Kysy markantalosta :wtf:Minkälaiset toimitusajat Markantalossa on? Saako 2-3 päivässä tuotteen? Tilasin kajarit luuriin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysy markantalosta :wtf:Minkälaiset toimitusajat Markantalossa on? Saako 2-3 päivässä tuotteen? Tilasin kajarit luuriin.
Iphone USA:n toiseksi myydyin kännykkä
Iphone myy USA:ssa hurjaa vauhtia. Iphone 3G on noussut NPD:n tuoreiden tilastojen mukaan Blackberryn mallien ohitse tämän hetken myydyimmäksi älypuhelimeksi ja toiseksi myydyimmäksi matkapuhelimeksi USA:ssa. :wtf:
There's no chance that the iPhone is going to get any significant market share. No chance.
Suomen numeroita voi olla vaikea virallisesti saada mistään, ellei sitten TS paukuttele syyskuun osarissa henkseleitä tän suhteen. Miten monessa Euroopan maassa 3G versio oli myynnissä elokuussa että vois arvioda onko sitä myyty huonosti vai hyvin huonosti?Suomen myyntiluvut ois kiva tietää, minkälaista kannastusta saanut kytkynä?
Kuinkas se Microsoftin Steve Ballmer asian ilmaisikaan...
Onhan tää läppä/sarkasmia, onhan?Niimpä! nyt voidaan paukutella yhdessä henkseleitä TOVERIT! Pc mies oli väärässä, yksi piste taas ylivertaiselle macille.
Pääsin räpläämään iphonea oikein kunnolla, ja täytyy sanoa että on valovuoden muita puhelimia edellä. Yksinkertaisesti hieno puhelin.iLuuri on kyllä aivan paska, jengi ostaa sitä leluksi, ei puhelimeksi..
Eka kokemus iphonesta: sain korvalleni kollegan puhelimen kun toisessa päässä oli asiakas. Puhelu katkesi ja ihmettelin, että mitä vittua. Olin onnistunut painamaan poskellani/leuallani End Call nappia ruudusta:D
iPhonen pitäisi automaattisesti sammuttaa näyttö kun vie puhelimen korvalle ja niin se itselläni ainakin tekee aina.
Se puhelin viedään korvalle, eikä leualle!Mitä mainitsinkaan lastentaudeista.
Rivien välistä: "myymättömät iphonet alkaa poltella soneran taskuissa"
Mie en nyt käsitä tuota sinun logiikkaa.Rivien välistä: "myymättömät iphonet alkaa poltella soneran taskuissa"
Muutenkin (koko ajan kiihtyvä?) uskomattoman aggressiivinen mainoskampanja joka ainakin äkkiseltään vaikuttaa siltä että kaikki ei ole mennyt nappiin... jos kaikki tahtoisi iphonen, ei tarvittaisi kuin yksi kauppa josta niitä saa ja yksi lehdistötiedote aiheesta nettiin...
Ja taas "yllättäviä" kommentteja tuohon puhelun katkeamiseen: NL ei omppumiehenäkään osannut yksinkertaisesti jumaloida laitteen käytettävyyttä :D
On tuttu sana. En ymmärrä sinun logiikkaasi siitä ettet käsitä minun logiikkaani.Mie en nyt käsitä tuota sinun logiikkaa.
Esim, vaikka kaikki ihmiset tarvitsevat hammasharjaa ja kysyntä sille on taattu, niin miksi pitäisi olla vain yksi kauppa josta tämän harjan voi käydä ostamassa.
Onko jälleenmyyntiverkosto sana yhtään tuttu
No itse olen nähnyt ja hiplannut puhelinta ja voisinpa vaikka vaihtaa nykyisen siihen. Käytettävyys ja laatu huokuu fonelimesta. Muut mallit, mukaan lukien omani (htc tytn2) on valovuoden jäljessä sitä, noksut mukaanlukien.On tuttu sana. En ymmärrä sinun logiikkaasi siitä ettet käsitä minun logiikkaani.