Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenen mielestä on? Ei ainakaan taloussanomien jutussa mainittu. Nokian mittapuulla taitaa oled-näyttö olla kyllä aika uusi...Mä en oikein ymmärrä miten noksuissa on aina "hienoja uusia oivalluksia".
Huhu tiesi kertoa, että takuu menee, jos jailbreikkaa, totta vai tarua ?
Mike sanoi:Tuohon on tulossa ensi kuussa päivitys.
Mikä mättää: kun asennan 3G iPhoneen minkä tahansa ohjelman iTunesilla, se kaatuu 1-5s ohjelman käynnistymisestä, eli oikeastaan heti kun kyseinen ohjelma on "latautunut" käyttövalmiiksi. Teki samaa 2.01-versiolla ja nyt 2.02:sellakin.
Löytyykö ongelmaan mitään niksiä millä saisi ohjelmat pelittämään tässä päivitystä odotellessa?
Löytyyköhän appstoresta vielä ohjelmaa mikä kääntäisi näppäimistön vaaka tasoon tekstaria kirjotettaessa?
Mulla on tollanen yhdistelmä 2G iPhonen kanssa.Onko kellään DNA+datapaketti+Iphone yhdistelmää käytössä?
Mistähän löytäisi Datapaketin hinta ynm tiedot, en DNA sivuilta puusilmänä löytänyt. Saako tuon jokaisen liittymän kylkeen? Itsellä tällähetkellä DNA onni käytössä.
ei se oo ihan noin yksinkertasta, se on edelleen kytky vaikka maksat puhelimen heti eli saat uuden sim kortin "minun sonera" liittymään joka on liittymä tyyppi minkä kanssa sen puhelimen saa. Joku voi tarkemmin jatkaa tästä.Tyhmääkin tyhmempi kysymys. Olen kyllä seurannut ketjua paljon, mutta kysympä silti niin saan mielenrauhan.
Minulla on siis nyt Soneran liittymä ja jos menen kaupaan ja maksan 429€/8gb tai 519€/16gb niin saan puhelimen heti kouraan ja se toimii? Maksan siis puhelimen heti pois ja sitten käytän normaalisti iPhonea kuten nykyistäkin puhelinta saaden normaalin puhelinlaskun kerran kuussa.