Anton Kuivanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi S
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
E: Jäädytin nyt hiukan, mulla duunikone blokkaa noi tuubin linkit ja luulin, että linkitit Rockin podcastin, mutta ehtisitkin veivaa sen ite nippuun tossa ajassa :)
Laitan toisen linkin.

Itse olen tähän asti kaikki vaparivetoni tehnyt NordicBetillä. Siellä ei ainakaan tällä hetkellä ole UFC on Fuelia eikä yleensäkään mitään undercardia.

Mikäköhän olisi vähän kattavampi vedonlyönti mesta? Paf?

Unibetilla on ainakin tähän matsiin jo kertoimet, tällä hetkellä Kuivanen 2,55 - Salas 1,45. Aiemmin on ollut kiinnostavissa matseissa enemmänkin kertoimia tarjolla lähempänä matsia, ja MMA-striimausta myös. Katotaan miten tällä kertaa!

tollanen löyty YouTubesta. Justin Salasin haastattelu 2kk takaa.

"Rising MMA star Justin Salas sits down with Brandon Spano to talk about his current success and his future plans with the UFC"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Räjähtävän oloinen kaveri! Toivottavasti Anton saa pidettyä matsin pystyssä. Nyt Salasista Kunnon brawl UD-voitto, loppukortti sysipaska ja FOTN bonuscashit tilille (aina saa toivoa :D), samantien rapakon taakke treenaamaan pidemmäksi aikaa!!!(mieluiten pysyvästi)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voipi olla ettei puku päällä Anton ole viime vuosina paljoa nujunnut, eli vöiden perässä tuskin on juossut vaikka matossa paljon onkin kehittynyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom