Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä videokamera applicationin nimi on, en löytänyt pikaisella searchilla mitään ?
Storessa sellaista tuskin on koska kamera-API ei päästä suoraan livekuvaan kiinni. Mahdollista se toki on mutta ei ohjelmilla joita myydään storen kautta. Ts. tässä kaiketi viitattiin installerissa olevaan ohjelmaan.

En omista IPhonea ja siksi kysynkin tyhmiä, mutta mitä Iphonen crackkaamisesta(vai miksi sitä kutsutaankaan) hyötyy?

Löysin niin siistin teeman installerista, että pakko jakaa screenshotti ruudusta.

Liitteet

• theme.webp
    theme.webp
    34,6 KB · Katsottu: 241
Reuters:
WARSAW (Reuters) - When Apple Inc (AAPL.O: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) rolled out its iPhone in the United States, some fans paid big money to be among the first to get their hands on the device. In Poland, people are getting paid to line up.

"We have these fake queues at front of 20 stores around the country to drum up interest in the iPhone," a spokesman said.

As part of a marketing campaign ahead of the iPhone's Friday launch in Poland, the country's largest mobile operator Orange (FTE.PA: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) is paying dozens of actors to stand in queues.

Apple sold about one million of the new iPhone models in the United States around the July launch weekend, but buyers in Poland may be reluctant to pay hefty monthly charges.

There were no queues at T-Mobile's (DTEGn.DE: Quote, Profile, Research, Stock Buzz) Era stores, which will also due to launch the iPhone on Friday.
Olen sanaton.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Reuters:

Olen sanaton.

Äh, tuota jonotuskikkaa käytettiin markkinoinnissa Venäjällä jo muutama vuosi sitten kun gsm lanseerattiin: liittymiä myyvän liikkeen ulkopuolelle jono pystyyn, jonoon alkoi kasvaa venäläisten luontaisen jonotusvaiston avulla, ja vot, kauppa lähti käymään. Jokainen ostaja tietty juorusi ostoksestaan kavereilleen ja sissimarkkinointikin tuli suoritettua. Kustannukset about 0 ruplaa. :dance:

mulla on alkanu kiinnostamaan tuo luuri kans.. mistä ootte sen ostanu? netistä tilannu? mihin hintaan sais?

googlesta löyty 16GB 330 dollaria? olikohan ihan oikea luuri?

Hyvin alkaa oma Iphone ura. En ole puhelinta edes vielä saanut nii serkku tunkee mesessä jatkuvasti linkkejä sivuille, joihin on kerätty Iphonen puutteita. Jatkuvaa dissaamista :D

Jippii.. Eivät sitte pysty lasia vaihtaa suomessa, vaan tuli uusi iphone tilalle +300€ lasku!!!
Eli ei kannata tiputtaa jeesuspuhelinta! Mulla menossa jo 3:s iphone. Ensimmäinen 5kk sit myin pois ja ostin 3g:n (mikä oli ihan turhaa) se kesti 5 päivää kunnes droppasin ja nyt tämä!

Ihanan kallista.

ps. seuraavan lasin vaihdan kyllä itte. Maksaa n.17$..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom