Ankkapeppu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rocket sanoi:
Hyi, iso pylly on un mielestä kammottava niin miehellä kuin naisella. Lihaksikas pylly EI OLE iso pylly. Kapea ja napakka kohokas on hyvä.:) Nam!

Old School aikoihin Bodareillakin oli vielä nätit ja napsakat pyllyt...

http://www.schwarzenegger.it/mro/ferrigno/lf165.jpg
http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery1/m37.jpg

Toisin kuin näillä massamonstereilla... :) Siis lihaksikas pylly voi olla myös iso.

http://digilander.libero.it/mikementzer/Yates06.jpg
http://digilander.libero.it/gruppociak/rc159.jpg

Onks toi aito?! :eek:
Serena%20Williams%20catsuit%20'.jpg

Rinkku sanoi:
Laitetaas kuule hei ne possessiivisuffixit kondikseen:

"wc-paperinsa"
No katohan vain. :eek: :eek: :eek:

"Voin mää tietenkin kirjoittaa nopeammin, mutta silloin virhelyöntien määrä kasvaa melko rajusti" -Uuno Turhapuro

Rinkku sanoi:
Laitetaas kuule hei ne possessiivisuffixit kondikseen:

"wc-paperinsa"

:anssi:

Tässä tilanteessa wc-paperi ei omista mitään. Eli on oikein sanoa "wc-paperin". Vertaa vaikka tilanteeseen "hänen pojan nimi on Keijo" ja "hänen poikansa nimi on Keijo". Jälkimmäinen on oikein, koska poika "omistaa" nimen Keijo.

Edit: aikaisempi malli on oikein, jos henkilö olisi wc-paperin palveluksessa oleva ostaja.

Integrandi sanoi:

Tässä tilanteessa wc-paperi ei omista mitään. Eli on oikein sanoa "wc-paperin". Vertaa vaikka tilanteeseen "hänen pojan nimi on Keijo" ja "hänen poikansa nimi on Keijo". Jälkimmäinen on oikein, koska poika "omistaa" nimen Keijo.

Edit: aikaisempi malli on oikein, jos henkilö olisi wc-paperin palveluksessa oleva ostaja.

Kyllä se meikäläisen orjaperspektiivistä meni ihan oikein.

:haart: Näkisitpä maailman minun silmin :haart:

Hmm... Kielioppi on aika kaukana alkuperäisestä aiheesta, jota muuten pidän huomattavasti kiinnostavampana kuin tuota ,:n nudaamista. :hyper:

Joka tapauksessa, voinen näin ollen ilmoittaa olevani myös ison kiinteän kannalla, kun puhutaan tissieläinten (anteeksi jo etukäteen sanavalintani) takamuksista. Tosin melkein kaikki ne on ihan ok, paitsi ääripäät.

Mutta hmm...
Serenako tuo nyt sitte oli, enivei, sen persuksen päällä pysyis jo ihan aikuisten oikeesti kaljapullo (tai sheikkeri) pystyssä...

---

Integrandi sanoi:

Suomen kielessä on myös sääntö: "Jos pääsana on persoonapronomini (minun, sinun, hänen, meidän, teidän, heidän), postpositioon liitetään myös possessiivisuffiksi."

Sorry offtopic, mutta pakko korjata tämä asia!

no tuo serenan perse nyt on tuollanen perus urheilijan perse. näyttäis vähän paremmalta minun silmään jos laihduttais vaikka viis kiloa. tuonkin perseen sais tiukemmaksi kun osa siitä on läskiä.

mountainer sanoi:
no tuo serenan perse nyt on tuollanen perus urheilijan perse. näyttäis vähän paremmalta minun silmään jos laihduttais vaikka viis kiloa. tuonkin perseen sais tiukemmaksi kun osa siitä on läskiä.
gay%20boy.jpg

Tästä "ghettobooty"-asiasta keskusteltiin joskus mm. allekirjoittaneen kuva-tredissä... ;) Mulla on aika "jämäkkä" tuo alaosasto - ruumiinrakenne itsessään, hiihtotausta ja vuosien punttitreeni tekevät tehtävänsä. Kyllä se mieltä lämmittää kun kuulee miehen sanovan että "sulla on MerZi hyvät pakarat!" Makuja on monia, mutta jos olisin mies, en kyllä lattapyllyistä mammaa ottaisi! ;) Eipä ole kukaan koskaan moittimaan tullut joten ylpeänä kannetaan tätä takalistoa mukana...

mountainer sanoi:

PERUS??? En oo ite koskaan yhtä mahtavaa persettä nähny..

En kyllä tuollaista Serenan peppua tahtoisi. Minun makuun jo vähän liiankin iso. Mitkään lattaperseetkään ei kyllä nättejä ole, mutta sellainen "sopivasti pyöreä on kyllä ok. Liika on kuitenkin liikaa. Oma takamus olisi hyvä, jos nuo muutamat liikakilot saisi sieltä vielä pois. Mutta toisaalta, elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin persauksen täydellisyys.

MerZi sanoi:
Eipä ole kukaan koskaan moittimaan tullut joten ylpeänä kannetaan tätä takalistoa mukana...

Kyllä mä olen moneen kertaan päivitellyt mielessäni joidenkin tuttujen takamuksien kauheutta, mutta siltikään en ole sitä ääneen mennyt sanomaan. Yleensä vain kehuja tulee, mutta harva kehtaa haukkua. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom