Ankkapeppu

hafanafa sanoi:
PERUS??? En oo ite koskaan yhtä mahtavaa persettä nähny..

katso yleisurheilukisoja ja naispikajuoksijoiden ja pituushyppääjien perseitä niin näet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eleonoora sanoi:
En kyllä tuollaista Serenan peppua tahtoisi. Minun makuun jo vähän liiankin iso.

Niin no en minäkään.. Omani on kuitenkin vielä melko kaukana tuosta. ;)

Eleonoora sanoi:
Kyllä mä olen moneen kertaan päivitellyt mielessäni joidenkin tuttujen takamuksien kauheutta, mutta siltikään en ole sitä ääneen mennyt sanomaan. Yleensä vain kehuja tulee, mutta harva kehtaa haukkua. :rolleyes:

On kai sitä itse kukakin.. Tänä "jenkkakahvojen ja löysäpyllyjen aikakautena" harvemmin loppujen lopuksi näkee todella hyvää, muodokasta mutta "treenatun kiinteää" perää. Ajatellen sekä naisia että miehiä. Meinasin kirjoittaa tuohon omaan postiini, että "kukaan ei ole koskaan moittinut mutta on saattanut ajatella muuta.." mut kun en saanut lausetta muotoiltua se jäi noin. Eiköhän se kuitenkin oo tärkeintä että itse niitä kannikoitaan keikuttelee hyvillä mielin mukanaan. ;) Mun kroppa on peppu mukaanlukien tuolla vippipuolella kaikkien haukuttavana/kehuttavana, en tiedä moniko sitten on näppikselleen oksennellut kun erehtyi katsomaan.. ;)

Eleonoora sanoi:
Mutta toisaalta, elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin persauksen täydellisyys.
No siinä oli viisauden sanoja! :D
Kirjoitin tästä vaan kun huomasin että joku saattaa tuntea ulkonevan pepun ongelmaksi ja toisaalta tiedän että monet muutkin miehet kuin minä pitävät sellaisesta. Tottahan se on että naismakuja on monenlaisia, jotkut pitävät isosta, jotkut pienestä pepusta ja jotkut kiinnittävät enemmän huomiota vaikka rintoihin tai hiuksiin. Ja jotkut taas kiinnostuvat naisessa ihan muusta kuin ulkonäöstä. ;)

Hienoa että ihmisiä on erilaisia ja hienoa että makuja on erilaisia, koitetaan olla tyytyväisiä itseemme. :)

On toi Serenana nätti perä ehkä hiemaman kauempana siitä täydellisestä persästä, mutta toi näyttää vähintäänkin mielenkiintoselta. Parempi tommonen kuin joku perus lattaperse joita näkee vähän liikaan.

Serena :kuola:

anteeksi kirjotusvirheistä... Vägän otettu.

Eleonoora sanoi:
En kyllä tuollaista Serenan peppua tahtoisi. Minun makuun jo vähän liiankin iso. Mitkään lattaperseetkään ei kyllä nättejä ole, mutta sellainen "sopivasti pyöreä on kyllä ok. Liika on kuitenkin liikaa.
Jep, onhan tuo Serenan perse aika valtava. Luulin ensin katsovani sitä vesipuistoa, kun huomasinkin, että kyseessä ei ole Se Serena. No joo, ehkä Serenan perse menettelee juuri ja juuri tuossa kunnossa, mutta lisääpä tuohon ne 10 kg offirasvat, niin lopputulos on jo kauheaa katseltavaa. :urjo:

Eilen katsoin Punk'd -ohjelmaa jossa tällä kertaa vedätettiin Serenaa. Hänellä oli farkut ja kyllä se perä aika massive vaan oli. Mun makuun hieman liian "iso". Toki perässä silti muotoja tarvitaan!
Edit. 1 kuva kaupanpäälle.
01__serena__williams,property=Bild.jpg

MerZi sanoi:
Tänä "jenkkakahvojen ja löysäpyllyjen aikakautena" harvemmin loppujen lopuksi näkee todella hyvää, muodokasta mutta "treenatun kiinteää" perää.
Sanoisin kuitenkin että päinvastoin. Vielä pitkälle kahdeksankymmentäluvulle oli lähestulkoon mahdotonta nähdä ainuttakaan treenattua takalistoa (siis muuten kuin juoksemalla treenattua). Katsokaa vaikka seitkytäluvun bondeja. Ne misut on ihan järkyttäviä lattaperiä laihaläskejä!

D.Yates sanoi:
Sanoisin kuitenkin että päinvastoin. Vielä pitkälle kahdeksankymmentäluvulle oli lähestulkoon mahdotonta nähdä ainuttakaan treenattua takalistoa (siis muuten kuin juoksemalla treenattua). Katsokaa vaikka seitkytäluvun bondeja. Ne misut on ihan järkyttäviä lattaperiä laihaläskejä!

Voihan se olla ja ehkä onkin noin kun tarkemmin ajattelee. Vaikka ei tuo nykyinen suuntauskaan ole kovin lupaavan oloinen, kaupungilla liikuskellessa noita röllykkämahoja ja luihulöysäperiä tulee meikäläisen makuun vähän turhankin tiuhaan vastaan. Mutta tiedä sitten, alkaa taas mennä :offtopic: :iksi... Eikös se jo kertaalleen ainakin todettu, että nämä pyllyt ovat vielä melko pieni murhe tässä maailmassa kaiken muun ohessa.. :)

MerZi sanoi:
Eikös se jo kertaalleen ainakin todettu, että nämä pyllyt ovat vielä melko pieni murhe tässä maailmassa kaiken muun ohessa.. :)
Kaikki paitsi pyllyt on turhaa. :)
In the ghettooooo.....
Ihan varmuudeksi on pitänyt tatuoida booty tuohon takalistoon. Siltä varalta että joku ei tunnistaisi.

Jaa-jaa. Eipä oo usein nähny hyvää ankkapersettä. Sehän on negatiivinen kommentti mun mielestä. Ankkaperse-kokonaisuuteen lasketaan myös isot reidet, ilman näkyvää takareiskaa. _Vähän_ leventävästi voisi lantiolla olla läskiä, että tulee X-mallinen vartalo naiselle edestä tai takaa, mutta tämä ei välttämätöntä.

Nyt varmaan sanotaan hintiksi :rolleyes:

Mistä muuten johtuu että tuo serenan perse näyttää noin massiiviselta, verrattuna vaikka naisbodareihin? Johtuuko se takareiskojen pienuudesta, vai onko sen perse oikeasti niin tajuttoman kokoinen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom