Anime thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Daug
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitää suositella animea nimeltä BTOOOM!

"In the blink of the mind's eye, Ryouta Sakamoto suddenly finds himself transported from playing the hit Btoom! video game to being stranded on a mysterious island, equipped with a day's worth of provisions, a bag of bombs, a strange crystal embedded in his left hand and a huge gaping hole in his memory. But it doesn't take long to figure out what's going on, especially after the first person Ryouta meets tries to kill him. Someone is attempting to recreate the ultra-violent Btoom! game in real life, and the island has been filled with an army of other unwilling players, each armed with one of the multiple variants of explosive weapons called BIM. Fortunately, Ryouta's an ace Btoom! player, but this insane version of the game has no reset switch or second lives, and there's only one way off the island: kill seven other people before they can kill you! Can Ryouta repurpose his game based skills fast enough to survive? "

Btooom-First-Impression.jpg

9/10

Tuossa Btoomissa on vähän sama idea kuin Sword Art Onlinessa - normaali peli muuttuu tappavaksi ja pelaajat on sen vankeina. SAO oli ihan perushyvä sarja, sopivasti saa muutaman tunnin kulumaan siihen.

Jormungand oli myös positiivinen yllätys, kertoo asekaupasta ja vilisee vähän tavallisesta poikkeavia hahmoja, suosittelen.

Tuossa Btoomissa on vähän sama idea kuin Sword Art Onlinessa - normaali peli muuttuu tappavaksi ja pelaajat on sen vankeina. SAO oli ihan perushyvä sarja, sopivasti saa muutaman tunnin kulumaan siihen.

Jormungand oli myös positiivinen yllätys, kertoo asekaupasta ja vilisee vähän tavallisesta poikkeavia hahmoja, suosittelen.

Olen tässä viikon verranut miettinyt, että pitiskö tuo BToom katsella. Ilmeisesti kyllä. Vaikka lopulta SAO kaatui kovin pääpahiksen, ja perhesuhteiden takia. Toivottavasti olis vähen enemmän aikuiseenmakuun tämä BTOOOM.

Tuo Jormungand oli tavallaan juuh positiivinen yllätys ( varsinkin Valmet (ja sen tissit)), mutta actionia olis saanu olla enemmän/laadukkaampaa. Se ei ollut väkivaltaista, eikä mitään Black Lagoonin tapaista ammut yhen luodin 2 vihollista kuolee/ vihollinen ampuu 100 ja kaikki ohi - hupi actionia.... Jotenkin jäi tyhjä olo

Aloin katsomaan Kingdom anime, droppasin 7 jakson jälkeen. Liian Seinen, en suosittele kuin 10v skideille. Jos sitten vaikka BTOOOM!

^ Tuota kaveri kehui myös, pitää jossain vaiheessa ottaa katseluun.

Psycho-Pass on myös ihan mielenkiintoinen, vähän Ghost in The Shellin ja Ergo Proxyn tyylinen tulevaisuuteen sijoittuva utopia/dystopia.

Itse seurannut nyt tuota Shingeki no Kyojinia siitä lähtien kun alkoi tulemaan ja aivan pakko hehkuttaa. Yksi parhaimpia sarjoja mitä katsonut pitkään aikaan.

Juonellisesti Fullmetal Alchemist on suorastaan animesarjojen kuraa, sillä siinä vaiheessa kun FMA ottaa mangan tarinassa kiinni ja lähtee siitä erilleen, menee kaikki asiat ihan kuralle ja todellakin perseelleen. Toisin on Fullmetal Alchemist: Brotherhoodin kohdalla joka on tehty mangan ollessa lopuillaan, joten se seuraa alkuperäistä tarinaa ja tämän myötä muodostaa kokonaisuudessaan paremman juonellisen ja tarinallisen kokonaisuuden. Myös "alkuperäisen animen" eli Fullmetal Alchemistin piirtotyyli poikkeaa alkuperäisestä teoksesta (Hiromu Arikawan piirtämä ja käsikirjoittama manga) toisin kuin Fullmetal Alchemist: Brotherhood joka myös piirtotyyliltään kunnioittaa alkuperäistä teosta.

FMAB ei ole parempi siis sen takia, että noudattaa alkuperäisteosta mutta on juuri kyseisen seikan takia parempi. Tämä johtuu siitä, että yksinkertaisesti manga on paljon järkevämpi kokonaisuudeltaan kuin tuo rip-off animeversio. Saattaa viihdyttää paremmin ehkä henkiseltäiältään ikähaarukkaa 10-15v, mutta jos on yhtään aikuistunut teini-iän alkamisen jälkeen ei ym. Fullmetal Alchemist voi olla viihdyttävä alkupään jälkeen. Fullmetal Alchemsit: Brotherhood tosin on anime parhaasta päästä. Eri asia sitten jos on henkiseltäiältään 25v yläpuolella niin on viihtyvyys tämänkin kohdalla matalalla, ehkä. En tiedä kun en ole vielä henkisestä täysijärkinen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alotin viime viikolla kattoo Dragonball Z:taa ihan alusta saakka. Tuleehan tossa pirunmoiset nostalgiafiilikset :D

Nostalgia on parhautta. Harmi että en pienenäkään tykännyt mistään Dragonballeista, ei siis tule muutakuin negatiivista nostalgiaa. :D

Jooh päivässä katottiin animet ja seuraavana päivänä lukastiinkin jo kaikki mangat. Onhan toi melko hyvä. Nätisti on kyllä piirretty anime... Saa nähä miten pitkälle ja mihin suuntaan alkaa kehittymään.

Paras anime mitä olen katsonut on One Piece. One piece siitä myös kiva, jos yhtään nappaa, niin on tällä hetkellä helposti kesäksi katsottavaa. Sarjan kerrotaan olevan noin puolessa välissä vasta \o/ Toinen hyvä anime on Hajime no Ippo joka kertoo nuoresta nyrkkeilijän lupauksesta.

Niinno One Piece mangahan on vasta suurinpiirtein puolivälissä itse piirtäjän mukaan, toisin sanoen mangakin jatkuu vielä yli kymmenen vuotta ja anime sen mukana. Voiko sitä sitten niin olc schooliksi sanoa? En tiedä.

ps. Jos yhtään vakavampaa mangaa haluaa lukea niin sitten lukemaan Vagabondia. Piirtotyyli ja itse sarja hyvin "vakavia" varsinkin verrattuna johonkin perus One Piece, Dragon ball, Naruto settiin... Animena kyseistä sarjaa ei harmi vain ole alettu tekemään, eikä varmasti aleta tekemään ennen kuin itse manga on saapunut päätökseensä.

Mun mielestä paras anime-sarja on Elfen Lieb. Todella liikuttava, kaunis ja kaikin tavoin loistava. En tiedä, onko kuinka monelle pakkislaiselle tuttu, mutta suosittelen lämpimästi. Tota mangaa en ole lukenut, mutta vois joskus, jos löydän käsiini ja on aikaa lueskella.

Niinno One Piece mangahan on vasta suurinpiirtein puolivälissä itse piirtäjän mukaan, toisin sanoen mangakin jatkuu vielä yli kymmenen vuotta ja anime sen mukana. Voiko sitä sitten niin olc schooliksi sanoa? En tiedä.

ps. Jos yhtään vakavampaa mangaa haluaa lukea niin sitten lukemaan Vagabondia. Piirtotyyli ja itse sarja hyvin "vakavia" varsinkin verrattuna johonkin perus One Piece, Dragon ball, Naruto settiin... Animena kyseistä sarjaa ei harmi vain ole alettu tekemään, eikä varmasti aleta tekemään ennen kuin itse manga on saapunut päätökseensä.

No ohan se nyt old school anime jos sarjan eka jakso on tullut 1999. Sä oot ollu silloin 4 vuotias :D.

Et jooh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom