Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä käytän säännöllisesti sähköpostia, facebookia, säätietoja, pörssitietoja, nettiselainta, tekstiviestejä, musaa, kuvien esittelyä ja jopa puhunkin aika ajoin. Näistä huonoin tuntuu olevan tuo puhelupuoli, kun ruukkaa pätkiin pidemmissä puheluissa vähintään kerran.

Oon iLoukussa !

Sen verran jos vielä udella saan niin onko näitä nyt kuinka montaa mallia vai vain se yksi puhelinversio? Missä luokissa hinta pyörii suurinpiirtein? Jos harkinnassa on nokia 5800 ja tää iphone niin ilmeisesti tää on satakertaa parempi vaihtoehto?
Kaks mallia. Toisessa 3G yms. Jotain 400-600 maksaa soneran kytkynä. iPhone hakkaa 100-0.

Kaks mallia. Toisessa 3G yms. Jotain 400-600 maksaa soneran kytkynä. iPhone hakkaa 100-0.

Musta tuntuu, ettei täällä edes saisi sanoa näin, mutta sanonpa nyt kuitenkin. Molemmat, 5800xm ja iPhone, ovat hyviä laitteita ja valinta noiden välillä on mielestäni enemmän riippuvainen käyttötarkoituksesta, mieltymyksistä ja budjetista. Mikrobitin testissä muistaakseni saivat suunnilleen saman arvosanan. 5800xm:n hinta on n. 300 euroa nykyisin, vähä ehkä reilut.

Ai niin, joku kysyi vähän aikaa sitten siitä kun volumet menee täysiin jos luuri painuu esim. housuissa reittä vasten.
En muistanu sillon, mutta onhan tuolla asetuksissa "volume limit" valinta millä äänenvoimakkuuden saa lukittua.

Käsittääkseni kysyttiin mielipidettä iPhonesta&5800xm:stä. Voihan tuokin tosin olla hyvä, en ole tutustunut.
Niin kysyttiin. Sanoit, että nokia on hyvä laite. Mun mielestä x450 on hyvä laite, mutta iphone hakkaa sen siitäkin huolimatta.

Käsittääkseni kysyttiin mielipidettä iPhonesta&5800xm:stä. Voihan tuokin tosin olla hyvä, en ole tutustunut.
Ainakin 5800 on kympin halvempi kuukaudessa tolla kytkypaskalla.. Huhuh mitä hintoja 599,00e 8gb ja 699,00e 16gb maksaa kytkyhommal jossain soneran sivuil :eek: Emmä noita löydä mistää suomen puhelinliikkeestä ilman kytkyy.. Toisaalta en tarvis ku jonkun ihan peruspuhelin mut haluu silti jonkun kivan ja kalliin näkösen lelun millä leikkiä!:)

Edit. Minkäslainen toi kamera on iphonessa? Oon kuullu haukuttavan paskaks. 2megapikselin ? 5800 ois ainaki 3.2megapikselin kamera.
Toisaalta luin jostain että iphonen uus HD versioki ois tulossa joskus 2009.. Kannattaskohan venailla sitä :/
Voiko olla mahdollista että olisin nähnyt viikko takaperin prismassa iphonen hintaan 249e? Näytti ihan samalta mut en lukenu oliko pelkkä soitin vai puhelinsoitin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pitää muistaa, että kyllähän se iPhonenkin akku kestää, jos vain soitetaan ja vastataan puheluihin. Ei voida verrata muihin luureihin, koska muilla ei tee hevonvittua muutoin kuin puhumiseen. Mikään muu luuri ei tarjoa näin paljon kaikkea pientä kivaa, että niitä tulisi räplättyä kokoajan. Joten jos haluaa akkukestoa, niin luuri taskuun ja vain vastaa puheluihin kun joku soittaa. Jos taas haluaa selata nettiä, kuunnella kokoajan musaa, pelata pelejä ja käyttää Atomic farttia, niin turha vollottaa kun akku ei kestä. Erona on se, että Nokiassa ei voi mitään noista tehdä tyylikkäästi, joten siksi niiden akku kestääkin kun niiden tarkoitus on vain olla puhelimia. Pistäkää nokiassa musat soimaan ja selatkaa(nokia tosin ei selaamista ole nähnytkään, enemmän se on taistelua kursorin kanssa) nettiä kokoajan 3G yhteydellä, katsokaa ja ihmetelkää kun voila, se mahtava akku tyhjeneekin kovaa vauhtia.

Hei cmon onko vähän typerää kirjoittaa jotain tämmöistä. Ihan hyvin tiedät, että ei tuo totta ole. Päivän lopussa kun kotona lyön luurin lataukseen niin puhelimesta on hävinnyt yksi tai kaksi tolppaa ja minä käytän luuria päivittäin aika paljon vaikka mihin. Ikinä ei ole tarttenut akun loppumista pelätä.

Eilen sain alle 2h junamatkalla tasan 90% akusta kulutettua pelailemalla, suoraan töpselistä ennen veturia. Toijalan kohdalla piti laittaa sulki että riittäisi pistorasialle asti.

-edit- olkoot. Sovitaan, että Nokiassa on paras akku maailmassa ja iPhonessa paskin.

ps. ei ole tarttenut pelätä iPhonen akun loppumista.

Huoh. Noinhan mä sanoinkin. Aika turhaa leikkiä jotain marttyyriä kun puhutaan herran jumala matkapuhelimista.

-edit- olkoot. Sovitaan, että Nokiassa on paras akku maailmassa ja iPhonessa paskin.

ps. ei ole tarttenut pelätä iPhonen akun loppumista.
eikun sovitaan niin, että ainakin 95% nokialaisissa on paskempi akku (=ei kestä läheskään yhtä pitkään samanlaisella käytöllä) mutta esim uudet e-sarjalaiset taas kestävät moninkertaisesti. syynä lienee se, että akun tilavuus taitaa olla lähellä 30% koko paketista jos ei ylikin. tuo on taas tosi hyvä juttu käyttäjien kannalta nimittäin noksun akkukestot on ollut tosi paskoja jo monta vuotta.

kannattaa vaan suhteuttaa siihen että akkuteknologia on bout samalla tasolla kuin 6110:ien aikaan, litiumit on vaan saatu pakattua pienempään tilaan. toisaalta puhelinten prossut hakkaavat jokun p1 300mhz MMX:n prosessointitehossa. vielä ei ole näkynyt polttokennoakkuja eikä mitään muutakaan vaihtoehtoja ole olemassa. taino olihan se suomalainen "keksijä" joka kehitteli akkuteknologiaa ja pumppasi vitusti rahaa sijoittajilta. lopputulos oli nolla ja eiköhän se tuomittukin jo oikeudessa huijauksesta/petoksesta :D

feikki-edit: törkeätä petosta tarjottu.
http://www.prosessori.fi/uutiset/uutinen2.asp?id=51067

ja lopuksi vielä: toivon että myös iphonen uusimpaan versioon olisi pistetty vähän lisää mAhheja. mitä enemmän on eri valmistajilla tarjontaa puhelimista jotka kestää bt gps wlan 3g päällä yli vuorokauden, sitä enemmän paineita tulee kaikille parantaa akkukestoja sekä valmiustilassa että käytössä joka taas hyödyttää kaikkia puhelimen käyttäjiä...

Huoh. Noinhan mä sanoinkin. Aika turhaa leikkiä jotain marttyyriä kun puhutaan herran jumala matkapuhelimista.
Mä nyt vain yritin selittää, että kaikki on niin suhteellista. Toinen luulee, että Applessa on jotenkin erikoisen huono akku ja että Nokialla kyllä voi vetää lataamatta päivän. No niin voi iPhonellakin ja pidempään, jos sitä käytettäisiin kuin Nokiaa. Vertaa nyt herraisä vaikka pelejä jollain N95:lla iPhoneen. Eihän nämä kaksi puhelinta nyt paini edes samalla planeetalla.

Mitähän peliä MHK olisi jaksanut veivaa junassa 2 tuntia Nokialla? Matopeliä?

Onkohan muuten noin yleisesti missään tehty mitään uutta tutkimusta ihmisten matkapuhelimen käytön muuttumisesta Applen tultua markkinoille? Eli paljonko Applella tehdään kaikkea muuta kuin puhutaan versus muut luurit.

Noin perstuntumalta väittäisin, että Applen iPhone on parempi multimedialaite kuin yksikään muu puhelin tällä hetkellä ja sen räplääminen sitten sen mukaista ottaen huomioon, että siinä on aika pirskatin hyvä käyttis.

niin no se nyt lienee päivänselvää että ifonen ruutu syö akkua kovasti, ihan jo koosta johtuen. Kyllä mä olisin valmis tinkimään paksuudesta jos saisin pari t peliaikaa lisää per päivä.

Pelasin pokeria koko junamatkan.

Mä nyt vain yritin selittää, että kaikki on niin suhteellista. Toinen luulee, että Applessa on jotenkin erikoisen huono akku ja että Nokialla kyllä voi vetää lataamatta päivän. No niin voi iPhonellakin ja pidempään, jos sitä käytettäisiin kuin Nokiaa. Vertaa nyt herraisä vaikka pelejä jollain N95:lla iPhoneen. Eihän nämä kaksi puhelinta nyt paini edes samalla planeetalla.

Mitähän peliä MHK olisi jaksanut veivaa junassa 2 tuntia Nokialla? Matopeliä?

Onkohan muuten noin yleisesti missään tehty mitään uutta tutkimusta ihmisten matkapuhelimen käytön muuttumisesta Applen tultua markkinoille? Eli paljonko Applella tehdään kaikkea muuta kuin puhutaan versus muut luurit.

Noin perstuntumalta väittäisin, että Applen iPhone on parempi multimedialaite kuin yksikään muu puhelin tällä hetkellä ja sen räplääminen sitten sen mukaista ottaen huomioon, että siinä on aika pirskatin hyvä käyttis.

Itse pelailen ainakin Transport tycoonia noksulla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom