Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Ois muuten aika helmi tuollane '' asetus'', että saa laitettua ton ''kääntymisen'' on/off, koska välillä vituttaa kun pötköttelee jossain musa korvilla ja sitten kun vaihtaa biisiä, niin ei kun helvetti on pakko mennä siihen oiskohan (cover floweriin) eikä siihen mistä saa painettua seuraava nappulaa....
Itse olen virittänyt niin, että jos nyt en jaksa kuulokkeista painaa eteenpäin, niin kaksi kertaa kun painaa koti-nappia, niin tulee upodin ohjausnappulat ja siitä vain next.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehän niitä hyllyllä voi olla, kun jengi ei saa niitä tällä hetkellä vaikka olisi varannut aiemmin.

Hopeisella omenalla on ollu viestejä joissa on käynyt hakemassa hyllystä iPhonen. En lähde kiertelemään koska on sunnuntai ja kaupat on kiinni. Oon ihan pihalla ton puhelimen suhteen ku ollu pari viikkoo intissä. Ja muutenkin parempi ottaa vähän selvää etukäteen ennen ku lähtee perse hiessä kiertämään kauppoja.

No nyt on 2.0 sisällä 1gen:issä. Eihän tuo ihan Plug&Play -homma vielä ole.

Hauska ohjelma tuo Shazam, pitääkin alkaa penkoa löytyisikö jotain muuta hauskaa.

miten iluurista saa kuvat ulos?
?

E: miten toi mun iphone 3g on ottanut menuvalikosta kuvia, ja sitten kun on soinut klamydian musiiikkia niin siitäkin ottanu kuvaa.. noita kuvia, missä näkyy menu valikko on ihan vitusti?!?!?!??!:jahas:

E2: se onkin kun painaa lock ja menu nappulaa samaa aikaa... siitä tulee kiva välähdys:P

emmä kyllä usko että mäkkiin vaihdetaan, tai ehkä voi niinkin käydä... tulis elämästä helpompaa..
e: sekin maksaa perkeleesti:(
minkä maailman helvetin järkee tossa on et joutuu maksaa ihan perhanaasti et saa kuvia iphonelta koneelle?

Kiitos miljoonasti :worship::thumbs:

E: perinteistä pc miehen puhetta, joka ei osaa googlettaa eikä ymmärrä muutenkaan mitään tietokoneista:)

Kiitos miljoonasti :worship::thumbs:

E: perinteistä pc miehen puhetta, joka ei osaa googlettaa eikä ymmärrä muutenkaan mitään tietokoneista:)

Jos ei ymmärrä mitään tietokoneista niin kannattaa vaihtaa mäkkiin :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom