ei helvetti! Mä onnistuin saamaan tohon, palauta tilaan, nyt kestää.. toivotaan ettei jää pwnd! vähän oon nero jos tää menee normaaliks<3
siis kun ei tunnistanu itunes tota, niin silti sain
Jännitys tiivistyy, lataa lataa lataa . ei vittu hahaha!!!!!!, en enää ikinä tee mitään custom firmwarepaskoi <33 sain takas kerkesin jo tänää pelkää pahinta
Vähän yritin siistii tota sotkua , kun paniikilla kirjotettu. eipähän enää tee ikinä mitään mikä vois satuttaa mun rakastani :haart:
siis kun ei tunnistanu itunes tota, niin silti sain
Jännitys tiivistyy, lataa lataa lataa . ei vittu hahaha!!!!!!, en enää ikinä tee mitään custom firmwarepaskoi <33 sain takas kerkesin jo tänää pelkää pahinta
Oli joo veitsen terällä, kun ei ituneskaan tunnistanu, eikä ollu biisin biisii sisällä. Kyllä täytyy sanoo, että mä olin jo aewan paniikissa.. sitten tajusin, et kun customii tarvii ekaks painaa , viissekkaa lock nappulaa, sitte 10sek lock ja home nappulaa, sit päästää irti lock nappula, ja toimihan se noinkin päin sain palautettua^ Uskomattoman jännittävää oli lukea tota stooria. Aivan kuin oma iLuuri olisi ollut veitsen terällä. Huhhuh. Onneksi pienokainen on turvassa yöpöydällä.:haart:
Vähän yritin siistii tota sotkua , kun paniikilla kirjotettu. eipähän enää tee ikinä mitään mikä vois satuttaa mun rakastani :haart: