaaneja<----

Toivottavasti tulee aamusella, pitää nimittäin lähteä liikenteeseen klo 07, jotta kerkiää sinne pelipaikoille klo 10:een mennessä. Saa imuroitua sen päivityksen ennen liikkeelle lähtöä.

Voipi olla, että jänestän pari tuntia tuosta alusta ja tehdään treffit klo 12, niin ei tarvi aivan tolkuttoman aikaisin herätä (soitan huomenna). Nyt yövuorosta uinuun ja huomenna iltavuoro, vaihdokki niin pääsee kirkkojen kuvauskierrokselle :rolleyes:

Ja enää yksi päivä 3.0 OS saapumiseen ---->tähän vitusti banaaneja<----
Moneltakohan tuo tulla tupsahtaa. Täytyy lähteä puolen päivän jälkeen ajelemaan kohti Olumpppiastadionia...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom