hafanafa sanoi:PERUS??? En oo ite koskaan yhtä mahtavaa persettä nähny..
katso yleisurheilukisoja ja naispikajuoksijoiden ja pituushyppääjien perseitä niin näet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hafanafa sanoi:PERUS??? En oo ite koskaan yhtä mahtavaa persettä nähny..
Eleonoora sanoi:En kyllä tuollaista Serenan peppua tahtoisi. Minun makuun jo vähän liiankin iso.
Eleonoora sanoi:Kyllä mä olen moneen kertaan päivitellyt mielessäni joidenkin tuttujen takamuksien kauheutta, mutta siltikään en ole sitä ääneen mennyt sanomaan. Yleensä vain kehuja tulee, mutta harva kehtaa haukkua.
MerZi sanoi:Eiköhän se kuitenkin oo tärkeintä että itse niitä kannikoitaan keikuttelee hyvillä mielin mukanaan. ;)
Sukulaku sanoi:Onks toi aito?! ]
No siinä oli viisauden sanoja! :DEleonoora sanoi:Mutta toisaalta, elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin persauksen täydellisyys.
Jep, onhan tuo Serenan perse aika valtava. Luulin ensin katsovani sitä vesipuistoa, kun huomasinkin, että kyseessä ei ole Se Serena. No joo, ehkä Serenan perse menettelee juuri ja juuri tuossa kunnossa, mutta lisääpä tuohon ne 10 kg offirasvat, niin lopputulos on jo kauheaa katseltavaa. :urjo:Eleonoora sanoi:En kyllä tuollaista Serenan peppua tahtoisi. Minun makuun jo vähän liiankin iso. Mitkään lattaperseetkään ei kyllä nättejä ole, mutta sellainen "sopivasti pyöreä on kyllä ok. Liika on kuitenkin liikaa.
jaki_ sanoi:
menee jo mielestäni turhan teräksiseksi..nti. tennispelaajan peräsin
Sanoisin kuitenkin että päinvastoin. Vielä pitkälle kahdeksankymmentäluvulle oli lähestulkoon mahdotonta nähdä ainuttakaan treenattua takalistoa (siis muuten kuin juoksemalla treenattua). Katsokaa vaikka seitkytäluvun bondeja. Ne misut on ihan järkyttäviä lattaperiä laihaläskejä!MerZi sanoi:Tänä "jenkkakahvojen ja löysäpyllyjen aikakautena" harvemmin loppujen lopuksi näkee todella hyvää, muodokasta mutta "treenatun kiinteää" perää.
D.Yates sanoi:Sanoisin kuitenkin että päinvastoin. Vielä pitkälle kahdeksankymmentäluvulle oli lähestulkoon mahdotonta nähdä ainuttakaan treenattua takalistoa (siis muuten kuin juoksemalla treenattua). Katsokaa vaikka seitkytäluvun bondeja. Ne misut on ihan järkyttäviä lattaperiä laihaläskejä!
Turisas sanoi:In the ghettooooo.....
Turisas sanoi:In the ghettooooo.....
Kaikki paitsi pyllyt on turhaa.MerZi sanoi:Eikös se jo kertaalleen ainakin todettu, että nämä pyllyt ovat vielä melko pieni murhe tässä maailmassa kaiken muun ohessa..
Ihan varmuudeksi on pitänyt tatuoida booty tuohon takalistoon. Siltä varalta että joku ei tunnistaisi.In the ghettooooo.....