Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
ei helvetti! Mä onnistuin saamaan tohon, palauta tilaan, nyt kestää.. toivotaan ettei jää pwnd! vähän oon nero jos tää menee normaaliks<3
siis kun ei tunnistanu itunes tota, niin silti sain :)
Jännitys tiivistyy, lataa lataa lataa . ei vittu hahaha!!!!!!, en enää ikinä tee mitään custom firmwarepaskoi <33 sain takas :) kerkesin jo tänää pelkää pahinta:)

^ Uskomattoman jännittävää oli lukea tota stooria. Aivan kuin oma iLuuri olisi ollut veitsen terällä. Huhhuh. Onneksi pienokainen on turvassa yöpöydällä.:haart:
Oli joo veitsen terällä, kun ei ituneskaan tunnistanu, eikä ollu biisin biisii sisällä. Kyllä täytyy sanoo, että mä olin jo aewan paniikissa.. sitten tajusin, et kun customii tarvii ekaks painaa , viissekkaa lock nappulaa, sitte 10sek lock ja home nappulaa, sit päästää irti lock nappula, ja toimihan se noinkin päin:) sain palautettua :)

Vähän yritin siistii tota sotkua :), kun paniikilla kirjotettu. eipähän enää tee ikinä mitään mikä vois satuttaa mun rakastani :haart:

^ Uskomattoman jännittävää oli lukea tota stooria. Aivan kuin oma iLuuri olisi ollut veitsen terällä. Huhhuh. Onneksi pienokainen on turvassa yöpöydällä.:haart:

aika paljon ongelmia iphonella. Ite olen kahden vaiheilla ostanko iphonen vai samsungin samanlaisen. Nyt ei iphone vakuuta, onko mielipiteitä?

ei helvetti! Mä onnistuin saamaan tohon, palauta tilaan, nyt kestää.. toivotaan ettei jää pwnd! vähän oon nero jos tää menee normaaliks<3
siis kun ei tunnistanu itunes tota, niin silti sain :)
Jännitys tiivistyy, lataa lataa lataa . ei vittu hahaha!!!!!!, en enää ikinä tee mitään custom firmwarepaskoi <33 sain takas :) kerkesin jo tänää pelkää pahinta:)

Oli joo veitsen terällä, kun ei ituneskaan tunnistanu, eikä ollu biisin biisii sisällä. Kyllä täytyy sanoo, että mä olin jo aewan paniikissa.. sitten tajusin, et kun customii tarvii ekaks painaa , viissekkaa lock nappulaa, sitte 10sek lock ja home nappulaa, sit päästää irti lock nappula, ja toimihan se noinkin päin:) sain palautettua :)

Vähän yritin siistii tota sotkua :), kun paniikilla kirjotettu. eipähän enää tee ikinä mitään mikä vois satuttaa mun rakastani :haart:
olitkos se sinä joka mainosti aikaa sitten että kyllä jailbreikkaamalla kaikki toimii? ;)

aika paljon ongelmia iphonella. Ite olen kahden vaiheilla ostanko iphonen vai samsungin samanlaisen. Nyt ei iphone vakuuta, onko mielipiteitä?
Kaikissa puhelimissa jotain vikaa on. Jos käyttöä ajattelee, niin kyllä voi suositella varauksetta iPhonea. Musamiehille ehdoton valinta iPodinsa johdosta. Samoin jos webbiä tai emailia paljon käyttää, niin muut on kehnoja niissä.

Puhelin on kyllä muutakin kuin käyttis.

;)

Joo mutta kyllä se käyttis on silti yksi tärkeimmistä ominaisuuksista luurissa jos sillä jotain meinaa tehdäkin.

Itse en ottaisi Samsungia missään tapauksessa, tosin en kyllä iPhoneakaan Soneran hintapolitiikalla. Mutta jos kumpikin irtoaisi kaupasta normaalisti niin kallistuisin iPhonen puoleen ylivoimaisesti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Puhelin on kyllä muutakin kuin käyttis.

;)
Ja millä tavalla iPhone ei ole puhelin? Anteeksi kun kysyn. Eikö käyttis ole aika perkeleen iso asia nykylaitteissa kautta linjan? Vai onko puhelimen tarkoitus siis vain soittaa ja vastaanottaa puheluita? Jos näin, niin mikä vika iPhonessa, miten se ei ota vastaan puheluita tai miten sillä ei voi soittaa? Mitä muuta puhelin siis on kuin käyttöliittymä?

Ja millä tavalla iPhone ei ole puhelin? Anteeksi kun kysyn. Eikö käyttis ole aika perkeleen iso asia nykylaitteissa kautta linjan? Vai onko puhelimen tarkoitus siis vain soittaa ja vastaanottaa puheluita? Jos näin, niin mikä vika iPhonessa, miten se ei ota vastaan puheluita tai miten sillä ei voi soittaa? Mitä muuta puhelin siis on kuin käyttöliittymä?

Missä mä väitin, että iPhone ei ole puhelin? :david:

Tarkoitin sitä, että puhelimia voi verrata muutenkin kuin käyttöjärjestelmän perusteella. Esim. ominaisuuksien, puhe- ja valmiusaikojen, mekaanisen toteutuksen, kuuluvuuden ja yms. seikkojen perusteella voi puhelimia verrata.

Kaikissa puhelimissa jotain vikaa on. Jos käyttöä ajattelee, niin kyllä voi suositella varauksetta iPhonea. Musamiehille ehdoton valinta iPodinsa johdosta. Samoin jos webbiä tai emailia paljon käyttää, niin muut on kehnoja niissä.

juuh, kuullostaa hyvältä

Joo mutta kyllä se käyttis on silti yksi tärkeimmistä ominaisuuksista luurissa jos sillä jotain meinaa tehdäkin.

Itse en ottaisi Samsungia missään tapauksessa, tosin en kyllä iPhoneakaan Soneran hintapolitiikalla. Mutta jos kumpikin irtoaisi kaupasta normaalisti niin kallistuisin iPhonen puoleen ylivoimaisesti.

Itse ajattelin ostaa ja krakätä. Soneran hintapolitiikka on suht älytön. Kai se on mahdollista?

Samsungissa lisäksi paska kosketusnäyttö verrattuna appleen.

Mitä ite koitin, tuntus toimivan ihan hyvin. mut mitään erikoisempaa en voi sanoa

Soneran hintapolitiikka on suht älytön.

Vieläkin hiukan ihmettelen tätä hintapolitiikasta valittamista. Miksi ette ota minun sonera liittymää, se ei tule paljonkaan kalliimmaksi kuin joku muu liittymä. Vai tarviiko luuri saada tyyliin ilman ja sitten kyrsii nuo paketit? No, nehän on aika huonot.

Itselle liittymän vaihto puheluiden ja tekstareiden osalta nostanut hintaa kuin n. 3 euroa/kk. Paitsi nyt on meganen "rajaton" data, josta tietty tulee lisää kustannuksia.

Nuilla paketeilla on juuri tarkoitus rahastaa "köyhiltä" asiakkailta ja sehän sitä bisnesstä, joka on niin ehanaa :D

Uusimassa Tietokone-lehdessä oli Petteri Järvisen kolumni, jossa vertailtiin mm. iPhonea ja Nokian puhelimia. En muista milloin viimeksi olisin ollut PJ:n kanssa jostain samaa mieltä, mutta tuossa juttu oli kyllä asiaa!

Uusimassa Tietokone-lehdessä oli Petteri Järvisen kolumni, jossa vertailtiin mm. iPhonea ja Nokian puhelimia. En muista milloin viimeksi olisin ollut PJ:n kanssa jostain samaa mieltä, mutta tuossa juttu oli kyllä asiaa!
Kysyisin, että mitä mieltä se Petteri sitten oli, mutta tuo lienee selvää kun tietää sun asenteen ks. puhelimeen :lol2:

edit: mulla on näköjään tuo läpyskä tässä käden ulottuvilla. Miltähän sivulta löytyy? ei iske silmään nyt.

Käytettävyys

Kysyisin, että mitä mieltä se Petteri sitten oli, mutta tuo lienee selvää kun tietää sun asenteen ks. puhelimeen :lol2:
Kai se kolumnin pointti oli siinä, että Nokian ylivoimaista teknisistä ominaisuuksista ei ole mitään hyötyä, koska käytettävyys on hanurista. iPhone hieman vaatimattomammillakin ominaisuuksilla pieksee mennen tullen, koska Apple on tajunnut satsata oikeisiin asioihin.

Settings -> Mail, Contacts,Calenders -> Contacts -> Sord Order/Display Order

Ei auta. Entisessä luurissa oli etu ja sukunimi erillään, mutta kun siirti kortin iPhoneen niin se lukee eritavalla koska etu ja sukunimi on nyt peräkkäin. Odotellaan, että copy&paste tulisi jossain päivityksessä niin voisi korjata yhteystiedot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom