Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Yeah, nyt mullakin on iPhone!:dance:

Koko pienen ikäni oon Nokialaisten kanssa roplannu ja nyt uskaltauduin kokeilemaan iPhonea, saas nähä miten äijän käy!:rolleyes:

Huomenna aattelin vasta kokeilla ekaa kertaa sitä, nyt pitää malttaa mieli ja mennä nukkumaan...:D

No nyt tuli ladattua hirvee määrä kaikkii paskaohjelmii (vatupassia, pulssimittaria yms.) :D
Oisko kellään antaa vinkkejä jostain hyödyllisistä ja hyvistä ohjelmista/peleistä? (ilmaisia)

Oon tehny tolla soittoääniohjelmalla (ringtonemaker) 3 soittoääntä jotka ohjelma lisäsi automaattisesti itunee mut minkä takia ne ei nyt näy puhelimen omien soittoäänten joukossa?

Audikolla minäkin olen noita väsäillyt. :thumbs:

Lapsellista pelleilyä kikkailla soittoäänillä. Itse valkkaan aina simppelimmän törinän mitä luureista löytyy :thumbs:

Miten sen saa sitten soittoääneksi siihen luuriin?:rolleyes:

Kun ei näy siellä soittoäänien joukossa vaikka onkin oikeassa muodossa yms...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos päivitän 2.*** uusimpaan versioon niin saako tekstareita synkattya mitenkään takas?
On niin siistejä, melkein vuoden kestäneitä viestijonoja, ettei himottais kadottaa noita.

Pitää vähän mainostaa tuota (maksullista) Myphone+ sovellusta, ihan kivasti nappaa facebookista naamakuvat ja synttäripäivät hakemistoon, saa vähän väriä listoille. Korvaa siis "yhteystiedot".

Jonku warzone pelin avasin ja rupes valittamaa nettiyhteydestä ja jumittu siihen eikä tapahtunu mitään mistää napista ja sit pidin sammutusnappulaa pohjassa pitkää eikä tapahtunu mitää.. No sama ruutu näky vielä vähän aikaa kunnes kuulu "zik" ääni ja puhelin käynnisty uudellee..

Sanokaa miksei mulla näy puhelimen soittoäänissä noi mun tekemät mp3 äänet vaikka ne on jo lisätty ituneen (tehty ringtonemakerillä) ja näkyy kyllä itunessa soittoäänissä?

Sanokaa miksei mulla näy puhelimen soittoäänissä noi mun tekemät mp3 äänet vaikka ne on jo lisätty ituneen (tehty ringtonemakerillä) ja näkyy kyllä itunessa soittoäänissä?
Oletko synkronoinut ne?

Tässäpä Canonmiehille softa testiin, Mike.. joko oot testannu ?

http://www.ononesoftware.com/detail.php?prodLine_id=38
Annetaan ensivaikutelma 10sec lukemisen jälkeen. WTF??? Ei voi olla todellinen ohjelma, joten jatkan lukemista, jolloin varmaan tulen huomaamaan jonkun jutun, että koko paska ei kuitenkaan toimi kuin vain jossain kamerassa, johon on liitetty joku wlan mokkula jne.

edit- jep jep.

Annetaan ensivaikutelma 10sec lukemisen jälkeen. WTF??? Ei voi olla todellinen ohjelma, joten jatkan lukemista, jolloin varmaan tulen huomaamaan jonkun jutun, että koko paska ei kuitenkaan toimi kuin vain jossain kamerassa, johon on liitetty joku wlan mokkula jne.

edit- jep jep.

"Setuppi tarvitsee kameran yhteyteen USB kaapelilla tietokoneen jossa pyörii remote serveri -softa jolloin iPhone toimii älykkäänä kaukolaukaisimena."

Eli miksi ei käytä sitten samantein normi remotesoftaa läppäriltä ?

"Setuppi tarvitsee kameran yhteyteen USB kaapelilla tietokoneen jossa pyörii remote serveri -softa jolloin iPhone toimii älykkäänä kaukolaukaisimena."

Eli miksi ei käytä sitten samantein normi remotesoftaa läppäriltä ?
Ajattelinkin, että samalla sitä mieluummin katselisi isolla näytöllä kuvia ja ohjaisi kameraa. Tosin kameraa nyt voi ohjaa muutenkin ja siinä on ajastin. Mutta esikatseluun olen miettinyt ratkaisua pitkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom