Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkojuomista ei tueta. Typeryyden multihuipentuma nämä ryyppyjuhlat. Vappu, juhannus, uusivuosi ja nykyään joulukin. Kuka perkele muutti ihanan perhejuhlan, joulun, vain tekosyyksi ryypätä? :curs:Kyllähän minä itsekin napanderia silloin tällöin otan, mutta silloin kun siltä tuntuu. Aattelin olla vaan täällä kämpillä ja illan viilentyessä käydä rauhallisella teollisuusalueella lenkillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vappu kulunee aika hyvin kotosalalla musiikkia kuunnellen ja muuta touhuten. Tippaakaan en ota vapun takia, eikä se kyllä muutenkaan juuri maistu. Jossain vaiheessa voisi mennä vähän ulkoilemaan, kun kerran on kaunis ilma. Kunpa vaan saisi olla rauhassa, ilman että joku tulee häiritsemään..

Feikkiedit: Mike, onnistuitko haasteessasi? No, kolmas kerta toden sanoo, joten kaksi yritystä salittaneen. :D

Mua vituttaa kaikki juhlapyhät milloin "pitää" ryypätä, mutta vappu on kaikista pahin.

Kaverilla on bileet, en vaan jaksa mennä koska ei kiinnosta ryypätä. Puhelimenkin vois melkein sammuttaa, ihan siltävaralta ettei tarvi vastailla kavereitten tyhmiin kysymyksiin kuten: "mitä vittua sä kotona teet?". Onneks parhaat kaverit on oppinut jo sen, että juhliminen ei ole mun juttu ja myös kunnioittavat sitä.

Vappu kulunee aika hyvin kotosalalla musiikkia kuunnellen ja muuta touhuten. Tippaakaan en ota vapun takia, eikä se kyllä muutenkaan juuri maistu. Jossain vaiheessa voisi mennä vähän ulkoilemaan, kun kerran on kaunis ilma. Kunpa vaan saisi olla rauhassa, ilman että joku tulee häiritsemään..

Feikkiedit: Mike, onnistuitko haasteessasi?
Olen kyllä aika reikäpää välillä. Painelin munaravia Robertsista 10 metriä asemalle vain huomatakseni, että siellä R-kikkarilla on armoton jono ulos asti. Ajattelin sitten ostaa lähikaupasta kun sinne piti mennä anyways safkaa hakeen. Unohdin röökit. Eli uusi keikka, Makuunin kautta.

Oma mielipiteeni vapusta on ,että ihan turha juhla. En ymmärää miksi vappua pitää juhlia. No omat mielipiteensä kullakin. ( Salitkaan ei ole auki)

Suurin harmi tässä vapussa on se, ettei sattunut työvuoroa kohdalle.

Aivan paskat bileet typerine ja mukafiksuine teekkareineen, ynnä muine hölmöläisineen.

Pari kaljaa partsilla ja nukkumaan. Aamulla pirteenä urheilemaan.

Mukana Pakkiksen vappuonpaskamaa-angstailuissa.:hyper:

Hahah, jos saanti on se ykkösjuttu ja tärkein asia elämässäs, niin ei hyvin mene.

No, ehkä se pile ei sinua kiinnosta ollenkaan, sille ei voi sitte mitään. :(

Mutta jos nyt yhtään ymmärrät mistään mitään, niin tuohon alotuspotiin koitin jotain kuittia antaa.

Oon ehkä Suomen ainoa opiskelija, joka meinaa opiskella tänään (ja huomenna). Vitutti, kun yliopiston kirjasto meni, kiinni jo klo 16. Siellä oli niin rauhallista ja hyvä lukea tänään, kun kaikki käsikirjaston matskutkin oli paikallaan, eikä käytössä. Noh, jatkan ensiviikon tuskaisiin tentteihin pänttäämistä kotona.

Ja salikin on kiinni, ois ollu niin hyvä päivä mennä sinne yksinään.

Illemmalla saatan syödä tippaleivän. Yay. :rolleyes:

No huh huh, enpä tienny että näi pessimistisiä immeisiä täältäki löytyy. Ite ainakin meinaan juoda, vaikka niitä runkkareita on koko kapes täynnä. Kyllä se on mukava olla kännissä..

Vappuja kaikille kuitenkin. :worship::kippis1::dance:

Mua sääliteltiin kun olen vapun töissä. En olisi kuitenkaan mihinkään menossa ja tuplapalkka kelpaa. En keksi mitään syytä miksi lähtisin tänään riekkumaan kaupungille, vaikka vapaata olisikin. Huomenna ehkä käymään torilla, mutta epäilen, että haalarikansa on vielä täydellä teholla liikkeellä silloinkin. (Saatan kasvattaa toleranssiani, että saan tuoretta lakua ja pehmiksen :kuola:)

Miksi vappuna tai muinakaan tiettyinä vapaina pitää ryypätä? Mä voin ilman kamalaa morkkista ottaa keskellä viikkoakin jos se ei vaikuta muuhun elämään negatiivisesti, mutta sellainen "vappu, juhannus, uusivuosi täytyy täydentää viinavarasto"-ajatusmalli ei ole ikinä auennut mulle.

Hitto mikä "juhla" - kaupat ja liikenne tukossa ja kadut täynnä roskaa - hyi olkoon!
Meinasin huomenna mennä normaalisti salille kun kerran on aikaa - sali aukeaakin vasta klo 16! ..siis mitäh??? Täytyy kai käydä tosi aikasin lenkillä et ehtii ullanlinnan hössötyskarkeloiden alta pois!
Nohh, pe sitten taas töihin ja voi unohtaa koko vapun...

Vielä täällä duunissa...kohta taidan lähteä autolla ajelemaan pitkin hesaa ja ottaa kameran messiin. Ei ole kuohuviiniä, simaa, tippaleipiä, serpentiiniä, haalareita eikä mitään muutakaan eikä tule. Ihan turhaa hillumista nämä vaput, jussit ja uudet vuodet mutta juokoot keitä huvittaa omapahan on ongelmansa...joulu kyllä on kiva ja rauhallinen :)

Ihme touhua. Mikään ei oo säälittävämpää kuin se, että joutuu aikuisia ihmisiä paimentamaan ja vahtimaan kuin pikkuvauvoja kun juovat itsensä ympärikänniin. :down:

Oon ehkä Suomen ainoa opiskelija, joka meinaa opiskella tänään (ja huomenna). Vitutti, kun yliopiston kirjasto meni, kiinni jo klo 16. Siellä oli niin rauhallista ja hyvä lukea tänään, kun kaikki käsikirjaston matskutkin oli paikallaan, eikä käytössä. Noh, jatkan ensiviikon tuskaisiin tentteihin pänttäämistä kotona.

Ja salikin on kiinni, ois ollu niin hyvä päivä mennä sinne yksinään.

Illemmalla saatan syödä tippaleivän. Yay. :rolleyes:

...Et ole ainoa opiskelija - "lepäilen" kouluhommien merkeissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom