Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo nyt näkyy ja valuu. Piti sitten iTuneskin päivittää tuon takia. Mun karmalla puhelin on paskana tän päivityksen jälkeen, mut katsotaan. Tosi hyvää nakkia lataantuu.

Päivitys sisällä ilman ongelmia. Nythän se rupee oleen sellanen ku sen aina olis pitäny olla.
Vaikka henkkoht vanhallaki pärjäs hienosti.

Etsi toiminto vaikuttaa hyvältä.

Sä olet kyyninen paska aina. Osta Nokia ja Windows, ne kuuluu sulle. Menee hukkaan Apple tommoisella kyniksellä.
Aina pitää vähän kitistä, ilman mun kritiikkiä apple uppoaa :pano:

Muistinko mainita että olisin halunnut eri väriteeman? En tykkää babybluusta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla on kyllä toi itunes päivitetty,mutta silti valittaa että ei saa yhteyttä aktivointi palvelimeen,miks helvetissä joka asiassa täyty aina olla jotain ongelmia..:itku:

mites se nyt silleen ruuhkaa?

eikö mistään oo opittu?!? eka huudellaan nokian ovi storesta ja sen tökkimisestä, nyt sit samantien mäkistit perässä samassa suossa ;)

luulis että järkevät tyypit olisi laskeneet myytyjen iphonejen määrän, olettaneet skenaarion että kaikki kuitenkin runkkaa sitä f5:sta (tai mitälie tunesissa) just samalla sekunnin sadasosalla. sit vois vaikka 24 tunniks vuokrata sen mukaan kapasiteettia.. ..jos kerran kaikki vaan toimiii

Jostain syystä just samaanaikaan tuli jokin mäkin javakikkare jakoon eikä suostu asentuu. Onnettomien yhteensattumien summa vai salaliitto? Murtuuko dynastia?

Jostain syystä just samaanaikaan tuli jokin mäkin javakikkare jakoon eikä suostu asentuu. Onnettomien yhteensattumien summa vai salaliitto? Murtuuko dynastia?

Ei muuten mullakaan aamupäivällä asentunut tuo javapäivitys, mikäköhän lie syynä. Ilmoitti vain että "päivitystä ei voida asentaa" tjsp. boottaamisen yhteydessä.

Älkää sitten ihmetelkö modeemikäyttöä piuhalla, se on naurettavan helppoa. Piuha kii ja networks panellista yksi klikkaus.

Bluetoothilla pitää sentään parittaa ja Macbook airin kanssa ei taida saada bluetoothilla yhteyttä. Mac Pro ja Macbook toimii.

On nyt pari päivää tullut räplättyä tätä luuria.
Just laitoin 3.0:n sisään, hyvin pelittää.

Ens viikolla aukeaa uus liittymä rajattomalla datalla. Pääsee kunnolla surffaileen sitten muuallakin kun wlanissa. Macbookkiinkin saa sitten verkon tän kautta, kun vaan tarvii.

E: On muuten Store täysin jumissa. Kun laittaa ohjelman lataamaan luuriin niin jonkin aikaa se odottaa siinä mutta sitten katoaa.

jee 4000. viesti, mikä kunnia!!

mitens se modeemin laitto sitte onnistukaan?? ei ainakaan multa onnistunu.
tosin olen melko eilisen teeren poika näissä hommissa...

Back
Ylös Bottom