Anime thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsekkin juuri katsomassa Black Lagoonia kun sain tyttöystävänikin sitä katsomaan. Itselleni tosin se on kolmaskerta tätä sarjaa. Gintamaakin takana 145 jaksoa nyt.

Black lagoonit on ihan viihdyttävää katsottavaa heiluvineen pyssyineen ja tisseineen. Pahikset on varmaan taas käyneet "älä osu maalitauluun tai viholliseen" -kurssit. Ei mikään virallinen must see/ täydellinen katselunautinto, mutta viihdyttävää actionia.

Anime on pashaa jne. kommentit vois olla mainitsematta threadissa,mutta kuitenkin hattua nostan Arrow Emblem -katsojille. Tässä yritän itse katsella, mutta vähän vaikeasti löytää kunnolisia jaksoja.

Gintama menee omaa järkevyyden ja tyhmyyden yli ainakin tällä hetkellä. Aivan liian Random. Ei oikeastaan mitään järkeä minusta. Sayonara Zetsubou oli sentään jotain, vaikka en tiedä mitä

!! Inital D:n fifth stage on vihdoinkin ilmestynyt, noh edes vähän. ja sitten Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo ilmestys pari päivää sitten, kunnolista tekstiversiota odotellessa katselen Galaxy Express 999. Ehkä paras "adventure" anime jota olen katsonut sitten One piece:in, joka on holdissa tällä hetkellä.

Muuten katsooko kukaan Conan the detective sarjaa? Itse katsoin kaikki ilmestyneet leffat muutama viikko sitten. Osa jopa todella hyviä. Onko sarjaa jotenkin kauheen lapsellinen, johon useat leffat kosahti.

Viimeksi muokattu:
Kuinka ihmiset päädyitte animen pariin?
Itse anime-innostus alkoi n.vuosi sitten, kun katsoin Hayao Miyazakin Liikkuvan Linnan. Ennen oma mielipide oli "Anime on paskaa!", mutta onneksi tuli katottua tuo leffa, niin käsityskin muuttui. :)

Oli herran vuosi 1994-1995, kun kuulin jostain (ehkä music tv:stä, jota serkku katsoi tuolloin. Don´t ask me why siellä oli mainoksia kyseisestä leffasta), että silloin ehkä maailman kovimmasta pelistä Street Fighter II:sta oli tehty piirretty leffa (street fighter II: the animated movie). Sehän etsittiin käsiin ja onhan se ihan pirun kova leffa vieläkin (ihan ilman Chun Lin suihkutissikohtaustakin). Siinä oli trailerina cyber city OEDO ja joku biomecha läppä, sekä Akira. Näytti siistiltä. Siitäpä se sitten lähti. Muistelen nähneeni kuvia Akirasta jo ennen tuota mutten ottanut asiasta sen kummemmin selvää, kun ikääkin oli sen + - 10v.
Voin hyvillä mielin sanoa olevani anime hipsteri. Katsoin sitä ennen kuin se oli muodikasta (suomessa)...lolz.

Itse anime-innostus alkoi n.vuosi sitten, kun katsoin Hayao Miyazakin Liikkuvan Linnan. Ennen oma mielipide oli "Anime on paskaa!", mutta onneksi tuli katottua tuo leffa, niin käsityskin muuttui. :)

Tuli tässä mieleen että lapsena tuli hopeanuolta hypetettyä. En koskaan kyllä ole ajatellut sitä animena mutta sitähän se on :D

Jos joku urheilu anime kiinnostaa niin kannattaa ehdottomasti katsoa hajime no ippo vaikka onkin mielestäni parempi mangana. Muista sarjoista voisi nostaa esille bakemonogatarin, code geass:sin ja baccanon.
Nuo "isommat" sarjat kuten bleach ja naruto ovat nykyään mielestäni vähän sellaisia pakottamalla jatkettuja ainakin mangan puolella.

Spoilereita:
Death note kuoli kun L kuoli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos joku urheilu anime kiinnostaa niin kannattaa ehdottomasti katsoa hajime no ippo vaikka onkin mielestäni parempi mangana.

Hajime no Ippo on loistava omassa luokassaan. Samaten Kuroko no Basket on ihan viihdyttävä urheiluun, tässä tapauksessa koripalloon, keskittyvä anime.

Ghost in the Shell -leffasovitus tuli tänään katsottua. Todella hyvä. Intro oli yksi parhaista minkä oon koskaan nähnyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Deadman Wonderland on ihan viihdyttävä 12 jakson sarja. Kuten myös Another.

Näitä suosituksia voisi alkaa kirjoittaan pitkän listankin ihan genrettäin, mutta en jaksa.

Nyt puolet kaudesta katottu. Täytyy sanoo että on samaa tasoa kuin Death Note, vaikka laahaakin hieman alussa.

Käynnistyy vähän hitaasti, mutta loppu on 10++/10. Ja kun sarja on katsuttu ( itsellä meni 3 päivää....), niin ajattelee kyllä vielä viikon päästäkin, että millaisien masterpiece animen oikein katsoikaan

Melko outoa. Suurinpiirtein kaikki animet, jotka täällä on mainittu, olen joko katsonut/ katsomassa parhaillaan. Noh Anime = suuri intohimo= harrastus.

Muuten listaako kukaan katsottuja sarjoja esim Myanimelist- saitille?

Melko outoa. Suurinpiirtein kaikki animet, jotka täällä on mainittu, olen joko katsonut/ katsomassa parhaillaan. Noh Anime = suuri intohimo= harrastus.

Muuten listaako kukaan katsottuja sarjoja esim Myanimelist- saitille?

Kyllä on tullu jonki verran listattua

Suositut

Back
Ylös Bottom