Ankkapeppu

Alicia sanoi:
Mä oon yrittänyt vakuuttaa itselleni että mä en tarvi vippejä mihinkään, mutta... tuohon Tomin takalistoon on viitattu jo niin monta kertaa että...

:)

älä tee sitä!rupee pikkohousut pyörimään jaloissa!

p.s. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Merlene Otteylla on melkoinen pyrstö! En löytänyt kunnon kuvaa mutta jos joku löytäis. Siinä on ulkoketta taakse, ei liikaa sivuille..

Alec sanoi:
naisten pikajuoksu,korkeushyppy,seiväshyppy,pituus ja kolmiloikka... :kuola:
ei tarttee nettiporskia vilkuilla kun kisat alkaa ;)

you know what I'm talking about...
291287.jpeg

sam68 sanoi:
Kyllä Merlene Otteylla on melkoinen pyrstö! En löytänyt kunnon kuvaa mutta jos joku löytäis. Siinä on ulkoketta taakse, ei liikaa sivuille..

En itsekään löytänyt kunnon kuvaa, mutta siinä lohdutukseksi kiinteää sivuprofiilia :kuola:

attachment.php

Liitteet

• marlene_ottey.gif
    marlene_ottey.gif
    182,4 KB · Katsottu: 3 441
Omskakas sanoi:
Öööö... Kuivakoita, laihoja ja kalpeita naisia? :confused:

En mäkää noiden kauriiden hehkutusta ymmärrä. Jos teidän mielestänne tuo loikkiminen on kaunista, niin taidan olla itse sitten poikkeava. :)

veijo esso sanoi:
Mutta.. mutta.. meinasin jo unohtaa.. wrestling-babe Trish Stratus.. siinä vasta hantta.. Tuota kuvaa katselin joskus lumoutuneena tuntitolkulla :nolo:

Minä seikkailun vuonna 1998 Saksassa FIBO-messuilla. Siellä Trish Stratus pysäytti porukkaa EAS:n osastolle. Minähän tietysti otin myös hänestä muutaman kuvan. Kaunis hymy.

Tomi sanoi:
No joo, ehkä Serenan perse menettelee juuri ja juuri tuossa kunnossa, mutta lisääpä tuohon ne 10 kg offirasvat, niin lopputulos on jo kauheaa katseltavaa. :urjo:

Serena Williams on tennistähti, ei bodari. Toisin kuin naisbodauksessa, kaikissa urheilulajeissa urheilijat eivät ole harjoituskaudella tynnyreitä.

Trifixion sanoi:
Eihän siinä kovin paljoa tuollaisessa laihaläskiperseessä ole eroa sellaiseen bodattuun (yleisurheilija)perseeseen, mikä näyttää takaapäin lantioltaan ihan jannulta. Helvetti kun säikähdin kerran kun näin erään kansallisen tason naisyleisurheilijan kävelevän edessäni, ei olisi ikinä uskonut naiseksi, jos olisi leikannut poninhännän pois ja skipannut naaman. Lyhyet jalat, aivan muodoton lantio ja leveät hartiat. Sopivan alhainen rasvaprosentti tuohon päälle vielä, niin shemale siinä käveli.

:urjo:

Oli ihan pakko kaivaa tämä esille, kun tuli tsekattua tämän päivän iltapäivälööpit. Tuo neitonen, joka tuossa ylhäällä aiheutti minulle negatiivisia sydämentykytyksiä, näyttää olevan Pitkämäen tyttöystävä.

:eek:

Juu ei pepun pidä olla luinen lauta. Nythän tytöt haluaa olla laihoja ja näyttää pojilta tai narkkareilta. Mutta kun miehet ei enää tykkää semmosesta niinku ennen. Nämä pedofiilit, jotka siis pitivät mediaa ja muotia vallassaan 80 ja 90-luvulla ovat jo 60v ja ylöspäin ja kiinnostuneet vielä nuoremmista ja alle 30 kilosista. ELI, nyt kun me normaalit olemme pääässeet valtaan niin älkää tytöt nyt itseänne riuduttako, ei se oli seksikästä eikä kaunista. Sen sijaan peppu on pop, eli lisää persettä kehiin, ankkapeppuja kiitos!

Ja allekirjoittanutta ei semmoinen pieni booty edes haittaa, eli jos siellä on hiukan 'junk in the trunk', niin hauskempaahan se sänkypainikin on. Muotoja!!!! Mieluiten liikunnalla kuin sipseillä, mut jos on vähän sipseilläkin hankittu siihen päälle niin mun puolesta hyvä vaan!

Ja sen sijaan että itkette kuinka yön aikana tuli taas 35 grammaa lisää painoa mikä ei edes näy missään paitsi jonkun omassa sairaassa mielessä, niin olkaa enemmän huolissa siitä miten saisi peppua enemmän esiin talvisin kun on niin paljon vaatetta tai vastaavaa.. ja siitä kuka myy pienempiä stringejä!

on kyllä upea naisen peppu tuossa ylhäällä! :kuola: mutta siis onko ankkapeppu sellanen pystyperä?? mulla on luonnostaan ollut jo sellanen pystypeppu mutta nyt se on kasvanut vaan lisää ku oon alottanut treenaamaan jalkoja. treeniä takana vasta 2kk mutta silti ero näkyy ja mietityttää että kuinkahan isoksi se siitä kasvaa. :nolo: millasista pepuista ne naiset sitten tykkää miehillä?

naruranne sanoi:
mutta siis onko ankkapeppu sellanen pystyperä?? mulla on luonnostaan ollut jo sellanen pystypeppu mutta nyt se on kasvanut vaan lisää ku oon alottanut treenaamaan jalkoja.
Et tiedä onko sulla ankkapeppu? Laita niitä :kuvia: , niin doktor ace-oo- kertoo.

Varmaan WANHA kuin mikä ja kuuluu "laatua pojille" riidiin, mutta Jaime, taivas maanpäällä, elämäni valo...(ja on sitten ollu tarpeeksi "fit" joskus)
029kp1.jpg

Tähän on pakko lisätä oma mielipiteeni ja kokemukseni. Naisella pitää olla sellainen suht kapea, mutta sivulta mukavan pyöreä peppu. Kerran olen rakastunut fyysiseen seikkaan naisessa, ja tämä tapahtui koulussa, kun näin juuri tälläisen, taydellisen pyllyn. :kuola:

Oon muistaakseni punttimimmien puolella tämän tyyppiseen threadiin vastannutki, mut vastataan nyt tähänki :)
Eli ite omistan ko. ankkapyllyn(selkäni on hieman notko) ja täytyy myöntää että aikanaan kärsin siitä kovastikin. Koulussa, varsinki ylä asteella kaikki tytöt ja pari poikaaki kiusas ja haukkuivat ankaksi ja ties miksi, ei ollu kivaa :( Mutta nykyään jo koulu ajat taakse jättäneenä voin sanoa, että pikkuhiljaa alan hyväksymään oman ankanpeppuni(vaikka kyllä useasti tulee mietittyä että oispa mulla "tavispeppu") :rolleyes: :) Ja punttireeni sekä juoksu kyllä auttavat pitämään liian läskin poissa. Ja onhan tuota positiivista palautetta tullut vastakkaiselta sukupuoleltakin, ja mitä sitä kieltämään, että kivaltahan se tuntuu kun joku kehuu tuota meikäläisenkin pyrstöä ;)
Mutta joo, itekki kyllä tykkään enemmän muodokkaista miehistä ja naisista enemmän kuin lautamalleista, mutta liika on aina liikaa, pepussakin :D

Tikkari sanoi:
Oon muistaakseni punttimimmien puolella tämän tyyppiseen threadiin vastannutki, mut vastataan nyt tähänki :)
Eli ite omistan ko. ankkapyllyn(selkäni on hieman notko) ja täytyy myöntää että aikanaan kärsin siitä kovastikin. Koulussa, varsinki ylä asteella kaikki tytöt ja pari poikaaki kiusas ja haukkuivat ankaksi ja ties miksi, ei ollu kivaa :( Mutta nykyään jo koulu ajat taakse jättäneenä voin sanoa, että pikkuhiljaa alan hyväksymään oman ankanpeppuni(vaikka kyllä useasti tulee mietittyä että oispa mulla "tavispeppu") :rolleyes: :) Ja punttireeni sekä juoksu kyllä auttavat pitämään liian läskin poissa. Ja onhan tuota positiivista palautetta tullut vastakkaiselta sukupuoleltakin, ja mitä sitä kieltämään, että kivaltahan se tuntuu kun joku kehuu tuota meikäläisenkin pyrstöä ;)
Mutta joo, itekki kyllä tykkään enemmän muodokkaista miehistä ja naisista enemmän kuin lautamalleista, mutta liika on aina liikaa, pepussakin :D

Ja sitten täytyy kyllä saada :kuvia:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom