Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkä asiat määrää Simplify ohjelmassa musiikin latausnopeuden? Tuntuu olevan "buffering" tilassa vähän turhan pitkään aina. Onko se kotikoneen upload ja kännykän download nopeus?(jompikumpi pullon kaulana)

Onko E71:ssä jo jokin muu kuin Flash Lite?
Ei ole mutta tuntuu silti suurin osa sivuista toimivan ml kymmenkunta youtuben tapaista sivustoa. Onkos iphonessa oikein youtube-plugin? Ooh sehän on tosi korkeaa teknologiaa jota ei löydy muille ja korvaa kaikki nettisivujen flashien toimimattomuuden satakertaisesti.

Ei ole mutta tuntuu silti suurin osa sivuista toimivan ml kymmenkunta youtuben tapaista sivustoa. Onkos iphonessa oikein youtube-plugin? Ooh sehän on tosi korkeaa teknologiaa jota ei löydy muille ja korvaa kaikki nettisivujen flashien toimimattomuuden satakertaisesti.
Joop, kyllä iphoneen ja WM-pohjaisiin puhelimiin youtube-pluginin saa. Ja on muuten aika kätevä softa.

-Selain sama kuin iphonessa (2v vanhempi versio)
-Näppäimistö- kirjoitus on yhtä helvettiä kosketusnäyttöä lähmimällä
ihan kuin ei toimis symbian+java softat :D
-qvga on just sopiva, bout sama dpi kuin iphonessa (joka sekään ei ole mikään yliparas. Samaan tilaan ois saanut 800x480 niin ei tarttis paskalla resolla leikkiä)
-kamerassa tarkennus (oho wtf iphonen kameralla saat yrittää ottaa makrokuvia....)

Itse lukisin faktat ennenkun laukoisin tyhmiä keskustelupalstalle.

E: tulehan iphonesi kanssa tänne niin katotaan kummalla pyörii kaikki youtube- tapaiset flash- sivut selaimessa? Ainiin elä tule....
mitä sie selität?
vertasin vain noksua siihen mitä markkinoilla on jo tarjota.Mulla ei ole Iphonea, vaan HTC tytn2.
Jossa on qvga kosketusnäytön lisäksi täysi 4 rivinen qwerty.
Lukisin sinuna keskustelun topicin ennenkuin alkaisin kirjoittamaan yhtään mitään.

Yleensäkään ottaen en moittinut Noksun puhelimia, enkä Iphonea. Kommentoin vain Hupen viestiin "siinä on kaikki mitä voi puhelimessa olla", joka ei tod. pidä paikkaansa. Paras puhelin ei välttättä ole specseiltään paras, vaan ehkäpä kyse on siitä mitä kukin puhelimelta vaatii ja paljonko siitä on valmis pulittamaan. Esim minun äidille 40€ nokian puhelin on varmaan paras mahdollinen.

Lukisin sinuna keskustelun topicin ennenkuin alkaisin kirjoittamaan yhtään mitään.
"Apple - iPhone" ?

;)

Joo kohtalainen väärinymmärrys

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2.1 ulkona ja ladattu. Näyttäisi bugien korjaukset onnistuneen!!
Ei kaikkia bugeja ole selätetty vieläkään. Yksi mikä itseäni pännii on se että kun luuri hukkaa verkon jostain maagisesta syystä ja ei löydä sitä pieneen hetkeen, lukitsee puhelin sim-kortin:dance:
Sen jälkeen ei sitten luonnollisesti tule yhtään puhelua läpi.
Mulla on tapahtunut tuota jo muutaman kerran ja en ole liikkunut kehä ykkösen ulkopuolella.

Ei kaikkia bugeja ole selätetty vieläkään. Yksi mikä itseäni pännii on se että kun luuri hukkaa verkon jostain maagisesta syystä ja ei löydä sitä pieneen hetkeen, lukitsee puhelin sim-kortin:dance:
Sen jälkeen ei sitten luonnollisesti tule yhtään puhelua läpi.
Mulla on tapahtunut tuota jo muutaman kerran ja en ole liikkunut kehä ykkösen ulkopuolella.

Onko yhteystieto bugi korjattu?

Eli, kun luurin kautta menee yhteystietoihin, niin lagaa älyttömästi(2-3sek.).

En ole kotona, niin en voi päivittää.

Yhteystiedot toimii mulla ainaki ilman mitään lagia. Ennen meni aina se 2-3 sek. ennenku pysty selaamaan niitä mutta nyt pystyy selaamaan heti.

Onko yhteystieto bugi korjattu?

Eli, kun luurin kautta menee yhteystietoihin, niin lagaa älyttömästi(2-3sek.).

En ole kotona, niin en voi päivittää.
Tuntuu toimivan nopsaan. En ole ylleensä niitä tuota kautta käyttänyt vaan puhelin valikon kautta.

Sitten vielä sukunimi/etunimi menee eritavalla kuin vanhassa luurissa, joten pitää käydä läpi kaikki nimet ja siirtää etu tai sukunimi oikeaan sarakkeeseen kun ovat samassa peräkkäin.

Kysytään uudestaan. Onko tuohon helpotusta vai pitääkö joka yhteystieto käydä läpi? Olisi kiva kun yhteystiedot olisivat sukunimen mukaan järjestyksessä, mutta ongelma on se, että nimet kun on vanhasta luurista kopioitu SIMille niin ovat miten ovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom