Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olisko mahdollisuuksia pudottaa 145, jossa olis teoriittisemmat mahdollisuudet nousta huipulle, LW divarin ollessa aika tukossa kovia ottelijoita?

Eiköhän se tule jo 80kg paremmalta puolen tohon omaan sarjaan niin epäilen että jos 5kg pitäis ottaa lisää kuivasta oravasta niin ilman raajojen poistoa ei onnistu.

Muutenkin tuota on tässä vaiheessa turha spekuloida. Anton on 155:set valinnut sarjakseen ja edennyt Ufc:hen, niin sen mukaan mennään. Varmasti pudottelisi 145:een jos se onnistuisi.

db2642-sunny-florida-swim.jpg

Blogikuvien mukaan tais olla Palhareskin mukana Antonin treeneissä!

Miksi pitäisi mennä yleensäkkään helpoimman kautta? Tällä foorumilla puhutaan että Heleniuksen kannattaa odottaa ennen kuin kohtaa "Liskot" tai odottaa että ei tarviisi kohdata. Ja nyt sitä että Antonin olisi helpompi edetä alemmassa painoluokassa.

Hienoa että Anton pääsi UFC -kuvioihin. Nyt voidaan unohtaa vanha recordi. Aivan uudet kuviot edessä.

Tuli jostain mieleen että UFC:n tale of the tapessahan on aina syntymämaan lippu. Antonhan on tietääkseni syntynyt Pärnussa, eli onko siinä nyt Viron lippu? :D

Tuli jostain mieleen että UFC:n tale of the tapessahan on aina syntymämaan lippu. Antonhan on tietääkseni syntynyt Pärnussa, eli onko siinä nyt Viron lippu? :D
Voi vittu me ei vieläkään saada sitä suomen lippua näkyviin sinne tale of the tapeen... Moottorit seis! Käännetään laiva ympäri...

Kovasti joka paikassa listataan synnyinmaaksi Suomi. Tiedä sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysymys Antonille vielä:

-Kerro jonkin ottelua edeltävän viikon treenaamiset? Kuinka paljon treenataan ja mitä osa-alueita esim. nyt kuukausi ennen ottelua?

Kysymys Antonille: Miten sopimus saatiin aikaan? Tuliko UFC:ltä meiliä vai kuinka?

Tähän vielä lisäkysymyksenä; annettiinko UFC:ltä vastustajaksi vaihtoehtoja tähän ensimmäiseen matsiin ja kuinka paljon sopimuksessa on yleensäkin pelivaraa valita itse omia opponentteja? Jossain vidiksessä kuukausi pari sitten Anton taisi todeta, että antakaa kuka vaan ja se pistetään levyks. Tulevaisuudessa, olettaen ensimmäisten matsien olevan voittoisia, tää vastustajan hienovarainen valitseminen lienee kuitenkin tärkeetä?

Koskaan en ole mma -vetoja lyöny mutta ny räppäsin vähä Antonille kun paffillaki 2.7 lupasivat kertoimeksi.

Onnea Anton ja Show me the money!!!

Itse olen tähän asti kaikki vaparivetoni tehnyt NordicBetillä. Siellä ei ainakaan tällä hetkellä ole UFC on Fuelia eikä yleensäkään mitään undercardia.

Mikäköhän olisi vähän kattavampi vedonlyönti mesta? Paf?

Itse olen tähän asti kaikki vaparivetoni tehnyt NordicBetillä. Siellä ei ainakaan tällä hetkellä ole UFC on Fuelia eikä yleensäkään mitään undercardia.

Mikäköhän olisi vähän kattavampi vedonlyönti mesta? Paf?

Nordic betillä voit aina pyytää kertoimet joka tapahtumaan. Senkun lähetät sähköpostin Nordic Betille, että saisko kertoimet niin varmasti ne tekevät. Myö ollaan esim. pyyettä Lappeenrannan Fight nightiin kertoimet ja onnistu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom