Apple - iPad

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make_00
  • Aloitettu Aloitettu
Meneekö monella hankintaan ?

b97bd17f3daeeeca753205d163045c6f_large.0.png

You can now attach your iPad directly to your face to experience virtual reality | The Verge

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen miettinyt tabletin ostoa ja mietin nyt muistin määrää. Kuinka paljon teillä on kamaa pädillä, riittäkö 16gb mihinkään? Puhelimessa ainakin eniten mulla vie tilaa kuvat ja videot, joita en ainakaan ajatellut pädillä ottaa...

Läppärillähän se käy hdmi-johdolla, mutta miten on iPadin laita? Vai voiko sitä mitenkään liittää? Ajattelin, että voisi olla ihan mukava katsella leffoja/videoita tv-ruudulta.

Apple tv:llä onnistuu.

Todennäköisesti käyn viikonloppuna hakemassa ton iPad Airin 32 gigasen version. Mulle on jäänyt vielä vähän epäselväksi, että miten voin liittää iPadin televisioon?
Läppärillähän se käy hdmi-johdolla, mutta miten on iPadin laita? Vai voiko sitä mitenkään liittää? Ajattelin, että voisi olla ihan mukava katsella leffoja/videoita tv-ruudulta.

Ite käytän Apple TV.tä siihen. En tiedä olisiko muita vaihtoehtoja, mutta tuo on kyllä kätevä. Netflix sun muut toimii samalla kuutiolla.

Itse olen miettinyt tabletin ostoa ja mietin nyt muistin määrää. Kuinka paljon teillä on kamaa pädillä, riittäkö 16gb mihinkään? Puhelimessa ainakin eniten mulla vie tilaa kuvat ja videot, joita en ainakaan ajatellut pädillä ottaa...
Näköjään 30 gigaa käytettynä 128:sta. Käytän pädiä aika paljon kuvankäsittelyyn, joten tilaa tarvitaan. Muuten saa olla koko ajan siivoamassa noita kuvia.

Hyvä esimerkki 16Gt variantin typeryydestä on iOS8 päivitys, joka vaatii asentuakseen 5.8Gt tilaa. Koska jo valmiiksi asennettu käyttisversiokin vie tilaa, pitää 16Gt laite tyhjennellä lähes kokonaan, että päivityksen saa asennettua.

26 gigaa näyttäs olevan käytössä. Yllättävän paljon ottaen huomioon että videoita ja musaa ei ole yhtään, 100 appsua ja 280 selfietä.

Ei vissiin tullut sitä split screen multitaskausta kuitenkaan kasiin? En muutenkaan huomaa mitään eroa edelliseen.

Toi lanseeraustilaisuus oli ja meni eikä uutta iPadiä tullut joten spekulaatio kyllä kuulostaa aidolta, niin ei vaan tapahtunut.

Sais tulla ja isolla näytöllä 12" olis kova. Mä huomasin viime viikolla, että mulla ei ole edes aavistusta missä mun mäkki on. Siinä sitten hetken mietin ja lähdin veneellä käymään niin siellähän se on ollut varmaan pääsiäisestä asti :D.Telkkarin korvikkeena ja hyvin vähäisellä käytöllä. Pääsis verkkovirtavehkeistä eroon ja tuommoisesta kehtaa jo uutisiakin kattoa. Meikäläisellä ei kyllä ole enää juuri lainkaan virkaa läppärille. Ainoa miinus on kirjoittaminen mutta ulkoisen näppiksen kanssa tuokin puute on korjattu.

Toisaalta pitääkö sitä nyt uutisia varten olla Ipad, varmaan halvemmalla sais ihan yhtä hyvän pelin siihen käyttöön...

Hyvä esimerkki 16Gt variantin typeryydestä on iOS8 päivitys, joka vaatii asentuakseen 5.8Gt tilaa.

Voi kunpa...

b2e07f7a07c5d2e20ca569db9b198f88.jpg

Kieltämättä 'biggest release' mutta vähän kuvittelin tuon tarkoittavan muuta. iCloud drive voisi olla kiva jos siitä maksaisi, muutoin suht meh päivitys, hyötyä koitan vielä keksiä

Pitänee siis odotella vielä ainakin kuukausi, ja katsoa sitten, minkä iPadin sitä ostaisi. Ei oikein viitsi nyt käydä ostamassa, jos kuukauden päästä olisi jo uusi tulossa.

26 gigaa näyttäs olevan käytössä. Yllättävän paljon ottaen huomioon että videoita ja musaa ei ole yhtään, 100 appsua ja 280 selfietä.

Aika paljon näyttää vievän tilaa... Eikös se niin ole että iPadiin ei mitään muistikorttia enää jälkeenpäin saa? Pitänee vielä harkita jotain muita vaihtoehtoja.

Aika paljon näyttää vievän tilaa... Eikös se niin ole että iPadiin ei mitään muistikorttia enää jälkeenpäin saa?
Ei saa joo, koska sitten kaikki ostaisivat tuon 16Gt mallin ja ison muistikortin. Applella on kovat katteet noissa SSD massamuisteissa.

Päivittäkää iOS8 iTunesin kautta, ei vaadi aivan yhtä paljoa tilaa. Tosin minun iPad onnistui menemään palautustilaan asennuksessa. Onneksi tiedot oli iCloudissa tallessa.

Mikä on näppärin tapa ladata youtube päitkiä iPadille? Ja pystyykö näitä vielä siirtämään esim. Sd kortille kaapelia pitkin?

Onkos tuosta ipad air 2:sta vielä kokemuksia?
Vähän houkuttelisi tuon ostaminen, mutta olisihan se mukava kuulla kommenttia laitetta käyttäneiltä.
Speksien puolesta tuo vaikuttaa varsin hyvältä, mutta onko käytössä ilmennyt jotain huonoja puolia?

Nollapäivityshän toi oli, joten ei oo syytä miksei uskaltais ostaa..

Mitä eroa tuolla on siihen ekaan?
Mulla ei tällä hetkellä mitään tablettia ole, joku on nyt tarkoitus hommata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom