Osaako joku kertoa kun uusi galaxy s:n akku tyhjenee melkein 12h sisään vaikkei sitä käyttäsi siinä ajassa aktiivisesti kuin jonkun 45min ? Oon kuullu et kestäis sen päivän jos aktiivisesti käyttää mut ei sit mulla kestä millään :o Eniten ihmetyttää kun se kuluttaa sitä akkua aika reilusti sillon kun se on "lepotilassa" eli kun näyttö menee pimeäksi, miten se silloinkin voi niin paljon akkua viedä ? Menin töihin klo 6:00 akku 100%, lähdin töistä 14:00 akku jossain 40-50%:ssa ja en käytä puhelinta kuin kahvitauoilla...
Ei siinä kovin hyvä akku muutenkaan ole, mutta toi kuulostaa jo liian huonolta. Mulle tuli vähän samanlaista ongelmaa yhteen vaiheeseen. Latasin yön yli, otin aamulla pois ja kokonaista työpäivää en pärjännyt. Ihmettelin asiaa ja kun aloin tarkemmin katsoa, niin aamulla kun otin puhelimen pois latingista, niin akku oli joko 100%, mutta tipahti hyvin pian muutamalla kymmenellä, tai sitten tipahti heti, kun laturin otti pois. Eli puhelin ei ladannut akkuaan täyteen. Siihen auttoi akun kalibrointi näillä ohjeilla:
Run the device down until it turns itself off.
Turn it back on and wait for it to turn itself off again.
Remove the battery for 10 seconds.
Replace the battery, but leave the device off.
Charge the device until full and then for another hour.
**Root users only** Using a Terminal Emulator, type “su” enter, followed by “rm /data/system/batterystats.bin”
Run the device’s battery down until it turns itself off.
Turn the device on and charge for at least 8 hours.
Unplug the device, turn off, then charge for another hour.
Unplug the device, turn on, wait 2 minutes.
Turn off again and charge for another hour.
Restart and use as normal.
(
http://hemorrdroids.net/battery-calibration/ )
Oon nyt tehnyt tota silloin tällöin varmaan parin-kolmen kuukauden välein ja hyvin pelaa.