BB Antti Halmo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma tarkoitus ei ole ketään haukkua ja ei siihen edes olisi varaa :) sen verran mentula on lajille omistautunut ja töitä tehnyt että kumarrus hänelle. Kehonrakeenus on kuitenkin arvostelu laji ja kun tuolla aletaan näitä herroja vertailee, niin oman mielipiteeni vaan asiaan sanoin ja halmo vie sille ei voi mitään.. :D p.s. kyllä ne halmon massat on myös aika hurjat ja mietitään vaan esim pari vuotta tai vaikka vaan vuosi eteen päin.. ;)
 
Faktat voin kyllä kertoa ihan itsekkin niin ei jää sitten epäselvyyksiä: Eli tosiasia on että on naskalina aloitettu reenaamaan tosiaan....16vuotiaana rääpäleenä, muutaman vuoden reenailin lähinnä voimannostoa ja sitten huilailin. 2001 armeijassa se alkoi taas kiinostamaan ja hilasinkin painoa ihan mukavasti armeijan aikana ylöspäin, samaan aikaan intin käyneet varmasti näkivät vierestä pienoisen muutoksen painossa. 2002-2003 lepäilyä 2004 oli hieno kondis ja paino 86kg, penasta jopa 190 rasvojen ollessa 6.9 sinä aamuna! =) Noh kesä ja kaikki muu kiva otti voiton ja sen jälkeen ei paljon reenailtu vaan tehtiin jotain muuta ja laihduttiin hyvin, pelailtiin kiekkoa ja viihteiltiin jne jne....2010 alkuvuodesta tais paino olla just ja just liki 80kg ja keväällä alko valmistautuminen Classicciin mutta en tienny lisenssi jutuista joten kesän alussa selvisi että meno onkin -80kg kehon puolelle ja paino oli tuolloin 87kg tuntumissa, juuri sarjaan tuli mahduttua ja otettua käkättimeen Simoselta! =) Lopun SpiderSub varmaan sitten jo tietääkin googlesta joten onkohan se ihan kaukaa haettua se 4vuotta näihin masoihin vaiko miten? ;)

- - - Updated - - -

Itse en juurikaan vertaile itseäni kehenään muuhun mutta tottakai tutkin jos samalle line upille tulee joku niin hänen "heikkoja kohtia" tietääkseni että mitä mä siellä lavalla näytän vieressä, ei siis juurikaan kiinosta vertailla omia lihaksia niin nyyssölään, wileniukseen kuin mentulaankaan. Menen kisaan ja asetan selvän tähtäimen niihin ja mikäli sen saavutan olen tyytyväinen, jos paremmalle häviän niin en mä sille mitään mahda jos olen kaikkeni thenyt asian eteen. =) Mister Savolainen, ei muuta kun tervetuloa vaan häiritsemään...samassa hotellissakin taidetaan majottua! ;)

No eihän noita vuosia voi oikeen mitenkään supistaa neljään. Samalla logiikalla jos laittaisit nyt tavoitteeksi penkissä 200 ja ottaisit sen vuoden lopussa niin ethän sä siinäkään voi laskea että saavutit 200 penkin vuoden treenillä. Jokainen tietysti laskee "treenivuodet" miten haluaa enkä lähe tästä vänkäämään. Et ollut muuten laittanut tuohon mitä 2004-2010 välillä tapahtui. 2004 hieno kondis -> sitten 2010 valmistautuminen kisoihin. Tarkoitukseni ei ollut dissata sua millään tavalla noissa aikaisemmissa posteissa vaan tartuin noihin treenivuosien määrään. Sulla on helvetin kova kunto. Toivon että saat ittes kireeks kisoihin ja menestyt siellä.
 
2004-2010 vihelleltiin, potkittiin kiviä, juhlittiin ja neppailtiin sitä mustaa lätkää kaukalossa! =D Kunnossa oltiin tietenkin mutta paino oli varmaan 78kg -80kg hujakoilla...eli aika rääpäle! Toki on se asia fakta että kun noilta pidemmiltä tauoilta tulee takaisin lajin pariin niin kroppa ottaa mielekkäästi vastaan sen reenin. Kiitoksia tsempeistä.
 
2004-2010 vihelleltiin, potkittiin kiviä, juhlittiin ja neppailtiin sitä mustaa lätkää kaukalossa! =D Kunnossa oltiin tietenkin mutta paino oli varmaan 78kg -80kg hujakoilla...eli aika rääpäle! Toki on se asia fakta että kun noilta pidemmiltä tauoilta tulee takaisin lajin pariin niin kroppa ottaa mielekkäästi vastaan sen reenin. Kiitoksia tsempeistä.
Ok, kiitos vastauksesta. Tuota tummennettua osiota hain myös itse takaa. Eri asia lähteä nollista jostain sohvaperunasta kun se että on kumminkin jo aikaisemmin ollut hyvässä kunnossa. Mitäs luokkaa sulla paino nyt tällä hetkellä sitten on?


Edit. Kuinka paljon olet parhaimmillasi ottanut penkistä? Tuli vaan mieleen jos olet jo "pikkupoikana" ottanut 2004 ton 190kg.
 
Joo ne faktat revitään samalta salilta missä kyseinen herra harjottelee. Ei kauheen metsään menny. Tosin onhan se ennenkin kunnossa ollu, mutta mutta kun hommat alotti 4 vuotta sitten niin ei se hääppönen ollu se kunto siis lihasmassaltaan.
 
Heh, se oli ihan läppä vaan! Laiha poikahan mä olin tuona aikana, mutta ei tuo rasva oo koskaan tarrannu meikäläiseen ihan hirveesti joten sellanen urheillullinen kondis on melkeempä aina ollut.
https://www.facebook.com/photo.php?...624570.-2207520000.1392149252.&type=3&theater
Jos tuo vaan näkyy niin se on 2004 samana päivänä kuin se 90 penkki. Silloin se oli kova juttu! =) Tuo tällä offilla rytkästy 210 sarja on meikäläiselle kovin tähän mennessä mutta tosiaan se ei merkkaa meikäläiselle mitään että paljonko penkkailen, tykkään kyllä käsitellä rautoja mutta se on tois sijainen hommeli. No Montoya1 osui kyllä ihan nappiin että eipä se kondis kyllä hääppönen tosiaankaan ollut 4vuotta sitten! =D Pitää oikeen kaivella kuvia jos löytyis jotain laiheliini juttuja, toinen probleema on se että olen ihan hemmetin huono koneen kanssa joten se siirtäminen tänne virtuaalimaailmaan normi valokuvasta on aikamoinen haaste!
 
Oikea korvani pahoitti mielensä tuosta haastatteluvideosta. Prkl että laittaa välillä vihaks kun äänet on sössitty ihan päin puita balanssin osalta joissain videoissa yleisestikin.
 
Ihan hyvältähän Halmo noissa kuvissa näyttää ja aika tasainen fysiikka kokonaisuutena. Itse kaipaisin lisää ojentajia tuomaan käsiin paksuutta ja reisiosastoakin voisi parantaa selvästi. Poetintaaliahan ukossa varmasti on. Saapa nähdä mikä on kunto värit päällä sitten lopulta, tsemppiä vaan dieetin loppurutistukseen ja kisaan.
 
Pelkkää ääntä kun kuuntelee, niin ei tiedä onko siellä Ilkka vai Markku :D:D

Todella mielenkiintoinen mies, komeessa kunnossa ja hyvää ulosantia !!
Menestystä !
 
Ei mihinkää :D
ei-mihikää.jpg
 
Hahhaa, jotenkin diggaan Ilkasta kyllä henkilökohtaisesti enemmän mutta kun on saman kylän poikii niin se tuppaa kuulostamaan juurikin tuolta! =D Ja Isot kiitokset kaikille tsempeistä, pala palata rakennellaan tätä fysiikkaa kuntoon.
Pelkkää ääntä kun kuuntelee, niin ei tiedä onko siellä Ilkka vai Markku :D:D

Todella mielenkiintoinen mies, komeessa kunnossa ja hyvää ulosantia !!
Menestystä !
 
Back
Ylös Bottom