Tuohan näyttää pätevältä. Thx.Jep. Myös Videodrive on varsin kätevä.
Hanskaa vissiin subitkin?
Itse olen käyttänyt Submergeä. Ei mitenkään ihmeellinen mutta tekee juuri sen mitä pitää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan näyttää pätevältä. Thx.Jep. Myös Videodrive on varsin kätevä.
Jep. Trialilla saat väsättyä 20 leffaa kuntoon. Sen jälkeen täytyy maksaa 15 eeroa, jos haluaa jatkaa käyttöä.Tuohan näyttää pätevältä. Thx.
Hanskaa vissiin subitkin?
Itse olen käyttänyt Submergeä. Ei mitenkään ihmeellinen mutta tekee juuri sen mitä pitää.
Niin riippuu vähän onko se tyyppi joka nätisti seisoo rivissä kun kernaali (jobs) käskee vai haluaako itselleen myös mahdollisuuden vapauteen. Mitään noitahan ei ole pakko asennella mutta valinnanvara on melkein aina pelkästään plussaa. Ja toistetaan vielä:maemo toimii säätämättäkin tosi hyvin. Installerilla asentaa ohjelmat ja sit vaan käyttää.. ..ja kaikki vaan toimii. Mutta sit on myös takaovi jos kiinnostaa esim kokeilla androidia muttei tahdo maksaa 500e moisesta huvista.Ostaa semmoisen luurin jossa on mieleinen käyttis, puhelimiahan riittää. Ihmeellinen suorastaan pakottava säätämisen tarve joillain, yleensä pc-puolen ihmisillä.
No mutta miksi ihmeessä sitten käytät PC:tä kun siihen et saa asennettua OSX:sää? Eikös se ole juurikin sitä vapautta? Macciin voit pistää Windowsin jos haluat. Vähän valikoivaa on aina tuo murojen argumentointi, ei aina niin johdonmukaista. Puhelimessa on suunnattoman huono juttu kun ei pääse vaihtamaan todella kovaa Applen käyttistä pois, mutta tietokoneissa taas ei haittaa laisinkaan, että tämän pallon parasta OSX:ää EI saa pc-koneeseen. Todellista valinnanvapautta taas toki tarjoaa virusohjelmistojen skaala.Niin riippuu vähän onko se tyyppi joka nätisti seisoo rivissä kun kernaali (jobs) käskee vai haluaako itselleen myös mahdollisuuden vapauteen. Mitään noitahan ei ole pakko asennella mutta valinnanvara on melkein aina pelkästään plussaa. Ja toistetaan vielä:maemo toimii säätämättäkin tosi hyvin. Installerilla asentaa ohjelmat ja sit vaan käyttää.. ..ja kaikki vaan toimii. Mutta sit on myös takaovi jos kiinnostaa esim kokeilla androidia muttei tahdo maksaa 500e moisesta huvista.
Nojoo aika turha vääntö vaihteeksi. Vois vetää väsyneen nutr... Matrixvertauksen punaisesta ja sinisestä pilleristä. Mutta enpä taida ostaa iluuria kun samalla pitäisi itse pukea itsensä pakkopaitaan.
Jos ei ole kallista ja hankalaa, niin vaihdan ite heti. Toivotaan muuten, että 3.0 tulee keskiviikkona aamulla, niin saadaan kirkkokierrokselle uudet käyttikset.
No mutta miksi ihmeessä sitten käytät PC:tä kun siihen et saa asennettua OSX:sää?
Mistähän näihin sais takakansia, vaikka jotain 'desing' vermeitä. Pudotin tuon sillein huolella ja sopivasti tuolin jalkaan ja sinne tuli halkeama. Onneks meni takakansi edellä :D
Ebaysta irtoaa 15euron pintaan sis. pk ja toolsit. Eri värejäkin.
Mä pistin jo Soneralle kysely, että miten voin päivittää tuon 3G:n 3Gs:ään.
Katsotaan nyt, mitä vastaavat. Kytkyähän on vielä jäljellä about vuosi.
Jos siis haluaa uudemman iphonen, niin vanha kytky menee vaan poikki ja uusi kytky alkaa alusta sen 2vuotta. Tämä siis kun luuri on maksettu ja minun sonera liittymä.
Miksei olisi? Eihän siinä Sonera häviä mitään, vaan päinvastoin saa taas 2 vuotta pitää asiakkaansa kytkyssä kiinni.vaat.. Siis noin helposti onnistuu? uskoisko tuota? Ei kuluja muutaku tietenki ne mitä uudesta tulee?
Jos noin menee niin taidanpa päivittää..
Ja enää yksi päivä 3.0 OS saapumiseen ---->tähän vitusti banaaneja<----
Moneltakohan tuo tulla tupsahtaa. Täytyy lähteä puolen päivän jälkeen ajelemaan kohti Olumpppiastadionia...Ja enää yksi päivä 3.0 OS saapumiseen ---->tähän vitusti banaaneja<----