moar
Otteletko Jenkeissä vain ja ainoastaan Suomen lipun alla? Lähetätkö voitetun matsin jälkeen terkkuja Suomeksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
moar
Mitä duunia olet tehnyt?
Millä olet elättänyt itsesi?
Ai se olit sä? Naureskelin just sitä heittoa siihen loppuun!Pääsimpä läpi ja saatiin vähän Antoninkin mietteitä tosta 155/145 painoluokasta. Eli LW:ssä näköjään mennään
Hyvin se kuitenkin meni, Heikeläkin meni sekasin mihin suuntaan oltiin painoluokissa menossa.Tuli joku ihme fasettilukko suuhun tossa, ei meinannu osata puhua. Suoran lähetyksen paineet :D
Oli muuten huomattavasti pidempi setti jo, kun se Suomipopin haastis.Toivottavasti tuonkin joku laittaa tubeen, kuten sen suomi popin haastattelun.
Toivottavasti tuonkin joku laittaa tubeen, kuten sen suomi popin haastattelun.
Sama, ja vaikka olen päätellyt Vilun nimen oikein niin ei käynyt mielessä. :DE: Puhelun aikana olin jo täysin varma, et joku pakkotoistolla pyörivä on varmasti kyseessä.
Tulossa on pian.Toivottavasti tuonkin joku laittaa tubeen, kuten sen suomi popin haastattelun.
Kauan mahto mennä, about vartti? Nopeeta toimintaa.
Jotain sellasta. Ensin ajattelin että menee pidempään kun luulin maksimipituuden olevan mulle 15min, mutta rajaa saikin nostettua. Olis muuten pitäny leikellä, tosin eipä tuossa kovin pitkään.Kauan mahto mennä, about vartti? Nopeeta toimintaa.