Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en oikein ymmärrä miten noksuissa on aina "hienoja uusia oivalluksia".
Kenen mielestä on? Ei ainakaan taloussanomien jutussa mainittu. Nokian mittapuulla taitaa oled-näyttö olla kyllä aika uusi...

Mitäs uusia oivalluksia iPhoneen on viime aikoina tullut? Ainahan siinä on ollut samat speksit. :D

Lisää krumeluuria luuriin: Timantteja Iphoneen!

maksaa vain 10 000 jenkkirahaa.

Liitteet

• iphonetimantteja.webp
    iphonetimantteja.webp
    5,9 KB · Katsottu: 215
Mitäs tämä iTunesin herjaama operaattoriasetusten päivitys iLuuriin tarkoittaa? Kyseessä on siis jailbreikattu 2.0

Iphoneen kunnon zoomi :D
http://www.alibaba.com/product-gs/204333448/Mobile_Phone_Telescope_for_iPhone.html

1) 100% brand new&high quality
2) Makes distant view for you with camera cell-phone
3) Effectively avoid the contortion of image and makes the super wide angle, the lager luminous flux, the higher visual acuteness, good for color reduction, which makes the high quality of photography
4) Suitable for watching match, concert, travel, animal observation, private detective to take a picture, port dispatcher of the railway and so on
5) Fit for Apple iPhone
6) With a neck strap

Liitteet

• Mobile_Phone_Telescope_for_iPhone.webp
    Mobile_Phone_Telescope_for_iPhone.webp
    3,2 KB · Katsottu: 613
Mikä mättää: kun asennan 3G iPhoneen minkä tahansa ohjelman iTunesilla, se kaatuu 1-5s ohjelman käynnistymisestä, eli oikeastaan heti kun kyseinen ohjelma on "latautunut" käyttövalmiiksi. Teki samaa 2.01-versiolla ja nyt 2.02:sellakin.

Mike sanoi:
Tuohon on tulossa ensi kuussa päivitys.

Löytyykö ongelmaan mitään niksiä millä saisi ohjelmat pelittämään tässä päivitystä odotellessa?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pienellä todennäköisyydellä menee paskaks, mutta takuu napsahtaa samantien kun jaibreikkaat. "Vähän" ohjelmia saa Appstoresta, 0-99,99 rahaa.

Mikä mättää: kun asennan 3G iPhoneen minkä tahansa ohjelman iTunesilla, se kaatuu 1-5s ohjelman käynnistymisestä, eli oikeastaan heti kun kyseinen ohjelma on "latautunut" käyttövalmiiksi. Teki samaa 2.01-versiolla ja nyt 2.02:sellakin.

Löytyykö ongelmaan mitään niksiä millä saisi ohjelmat pelittämään tässä päivitystä odotellessa?

Muistaakseni jotenkin näin... lataat vaan uudestaan yhden hankkimistasi ohjelmista uudestaan. En muista tarviko se poistaa ja sitten ottaa uudestaan. Kerran maksetut ohjelmathan saa ottaa uudestaan ilmaiseksi. Jostain syystä tälläin lähtisi uudestaan skulaan. Tai koita käynnistää luuri uudestaan, sekin auttaa monesti.

Löytyyköhän appstoresta vielä ohjelmaa mikä kääntäisi näppäimistön vaaka tasoon tekstaria kirjotettaessa?

Ei.

Mistähän löytäisi Datapaketin hinta ynm tiedot, en DNA sivuilta puusilmänä löytänyt. Saako tuon jokaisen liittymän kylkeen? Itsellä tällähetkellä DNA onni käytössä.

Tyhmääkin tyhmempi kysymys. Olen kyllä seurannut ketjua paljon, mutta kysympä silti niin saan mielenrauhan.

Minulla on siis nyt Soneran liittymä ja jos menen kaupaan ja maksan 429€/8gb tai 519€/16gb niin saan puhelimen heti kouraan ja se toimii? Maksan siis puhelimen heti pois ja sitten käytän normaalisti iPhonea kuten nykyistäkin puhelinta saaden normaalin puhelinlaskun kerran kuussa.

Tyhmääkin tyhmempi kysymys. Olen kyllä seurannut ketjua paljon, mutta kysympä silti niin saan mielenrauhan.

Minulla on siis nyt Soneran liittymä ja jos menen kaupaan ja maksan 429€/8gb tai 519€/16gb niin saan puhelimen heti kouraan ja se toimii? Maksan siis puhelimen heti pois ja sitten käytän normaalisti iPhonea kuten nykyistäkin puhelinta saaden normaalin puhelinlaskun kerran kuussa.
ei se oo ihan noin yksinkertasta, se on edelleen kytky vaikka maksat puhelimen heti eli saat uuden sim kortin "minun sonera" liittymään joka on liittymä tyyppi minkä kanssa sen puhelimen saa. Joku voi tarkemmin jatkaa tästä.

edit. Niin joo ja noissa kytkyissähän taitaa olla sekin että puhelinta ei voi kahteen vuoteen ku sopimus on voimassa ni käyttää muuta simiä ku sitä uutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom