Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Faktat voin kyllä kertoa ihan itsekkin niin ei jää sitten epäselvyyksiä: Eli tosiasia on että on naskalina aloitettu reenaamaan tosiaan....16vuotiaana rääpäleenä, muutaman vuoden reenailin lähinnä voimannostoa ja sitten huilailin. 2001 armeijassa se alkoi taas kiinostamaan ja hilasinkin painoa ihan mukavasti armeijan aikana ylöspäin, samaan aikaan intin käyneet varmasti näkivät vierestä pienoisen muutoksen painossa. 2002-2003 lepäilyä 2004 oli hieno kondis ja paino 86kg, penasta jopa 190 rasvojen ollessa 6.9 sinä aamuna! =) Noh kesä ja kaikki muu kiva otti voiton ja sen jälkeen ei paljon reenailtu vaan tehtiin jotain muuta ja laihduttiin hyvin, pelailtiin kiekkoa ja viihteiltiin jne jne....2010 alkuvuodesta tais paino olla just ja just liki 80kg ja keväällä alko valmistautuminen Classicciin mutta en tienny lisenssi jutuista joten kesän alussa selvisi että meno onkin -80kg kehon puolelle ja paino oli tuolloin 87kg tuntumissa, juuri sarjaan tuli mahduttua ja otettua käkättimeen Simoselta! =) Lopun SpiderSub varmaan sitten jo tietääkin googlesta joten onkohan se ihan kaukaa haettua se 4vuotta näihin masoihin vaiko miten? ;)
- - - Updated - - -
Itse en juurikaan vertaile itseäni kehenään muuhun mutta tottakai tutkin jos samalle line upille tulee joku niin hänen "heikkoja kohtia" tietääkseni että mitä mä siellä lavalla näytän vieressä, ei siis juurikaan kiinosta vertailla omia lihaksia niin nyyssölään, wileniukseen kuin mentulaankaan. Menen kisaan ja asetan selvän tähtäimen niihin ja mikäli sen saavutan olen tyytyväinen, jos paremmalle häviän niin en mä sille mitään mahda jos olen kaikkeni thenyt asian eteen. =) Mister Savolainen, ei muuta kun tervetuloa vaan häiritsemään...samassa hotellissakin taidetaan majottua! ;)
Ok, kiitos vastauksesta. Tuota tummennettua osiota hain myös itse takaa. Eri asia lähteä nollista jostain sohvaperunasta kun se että on kumminkin jo aikaisemmin ollut hyvässä kunnossa. Mitäs luokkaa sulla paino nyt tällä hetkellä sitten on?2004-2010 vihelleltiin, potkittiin kiviä, juhlittiin ja neppailtiin sitä mustaa lätkää kaukalossa! =D Kunnossa oltiin tietenkin mutta paino oli varmaan 78kg -80kg hujakoilla...eli aika rääpäle! Toki on se asia fakta että kun noilta pidemmiltä tauoilta tulee takaisin lajin pariin niin kroppa ottaa mielekkäästi vastaan sen reenin. Kiitoksia tsempeistä.
Onko muuten tuolta ajalta kuvia tallessa? Olis mielenkiintoista nähdä koska olet nähtävästi jo tuolloin ollut kovassa tikissä!2004 oli hieno kondis ja paino 86kg, penasta jopa 190 rasvojen ollessa 6.9 sinä aamuna! =)
On se kovannäkönen, vaikka Turusta onki!
On se kovannäkönen, vaikka Turusta onki!
Pelkkää ääntä kun kuuntelee, niin ei tiedä onko siellä Ilkka vai Markku :D:D
Todella mielenkiintoinen mies, komeessa kunnossa ja hyvää ulosantia !!
Menestystä !