Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sorry jos on mainittu jossain mutten ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut: oliko niin että nämä FaceBook-prelit näkee myös UFC.TV:n kautta maksutta jos on/tekee vaan sinne tunnukset?

Sorry jos on mainittu jossain mutten ainakaan nopealla vilkaisulla huomannut: oliko niin että nämä FaceBook-prelit näkee myös UFC.TV:n kautta maksutta jos on/tekee vaan sinne tunnukset?

Kaikki paitsi PPV matsit näkyy mun käsitykseni/kokemukseni mukaan ufc.tv:sta. Itse asustelen tällä hetkellä Iso-Britanniassa ja täällä ainakin kaikki UFC on Fox 2:n ja UFC on FX:n matsit näkyivät ufc.tv:sta, mutta eiköhän Suomen tilanne ole sama. Ainakin viime vuoden puolella kun katselin matseja Suomessa, niin näkyi matsit (ainakin prelit) ufc.tv:sta. Maksutta.

Kaikki paitsi PPV matsit näkyy mun käsitykseni/kokemukseni mukaan ufc.tv:sta. Itse asustelen tällä hetkellä Iso-Britanniassa ja täällä ainakin kaikki UFC on Fox 2:n ja UFC on FX:n matsit näkyivät ufc.tv:sta, mutta eiköhän Suomen tilanne ole sama. Ainakin viime vuoden puolella kun katselin matseja Suomessa, niin näkyi matsit (ainakin prelit) ufc.tv:sta. Maksutta.

Ok, kiitos varmistuksesta. Aika usein laiskuudessaan jää prelit tai ainakin osa katsomatta mutta Kuivasen matsia ei auta missata! :hyper:

"Allekirjoitin diilin tänään Suomen ja Europan kovin UFC ottelijan kanssa Anton Kuivanen!! BBN Finland tukee tästä eteenpäin Antonin menestystä maailmalla!!!"

fb:stä napattu

Anton Kuivanen
Meitsin uus lisäravinne sponssi Best Body nutrition Finland!
Laadukkaat ja maukkaat lisärvinteet kovaan treeniin ja valmistautumiseen!

Nortti yks kysymys vielä niin kuivaselle kuin koko tiimille, eikö huolestuta tuo neljän päivän ennakko ennen ottelua, Einemolle ainakin kävi niin että lentokoneessa oli ongelma ja joutuivat palaamaan takaisin, ja valmistautuminen ja jetlag jäi tosi lyhyen palauttelun päähän, ufc ilmeisesti maksaa nuo matkat ja varmaan hotellitkin, eikö sinne kannattaisi lähteä varuulta vähän aikaisemmin?

Nortti yks kysymys vielä niin kuivaselle kuin koko tiimille, eikö huolestuta tuo neljän päivän ennakko ennen ottelua, Einemolle ainakin kävi niin että lentokoneessa oli ongelma ja joutuivat palaamaan takaisin, ja valmistautuminen ja jetlag jäi tosi lyhyen palauttelun päähän, ufc ilmeisesti maksaa nuo matkat ja varmaan hotellitkin, eikö sinne kannattaisi lähteä varuulta vähän aikaisemmin?

Itse mietin tänään ihan samaa. Einemo muistaakseni sanoi, että tunsi olonsa normaaliksi vasta ottelupäivän aikana ja halusi tulevaisuudessa olla paikan päällä jo 7-10 päivää aiemmin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Sain muuten tänään kirjekuoressa mun passin, työluvan ja viisumin, tosin yllättävän mutkan kautta. Treeneihin mennessäni salilla mulle kerrottiin, että sulle on postia, ja siinä eräs ystävällinen kaveri, joka asuu ihan eri kadulla kun mä, kertoi että hänelle oli luukusta pudonnu tällainen kuori, jossa oli tuttu nimi, joten hän hiffasi onnekseni kiikuttaa sen gb:lle. Olis ollut sääli, jos UFC-reissu olis kaatunu tällaiseen posteljoonin munaukseen."

Käsittämätön Murphyn lain ilmenemä, että postinkantaja on juuri tuon kuoren onnistunut jakamaan väärin.:wtf:
Saisi Gb pistouvata vuoden ilmaiset tuolle kirjeen palauttaneelle kaverille.

Ihan väkisinkin tulee mieleen jakajan tahallisuus... joku kukkahattu tunnistanut nimen. Todella kaukaa haettua:D

Käsittämättömän huono tuuri olisi ollut, jos olisi kuori jäänyt saamatta. Kiitokset näin fanilta tuolle palauttajalle:worship:

Ei malta odottaa Antonin matsia:dance:

Toivottavasti Anton lähtee tarpeeksi ajoissa Jenkkeihin valmistautumaan. Muistuu vaan mieleeni taannoiset Olympiakisat kun suomalainen Lindgren putosi jo vaa`alta. Lentomatka, aikaerot ja lämpötilavaihtelut voivat saada aineenvaihdunnan sekaisin ja painonveto menee vaikeaksi. Antonililla varmasti hurjat vedot ja tämä kannattaa muistaa, ettei painonvedot pilaa valmistautumista.

Tsemppiä kisaan ja nyt Halmeen hopia vuolemaan kullaksi.

Oletan Kuivasen aloittavan tappiolla UCF -uransa. Kuka tietää mikä tämän tapahtuman lopputulema olisi, toinen mahdollisuus vai ulos?

Häviön jälkeen toinen mahdollisuus varmaan vain jos ottelee näyttävästi decisioniin asti... maybe?

Riippuu paljon miten esiintyy ottelussa. Jos tulee pataan 6-0 niin pitää hakea cagesta vauhtia, jos ottelee hyvin häviöstä huolimatta niin voi saada uuden tsäänssin. Tuskin kuitenkaan vihut helpommaksi muuttuu.

Jos tappio tulee, se pitää tulla helvetin hyvällä esityksellä että saa jatkaa tuolla. LW on niin täynnä että fudut tulee helposti 1 häviön jälkeen jos nimeä ei ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom