Antivappu, jee vappu pian ohitse!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Vappu on ilmeisesti se aika, kun kaikki helvetin idarit tulee koloistaan. Joku teini lauma alko tiellä haastaan riitaa jollekin random koiran ulkoiluttajalle. Voi elämä..

Joo ton oon huomannut itsekkin, saattaa tulla ihan viattomille ihmisille aukoo päätään. Usein näissä ryhmissä on aina joku tyttö mukana niin yritetään päteä esittämällä kovaa jätkää. Kyllä noita saa oikeasti kohta alkaa pelätä kun tiedä mitä ne saa kännissä päähänsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hah, tommosista teineistä puheen ollen, tultiin tossa kavereiden kanssa, niin olihan siinä hetki jotkut teinit kyselemässä/pummaamassa röökiä. Siinä sitten, että "Ei ole, sori vaan.", niin eipä nuo onneks muuta sanonut, kun että "Jaa", taikka "Varmaan niillä kuitenkin on! :D". Että semmosta. Mihin tää Suomen nuoriso on menossa? :D Niin ja onhan tää vappu suht turha juhla kyllä. Sima & munkit nyt on ihan kiva juttu.

Asenneongelma ja alkoholi yhdessä on sellainen yhtälö joka mua kyllä välillä oikeasti pelottaa kun kävelee illalla kadulla. Teinityttöjen käytöskin on jo sitä luokkaa että huh huh, jopa selvinpäin.

Onnistuinpa kuulostamaan 60 vuotiaalta 70- luvulle jumahtaneelle papparaiselta.

Enpäs tiedä tuliko niin antivappu, jostain siitä väliltä... Kavereiden kanssa pidettiin grilli-ilta, olutta ja pihviä, sitten vähän leffaa+Wii ja Nåden yössä pieni lenkki. Kaverit suuntas pizzeriaan, mä heitin ICP:tä soimaan ja menin kävelylle.

Täälläkin suunnassa oli hyvin antivappumaisia piirteitä. Olisi ollut jos minkälaista isompaa bailua, mutta jättäydyin suosiolla poijjes. Päätin kuitenkin lopulta mennä, suostuttelun seurauksena, istumaan iltaa kaveriporukan illanistujaisiin, itse selvinpäin. On se vaan niin jees, ettei mene seuraava päivä hukkaan minkään Hellraiser-darran takia.

Yhden baarin edessä lateksikorsettinen tyttö huuteli hyviä vappuja, kieltämättä houkutteli, mutta en langennut.

Parempi näin.

No voi vitun Juudas. No ei vaan, tyylikäs muuvi. Itse kävin, illan selvinpäin oltuani, juomassa kotimatkalla spontaanisti parit huurteiset eräässä paikallisessa. Sanotaanko näin, että estetiikkaan kovasti viehtyneen polvisukkafanaatikon silmät lepäsivät bissen ohella. :haart:

vappuhan on ehdottomasti turhin juhla mutta so not kunhan hyppy kulkee ja sehän kulkee.
itsehän kävin tänään töissä ja illalla on sitten tissuteltu (yksin) ja kateltu leffoja

V*tuttaa koko vapun paska. Vaikka kotona olenkin niin silti ärsyttää kun menee ulos, niin kuuluu kauhea ujellus ja mölyäminen kun koko paikkakuntani nuoriso on tuolla jossain ryypyn rytmissä.

Pitihän se kaupungilla käydä vilkasemassa pieni tunnin lenkki heittämässä kävellen. Ei ollut kummosta. Helvetinmoiset jonot baareihin ja jengi lepuutti maassa useassa paikassa. Hirmu tungos oli äsken päällä kun keskustan läpi vielä tuli. Näytti saman salin punttimöröt sitäpaitsi olevan muutamassa paikassa ovella duunissakin.:D

Mä en kans tajuu tota hillitöntä örveltämistä, enkä kyllä juo siksi, et niin KUULUU tehdä. Olin eilen töissä, ja töiden jälkeen haravoin koko mein pihan. Tällä hetkellä töissä ja töitten jälkeen puntille ja kotio siivoomaan. Juhlin sitten, kun jotain oikeeta juhlimisen aihetta on. Voin vain kuvitella missä kuosissa toi porukka on sunnuntaina aamulla, kun taas tuun töihin, ku ne on ryypiskelly keskiviikosta asti. Aika touhua on.

Hehee olin himassa koko aaton iltapäivästä alkaen ja ihan mukavasti aika meni. Vappua ei oikeestaan huomannut muuten kun että talon eläkeläismammat veti pihalla simaa ja tippaleipiä porukalla ja toivotteli mullekkin hyvää vappua ja onhan se kiva kun on näitä ylimääräisiä vapaapäiviä :)

Nyt on kunnon antipatiat erästä tiettyä vapun juhlijaa kohtaan, joka onnistuneesti valvotti allekirjoittanutta yöllä kahteen saakka, kun päätti elämöidä rappukäytävässä huutelemalla ja hakkaamalla naapurin ovea. Muutamaan kertaan siinä tuli parin naapurin kanssa käytyä kaveria muistuttamassa, että hiukan voisi toimintaansa rajoittaa, mutta eipä oikein mennyt viesti perille ennenku joku naapureista keksi pelotella poliisilla.

Oli tosi mukava herätä tänään klo 5.30 töihin! :curs:

Vappu on kyllä turhin tekosyy vetää perseet. Hitto mitä idioottimaista pelleilyä, varsinkin kaikki lakkijutut jne. Huoh, viimeksi juhlittu vappua muistaakseni 2004 Bangkokissa kun vahingossa mentiin jonnekin jossa oli bileet.

No tulihan tota 1 nakki ja 2 ruokalusikallista perunasalaattia otettua sekä 2 olutta saunassa. Ihan pätevä vappu, pääasia että on ohi.

mmmmm. 0630 lenkkarit jalkaan ja lenkille. Oli melko hiljaista yhtä pullomummoa lukuunottamatta :)

Mä aloitin aamun samoissa merkeissä, tosin kello oli tunnin enemmän. Ompas mukava huomata, ettei kaikkien intresseissä ole vetää kauheita örvelöitä ja maata katuojassa.
Mulla oli eilen töissä tositosi kiireinen päivä ja osallistuin yhteen isoon kokoukseenkin, joten tiesin jo hyvissä ajoin, et tästä vapusta tulee rauhallinen.

Onneks ainakin täällä Tampereella näyttäis tulevan tälle päivää tosi nätti ilma, joten voi nauttia arskasta ulkona hyvällä omatunnolla ja ilman krapulaa :) Tänään ilemmalla vois käydä heittää toisen hikilenkin vaikkapa rulliksilla. Sitten sauna lämpiämään ja eilen tehtyä lihamureketta ääntä kohti! Ja illalla tulee taas lätkääkin, jes :) Melkeimpä vois laittaa jälleen tulosvedon menemään.. Että näin naisellisesti menee minun vappupäivä! :D

Vappu on kyllä turhin tekosyy vetää perseet.
Noh, noh, ihan yhtä hyvä tekosyy se on kuin kaikki muutkin syyt ottaa kuppia ja pitää hauskaa. :kippis1:
Ottakaa rennommin ja lähtekään puistoon uudelle rundille. :dance:

Mä aloitin aamun samoissa merkeissä, tosin kello oli tunnin enemmän. Ompas mukava huomata, ettei kaikkien intresseissä ole vetää kauheita örvelöitä ja maata katuojassa.

Itsekin kävin muutama tunti sitten lenkillä, ja hiljaista oli... Varsinkin opiskelijoille vappu tuntuu olevan se vuoden kohokohta ja vaikka itsekin olen opiskelija, niin ei tulisi mieleenkään lähteä haalareissa ja ylioppilaslakki päässä kaupungille örveltämään. Tosin, en edes omista kumpiakaan...

Naapurin teini oli saanut turpaansa vapun kunniaksi. Oli kuulemma tossa aamuyöllä päättänyt, ettei ihan äkkiä uudestaan viitsi aukoa päätään entiselle nyrkkeilijälle joka on aiemminkin tuomittu väkivaltajutuista. Totesi vaan, että kaikkea sitä näköjään oppii, kun ikää tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom