- Ikä
- 40
Laitan toisen linkin.E: Jäädytin nyt hiukan, mulla duunikone blokkaa noi tuubin linkit ja luulin, että linkitit Rockin podcastin, mutta ehtisitkin veivaa sen ite nippuun tossa ajassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitan toisen linkin.E: Jäädytin nyt hiukan, mulla duunikone blokkaa noi tuubin linkit ja luulin, että linkitit Rockin podcastin, mutta ehtisitkin veivaa sen ite nippuun tossa ajassa
Toimii joo, täytyy kuunnella uudelleen toi Vilun kyssäri, oli siinä kohtaa tietty hälinää taustalla enkä ehtiny heittää lappuja korville. Kiits.Toimiiko sulla Soundcloud?
Itse olen tähän asti kaikki vaparivetoni tehnyt NordicBetillä. Siellä ei ainakaan tällä hetkellä ole UFC on Fuelia eikä yleensäkään mitään undercardia.
Mikäköhän olisi vähän kattavampi vedonlyönti mesta? Paf?
Kiitoksia kysymyksistä Antonille. Jos on vielä jotain mielenpäällä niin huomisaamuun mennessä tulleet kyssärit noteerataan.
e.http://www.brasa.fi/vyoarvot.php, tuon sivun perusteella sininen vyö Antonilla. Lienee kuitenkin osaaminen merkittävästi parempaa.
MMAViking.comMihin aviisiin tai foorumiin haastattelu tulee?
Viikon sisään.millon tulee part 2 ja 3?