Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä tuo 3g versio nyt käytännössä tuo lisää, jos nopeus ei ole THE asia? Onko ohjelmissa eroa, kuuluvuudessa tms? En haluaisi vaihtaa numeroa kun vanha varattuna, mutta ennen vuoden vaihdetta pitäisi Iphone hommata. Mietiskelen vain niite etuja kokonaisuudessaan...

Onkohan tuota nyt tulossa Elisalle lainkaan, eli mites nuo huhut ovat liikkuneet viime aikoina?

Mitä tuo 3g versio nyt käytännössä tuo lisää, jos nopeus ei ole THE asia? Onko ohjelmissa eroa, kuuluvuudessa tms? En haluaisi vaihtaa numeroa kun vanha varattuna, mutta ennen vuoden vaihdetta pitäisi Iphone hommata. Mietiskelen vain niite etuja kokonaisuudessaan...

Onkohan tuota nyt tulossa Elisalle lainkaan, eli mites nuo huhut ovat liikkuneet viime aikoina?

Ainoa etu mikä tällä hetkellä mua koskettaisi on että olisi virallisesti iPhone käytössä. Olisi kiva päivittää 2.01:seen mutta kun käsittääkseni ei pahemmin softia sille, muualla kuin AppStoressa, enkä tiedä toimiiko se haksoroidulla luurilla? Onko täällä vanhaa iphoneaan päivittäneitä (2.0)? Miten on mennyt ja miten menee?

Ainoa etu mikä tällä hetkellä mua koskettaisi on että olisi virallisesti iPhone käytössä. Olisi kiva päivittää 2.01:seen mutta kun käsittääkseni ei pahemmin softia sille, muualla kuin AppStoressa, enkä tiedä toimiiko se haksoroidulla luurilla? Onko täällä vanhaa iphoneaan päivittäneitä (2.0)? Miten on mennyt ja miten menee?

Cydiassa on infoa tuohon 2.0.1:een päivittämisessä. Vai etkö ole päivittänyt 2.0:aakaan vielä?

Hyvin alkaa oma Iphone ura. En ole puhelinta edes vielä saanut nii serkku tunkee mesessä jatkuvasti linkkejä sivuille, joihin on kerätty Iphonen puutteita. Jatkuvaa dissaamista :D
Mulla oli proidi, vaikka olin jo saanu... heti kun ostin niin sit tuli puutteet linkitettyä niin helvetin monta kertaa:D vaikka vielä oon hokenukki et on toi mun paras luuri mitä mul on ollu..

On siinä käyttöjärjestelmä. :rolleyes:

Ei pahalla mutta tämä alkaa olla aika väsynyt nillityksen aihe.
Ootko paljonkin testaillut?

On siinä käyttis joo, mutta se tuskin on ollut tärkein ominaisuus johon puhelimessa on panostettu. Kuvasta päätellen näyttää oleva samaa symbian huttua kuin tähänkin mennessä nokialaisissa.

Joo väsynyt aihe. Unohtakaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Samalta se näyttää ja luultavasti onkin sama, mutta ei nyt ihan vielä aleta ... :- ))

Hinta on kyllä aika suolainen, 600 euria nams.

Mä en oikein ymmärrä miten noksuissa on aina "hienoja uusia oivalluksia". Ainahan noissa on samat speksit, ollut viimeiset pari vuotta. En kyllä näe mitään eroa noissa luureissa vs. joku nokian karvahattumalli vuodelta 2004. Olisikohan joku matopeli kehittynyt noissa vuosien saatossa? Ehkäpä madon värin voi vaihtaa harmaaksi? Tietääkö kukaan?

EDIT: liene vanha nillityksen aihe tämäkin. Kuollutta hevosta ei kannata potkia tjsp...

Ei puhelimiin ihan heti tule mitään ihmeellisiä ominaisuuksia. Projektori nyt varmaan seuraavana, mutta mitä muuta ihmeellistä niihin voisi nykyään pistää? Hinnat on myös Nokian suosittelemia joten kaupoissa hinnat on varmasti pienemmät.

Ei puhelimiin ihan heti tule mitään ihmeellisiä ominaisuuksia. Projektori nyt varmaan seuraavana, mutta mitä muuta ihmeellistä niihin voisi nykyään pistää? Hinnat on myös Nokian suosittelemia joten kaupoissa hinnat on varmasti pienemmät.
No vaikkapa tv-out?
Htc touch pro @tv-out pictures:
No slowdown or judder at all with a 700Mb file, and the picture quality on the TV was surprisingly good. -Modaco

attachment.php

attachment.php

lisää offtopiccia:

Htc pukkaa ulos aika kiihtyvällä vauhdilla uutta mallia
s740
large1.jpg

Verrattuna touch prohon/raphaeliin lisänä on siis näppis etupaneelissakin ja QVGA-näyttö(eli paskempi näyttö kuin uutukaisissa)

hmm.kiinalainen puhelin ChinaKingiltä jossa on "integroitu" projektori, joka heittä 30" kuvaa 640x480 resolla seinälle
iphone-clone-projector.jpg

Onhan Nokioissa ollut tv-out jo jonkin aikaa. Ainakin kummassakin N95:ssä. Voisi kyllä yleistyä reilusti. Toimivana ihan hyödyllinen juttu.

Aika hullu toi projektori. Tommoinen olis uber cool, tosin taitaa syödä akun muutamassa minuutissa.
2h oli luvattu käyttöaikaa.
Edit: kuten varmaan joku hoksaakin; käyttistä on apinoitu iphonesta. Tuskinpa kuitenkaan onnistuneet siinä.
Puhelin on nimeltään:Epoq EGP-PP01 KIRF projector phone
Edit2: 550dollaria on hintaa.

edit3:
it can be hooked up to a DVD player or laptop to watch a movie for up to two hours of continuous viewing.

epoq-egp-pp01-projector-phone-2.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom