Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mua sylettää edelleen toi akun kesto. Laukussa saa aina laturi olla mukana varalta. Vittumaista sillon, kun se laukkukaan ei ole mukana :/

Paljonko muuten iPhonessa on akun kesto noin normaalisti? Vähän verrokkia toisiin älypuhelimiin olisi hyvä tietää, kun omassa nokian 5800xm:ssä varmaan joka kolmas päivä saa olla lataamassa, kun melko paljon nettiä, musiikkia, gps yms. tulee käytettyä. Saisi mielestäni olla parempi akku tässä, kun tottui edellisessä, hieman simppelimmässä noksussa, sellaiseen viikon latausväliin.

Pitää muistaa, että kyllähän se iPhonenkin akku kestää, jos vain soitetaan ja vastataan puheluihin. Ei voida verrata muihin luureihin, koska muilla ei tee hevonvittua muutoin kuin puhumiseen. Mikään muu luuri ei tarjoa näin paljon kaikkea pientä kivaa, että niitä tulisi räplättyä kokoajan. Joten jos haluaa akkukestoa, niin luuri taskuun ja vain vastaa puheluihin kun joku soittaa. Jos taas haluaa selata nettiä, kuunnella kokoajan musaa, pelata pelejä ja käyttää Atomic farttia, niin turha vollottaa kun akku ei kestä. Erona on se, että Nokiassa ei voi mitään noista tehdä tyylikkäästi, joten siksi niiden akku kestääkin kun niiden tarkoitus on vain olla puhelimia. Pistäkää nokiassa musat soimaan ja selatkaa(nokia tosin ei selaamista ole nähnytkään, enemmän se on taistelua kursorin kanssa) nettiä kokoajan 3G yhteydellä, katsokaa ja ihmetelkää kun voila, se mahtava akku tyhjeneekin kovaa vauhtia.

ja selatkaa(nokia tosin ei selaamista ole nähnytkään, enemmän se on taistelua kursorin kanssa) nettiä

Sen suurempaa väittelyä en halua aloittaa, mutta mä oon huomannut selaavani huomattavasti mielummin kommarilla kuin Touchilla verkkoa.

Ainoa vitullinen miinus tuossa mini operassa on S_A_I_R_A_A_N hidas käynnistyminen. Siitäkin tosin pääsee kun jättää selaimen auki.

Mulle on loppujen lopuks aika lysti tuo akunkesto, koska noita noksun latureita löytyy kyllä ihan joka paikasta. Sähköttömälle mökille lähdettäessä otan toisen akun laukkuun tai latailen autossa.

Meitsi on käyttänyt kännykkää vuodesta 1994 saakka ja koskaan ei ole ollut ongelmia akkukeston kanssa. Ja miksi näin? Koska meikäläinen on niin vitun fiksu jätkä, että osaan käyttää laturia. Autossa on laturi ja himassa on laturi, en ole tarttenut vielä laturia mukaani, mutta toki voin semmoisenkin ottaa kun noita ylimääräisiä on.

IMO tuo narina akkukestosta on väkisin keksittyä pilipalia. Jos haluaa akun kestävän, niin sitten ei tee luurilla mitään, niin kyllä kestää perkele. Kyllä se läppärinkin akku kestää jos pitää unitilassa, mutta turha se on narista akkukestosta jos paukuttaa Unreal tournamenttia täysillä arvoilla menemään.

kylläpäs otti akkukritiikki koville :D

Yllätti toi 3 päivää 5800xm:lle. Luulin että sekin olisi perus 24-36h latausvälillä.. Kyllä ite vähintään 2 päivää surffailen, mesetän, luen sähköposteja jne omalla e71:llä. Harmi vaan kun tää vaan toimii ja akkuakin riittää vaikka näytöllä näkyykin sellainen nuoli...

On se hyvä että akkukeston kanssa on näin. Ei tarvi siis enää kuunnella sitä macbookin akkukeston ylistystä.

kylläpäs otti akkukritiikki koville :D
Tämä on aika käsittämätöntä, eikö täällä voi enää edes keskustella, ettei joku näsäviisas ala vetämään tätä samaa. Sovitaanko, että jatkossa Ossipena ei vetele tämmöisiä kommentteja. Täällä ei voi mitään sanoa, jos tolle linjalle lähdetään.

Ja minä en nyt pelleile, vaan ihan tosissani sanon, että jatkossa loppuu tuo perseily ja lässyttäminen, täällä on kaikilla oikeus sanoa mielipiteensä ilman tommoista vastavetoa.

Ompussa huhuillaan uudesta iluurista. Kuviakin löytyy, mutta onko feikkejä... Speksitkin löytyy....feikkejä?? Onkohan tuo uusi todellakin tulossa. Siirryn takaisin kyllä iluuriin kun siitä välillä luovuin, kunhan uusi malli/mallit tulee vaan myyntiin.
Jos luuria käyttää soittamiseen ja tekstiviesteihin, niin mokialla pärjää hyvin ja ihan ok vehkeitä siihen. Jos taas haluaa kikkailla ja viihdyttää itseään luurilla, niin siihen on vain yks järkevä vaihtoehto eli iluuri.
Odotellaan...

E: mikä muuten estää sen ettei iluuri tulisi myyntiin ihan vapaana ilman kytkyjä...

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Ompussa huhuillaan uudesta iluurista. Kuviakin löytyy, mutta onko feikkejä... Speksitkin löytyy....feikkejä?? Onkohan tuo uusi todellakin tulossa. Siirryn takaisin kyllä iluuriin kun siitä välillä luovuin, kunhan uusi malli/mallit tulee vaan myyntiin.
Jos luuria käyttää soittamiseen ja tekstiviesteihin, niin mokialla pärjää hyvin ja ihan ok vehkeitä siihen. Jos taas haluaa kikkailla ja viihdyttää itseään luurilla, niin siihen on vain yks järkevä vaihtoehto eli iluuri.
Odotellaan...

E: mikä muuten estää sen ettei iluuri tulisi myyntiin ihan vapaana ilman kytkyjä...

Sopimukset. Muuten ei suostu Äpplë tuomaa maahan, ja sitteki vaikka lain tai vastaavan takia on suosuttava, niin ovh nostettu taivaisiin kuten muutamissa maissa on.

Itteeki kiinnostais homma iPhone kunhan hinnat tulee alas ja designflawit käyttöjärjestelmässä saadaan korjattua.

Pitää muistaa, että kyllähän se iPhonenkin akku kestää, jos vain soitetaan ja vastataan puheluihin. Ei voida verrata muihin luureihin, koska muilla ei tee hevonvittua muutoin kuin puhumiseen. Mikään muu luuri ei tarjoa näin paljon kaikkea pientä kivaa, että niitä tulisi räplättyä kokoajan. Joten jos haluaa akkukestoa, niin luuri taskuun ja vain vastaa puheluihin kun joku soittaa. Jos taas haluaa selata nettiä, kuunnella kokoajan musaa, pelata pelejä ja käyttää Atomic farttia, niin turha vollottaa kun akku ei kestä. Erona on se, että Nokiassa ei voi mitään noista tehdä tyylikkäästi, joten siksi niiden akku kestääkin kun niiden tarkoitus on vain olla puhelimia. Pistäkää nokiassa musat soimaan ja selatkaa(nokia tosin ei selaamista ole nähnytkään, enemmän se on taistelua kursorin kanssa) nettiä kokoajan 3G yhteydellä, katsokaa ja ihmetelkää kun voila, se mahtava akku tyhjeneekin kovaa vauhtia.

No kyllä itse tulee selattua nettiä huomattavan paljon kännykällä, ihan nokialaisella. Heitän arviolta puol tuntia-tunti päivässä. Sen lisäks normisti radion kuuntelua, sport trackeria ehkä neljästi viikkoon, autonavigointia jonkin verran. Päälle kaikki muu räpläily, tosiaan ensimmäinen nokialainen, jota tulee räplättyä aktiivisesti vielä useamman kuukauden hankinnan jälkeenkin.

Mutta itse kaipaisin kyllä silti pitempää toiminta-aikaa, E-sarjan uudet luurit on sikäli ilmeisesti hyviä.

Tämä on aika käsittämätöntä, eikö täällä voi enää edes keskustella, ettei joku näsäviisas ala vetämään tätä samaa. Sovitaanko, että jatkossa Ossipena ei vetele tämmöisiä kommentteja. Täällä ei voi mitään sanoa, jos tolle linjalle lähdetään.

Ja minä en nyt pelleile, vaan ihan tosissani sanon, että jatkossa loppuu tuo perseily ja lässyttäminen, täällä on kaikilla oikeus sanoa mielipiteensä ilman tommoista vastavetoa.
No siltä tuo vaikutti koska paasauksesi meni ihan överiksi. Ei siinä, asiaahan se oli ja melkein kaiken voisin itsekin allekirjoittaa vähän eri tavalla muotoiltuna.

Mä räplään kyllä loppupeleissä aika vähän tota iLuuria. Aika yks yhteen menee E71:sen kanssa käyttö, musiikkia tulee kuunneltua molemmilla ja surffailtua myös. Noksun sportstrackeria käytän usein lenkillä.

Fakta nyt vaan on se, että reissuun otan E71:sen herkemmin, koska sitä käyttää parin päivän lataamatta. Iphonea lataan normikäytöllä päivittäin, ja satunnaisen räpläys/pelisession jälkeen isken yleesä saman tien lataukseen ettei joudu heti kuseen akun kanssa.

Mun kanta on siis edelleen, molempi parempi ;)

Nokialaisten nettiselaimesta tuli puhetta, niin pistinpä youtubeen videon, missä näkyy nettiselaimen toimintaa. Ei tuo selain vielä iPhonelle pärjää, mutta ei tuo nyt ihan surkea kyllä ole uusimmalla firmwarella. Kyllä tuolla jo ihan mielikseen surffaa.

http://www.youtube.com/watch?v=HuodTmqfOWo

Mutta tämä osaltani offtopicista, jatkakaa iPhonesta juttua.

3g pois päältä jos ei tarvi niin rupee akku kestään.. Mulla menee iluuri kevyesti sen kaks päivää joskus jopa kolme.. Riippuu aivan miten paljo käyttää.

Mitä oon tota nokian 5800 xm:a käyttäny, niin ei siinä akku sen kummempi oo..

Miks sitä latausväliä pitää yrittää pitkittää?? Joka ilta laturiin jos siltä näyttää ja sou not.

Miks sitä latausväliä pitää yrittää pitkittää?? Joka ilta laturiin jos siltä näyttää ja sou not.

Diggaan käyttää puhelinta herätyskellona. Ei kehtaa viskoa pitkin seiniä jos ei halua herätä :rolleyes:

Kannattaa. 2007 kesällä tuli tää malli. Edelleen pari vuotta edellä muita luureja ..
Sen verran jos vielä udella saan niin onko näitä nyt kuinka montaa mallia vai vain se yksi puhelinversio? Missä luokissa hinta pyörii suurinpiirtein? Jos harkinnassa on nokia 5800 ja tää iphone niin ilmeisesti tää on satakertaa parempi vaihtoehto?

Back
Ylös Bottom