Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
En ole vappua viettänyt varmaan 6-vuoteen. Kommareiden juhla. On kuitenkin mukavaa, että huomena on vapaa. Tänään kävin salilla ja grillasin. Nyt sauna lämpiämässä ja tonnikalat on valumassa.
Simaa join lasillisen, kun vaimo oli ostanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse linnoittauduin himaan tietoisesti ennen kello neljää iltapäivällä ettei varmasti tule idiootteja vastaan kadulla. Nyt menee ilta mukavasti syöden, juoden ja jopa ehkä pikkuisia kalsarikännejä vedellessä tai sitten ei, ihan miten vain hyvältä tuntuu. Lisäksi palkkabonukset töistä ovat enemmän kuin tervetulleita. :)

Eli vappu on hieno homma jos tietää tarkalleen kuinka toimia tuolloin, muutenhan koko juhla onkin aivan perseestä simaa lukuun ottamatta.

Tässä ihan antivappunen herkistyy kun mies oli ostanut merirosvolaivan muotoisen vappupallon, kymmen ruusua ja suklaakonvehteja mulle vappuyllärinä :)

Itse linnoittauduin himaan tietoisesti ennen kello neljää iltapäivällä ettei varmasti tule idiootteja vastaan kadulla. Nyt menee ilta mukavasti syöden, juoden ja jopa ehkä pikkuisia kalsarikännejä vedellessä tai sitten ei, ihan miten vain hyvältä tuntuu. Lisäksi palkkabonukset töistä ovat enemmän kuin tervetulleita. :)

Eli vappu on hieno homma jos tietää tarkalleen kuinka toimia tuolloin, muutenhan koko juhla onkin aivan perseestä simaa lukuun ottamatta.

Juu vähän samaa taktiikkaa koitin itsekkin tänään noudattaa. Mutta ikävästi osuu korviin noi kanateinien kikatukset tuolta, siinä on yksi ääni mitä vihaan aikas paljon :D

Juu vähän samaa taktiikkaa koitin itsekkin tänään noudattaa. Mutta ikävästi osuu korviin noi kanateinien kikatukset tuolta, siinä on yksi ääni mitä vihaan aikas paljon :D

Se voimakas nenään honottaminenhan on rauhoittavaa kuunneltavaa. (not):D

Kohta motskarin kanssa treffeille ja sitten saunoon.

Mä oon jo vähän kännissä, kuunnellaan Petri Nygardii. Kavereitten kanssa pitkästä aikaa ryyppäämässä, helvetin hyvä meininki. Vappu tuo yhteen ihmisiä <3

Mä en voi sietää näit "pakollisia" juhlapäiviä, urpoja liikenteessä enempi ko laki sallii!
Ja ärsyttävää, et kaupat on tämmösten päivien takia kiinni..

Mun vappu tänä vuonna: tänää muutto uuteen asuntoon, huomenna tapettien irrotusta ja maalaamaan..ei simaa, pari munkkia ja se on siinä :D

Tästä tuli ihan kiva ilta loppujen lopuksi. Saanut paljon aikaan tänään, tosin en yhtään koulujuttuja ja casen deadline lähestyy :D

Kämpässä suoritettu kevätsiivous, rempparin keittiötä vähän ja nyt on kiva valaistus. Tein hervottoman läjän perunoita ja maukkaan jauhelihakastikkeen, parsaa ja caesarsalaattia ja nyt mussutan viinirypäleitä ja juotavaa. Alkaa suht täynnä olemaan :D

Vappu tuo yhteen ihmisiä <3
Käväisinpä tuossa parvekkeella katsastamassa kerrostaloalueen ihmisiä ja tosiaankin: kivenheiton päästä kuuluu semmoinen kirkuminen, kiroaminen ja möykkä että vappuhenki löyhkää tänne saakka. Huomenna sitten korjailevat rikkoutuneita ihmissuhteitaan, minua ei kiinnosta. :david:

Vappu sucks, en pidä vappua mitenkään erikoisena, en mitenkään. Jotku porukat lähtee ryyppäämää so what. Tekis ite mieli nukkua koko huomisen päivän.

Siinähän se meni, pari olutta ja Photoshop tutoriaalia. Aika iisyy, rankemminkin ois voinu vetää mut hyvä näinki. -.-

Hieno thread, tähän voi todellakin yhtyä.

Jos vaan mökki olisin, sinne karkaisin aina viikoksi vapun tienoilla. Hyi vittu mitä juntti-meininkiä tää koko juhla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom