Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse odotan Google Maps Navigationin virallista Suomen julkaisua. Ei kai siinä nyt tolkuttoman kauan voi enää mennä.

Osaako joku täällä kertoa kokemuksia Brut Mapsista? Suomea se ei osaa, mutta mites sujuis englanniksi opastuas vaikka onkin suomenkielisiä osoitteita?
Onko tämä Brut Maps muuten ilmainen? Jossain kehuttiin tuota että on ihan hyvä, mutta en koskaan perehtynyt asiaan sitten enempää. Huawein vakio navigointiohjelma ei toimi ollenkaan, lukee vaan loputtomasti jotain että alustetaan navigointia yms. ja ei liiku mihinkään.

Tämä ihme pika-gps asia joka oli viime sivulla vaivaa vieläkin, joten jos joku tietää siitä jotain niin kertokaa ihmeessä :)

Mikäs mahto desire hd:lle nyt tulla, kun poisti itsestään kaikki lähetetyt ja vastaanotetut tekstiviestit?

Odottelin tossa just tärkeetä viestiä ja puhelin tärisi taskussa viestin merkiksi. Mutta kun katsoin viestejä, niin ei ollu enää mitään Mistäs tämmönen voi johtua ja saako noita viestejä enää takas mistäänj

Mikäs mahto desire hd:lle nyt tulla, kun poisti itsestään kaikki lähetetyt ja vastaanotetut tekstiviestit?

Odottelin tossa just tärkeetä viestiä ja puhelin tärisi taskussa viestin merkiksi. Mutta kun katsoin viestejä, niin ei ollu enää mitään Mistäs tämmönen voi johtua ja saako noita viestejä enää takas mistäänj
Et ole ainoa, piiiitkä keskustelu asiasta: http://androidforums.com/desire-sup...ages-disappeared-htc-desire-history-gone.html

Ei ainakaan tuolla mitään kaikille toimivaa fixiä ollut. Joku tosin poisti HTC Sense accountin, boottas, ja sitten palautti niin viestit palautu. Ilmeisesti HD pistää ne sinne talteen?

Jatkossa voi harkita tätä, itse olen käyttänyt, eli tallentaa viestin gMailiin: https://market.android.com/details?id=com.zegoggles.smssync&feature=search_result
Muista että, "Remember to enable IMAP in Gmail and set the correct time/zone."

Mä oon sen brutmapsin navia käyttäny sen muutaman kerran kun o tullu tarpeen. Kääntymiset tulee hyvästi enkuks, mutta katujen nimet o sitten sitä perinteistä siansaksaa. Perille oon löytäny ohjeitten avulla, eli sen suhteen varsin toimiva. Kannattaa sitä ainakin kokeilla, kun ei oo niin iso vaiva siinä =)

Mä oon sen brutmapsin navia käyttäny sen muutaman kerran kun o tullu tarpeen. Kääntymiset tulee hyvästi enkuks, mutta katujen nimet o sitten sitä perinteistä siansaksaa. Perille oon löytäny ohjeitten avulla, eli sen suhteen varsin toimiva. Kannattaa sitä ainakin kokeilla, kun ei oo niin iso vaiva siinä =)
pitääkö tämä brutmaps lataa jostain googlen kautta tai jostain kun ei marketissa näy tälläistä?
Ja se että mitä mieltä porukat on näistä app-killereistä? Jossain luki että nämä ovat kauheita akuntappajia mutta pitääkö paikkansa? Ja mitä appkilleriä itse käytätte

Googlen kautta löytynee latauslinkit bruuttiin, asennus ihan normisti "unknown sourcesta". Versionumeroa en jaksa katsoa mutta jollain numerolla sitä on aina jaossa.

Itse eliminoin ohjelmat paluunapilla aina kun on sadistinen olo tai muuten vaan halu tappaa on kova.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja vituikshan se Brut Mapsin asentaminen meni. Latasin sen tuolta xda-developersin sivuilta, mutta kun yrittää asentaa niin sanoo ensin jotain että tämä on järjestelmäsovellus, haluatko korvata sen, sitten kun sanoo että kyllä niin sanoo että sovellusta ei asennettu.

Rupesin juuri miettimään että ei kai puhelimen pidä olla rootattu että toimii?

Mitenkäs sais tollai fiksusti puolet osoitekirjasta poistettua?. Kännyn yhteydessä kun toin ne nimet ni jotenki tuli kahteen kertaan, eli toiset muistikortilla ja toiset sim kortilla nähtävästi. Miten saan noi pelkät muistikortilla olevat esim. heivattua pois?

Ja vituikshan se Brut Mapsin asentaminen meni. Latasin sen tuolta xda-developersin sivuilta, mutta kun yrittää asentaa niin sanoo ensin jotain että tämä on järjestelmäsovellus, haluatko korvata sen, sitten kun sanoo että kyllä niin sanoo että sovellusta ei asennettu.

Rupesin juuri miettimään että ei kai puhelimen pidä olla rootattu että toimii?

Ei tartte. Laita se Re-named / tagget versio, tai poista entinen kokonaan...

Mitenkäs sais tollai fiksusti puolet osoitekirjasta poistettua?. Kännyn yhteydessä kun toin ne nimet ni jotenki tuli kahteen kertaan, eli toiset muistikortilla ja toiset sim kortilla nähtävästi. Miten saan noi pelkät muistikortilla olevat esim. heivattua pois?
People näkymässä valitse view, ja ota pois ruksi kohdasta SIM?

Ei tartte. Laita se Re-named / tagget versio, tai poista entinen kokonaan...
Niissä vaan jokin hassu teksti... "probably not usable - random ANRs"

Tagged on kyllä varmaan paras noita, ikoneista erottaa Brut version.

Kun nettiyhteys on päällä, niin mitä nuo eri merkit tarkoittavat, kun niitä on neljää erilaista:

G = Eikös tämä ole 2g verkko, eli se suht hidas?
3G = Eikös taas tämän pitäisi olla se paras ja nopein verkko?
E = Mikä helvetti tämä on?
H = Tai mikä helvetti tämä on?

Tuntuu että yleensä netti toimisi parhaiten sillon kun siellä ylhäällä lukee tuo H, eikä esim. 3G.

:D Ne on saatavilla olevat nopeusluokat.

Järjestys on pienestä suurimpaan x/tyhjä/lentokone,G,E,3G,H,4G

Termit löytynevät interwebin maailmasta nopealla näppäilyllä.

:D Ne on saatavilla olevat nopeusluokat.

Järjestys on pienestä suurimpaan x/tyhjä/lentokone,G,E,3G,H,4G

Termit löytynevät interwebin maailmasta nopealla näppäilyllä.

Selvä homma, kiitoksia. Eihän Googlella tee enää mitään kun on Pakkis olemassa ;)

Kovasti himottaisi päivittää vanha luuri uuteen ja incredible S ja Galaxy S2 vaikuttavat molemmat todella mielenkiintoisilta. Ehkä tällä hetkellä vaaka on kallistunut hieman samsungin suuntaan, mutta pitää nyt odottaa, että pääsee molempia käpistelemään. Tuota Incredible S:ää löytyy jo kuulemma gigantin hyllyistäkin, joten sitä pääsee jo testaamaan, mutta Samppaa saa odottaa vielä hyvän tovin :(

Kovasti himottaisi päivittää vanha luuri uuteen ja incredible S ja Galaxy S2 vaikuttavat molemmat todella mielenkiintoisilta. Ehkä tällä hetkellä vaaka on kallistunut hieman samsungin suuntaan, mutta pitää nyt odottaa, että pääsee molempia käpistelemään. Tuota Incredible S:ää löytyy jo kuulemma gigantin hyllyistäkin, joten sitä pääsee jo testaamaan, mutta Samppaa saa odottaa vielä hyvän tovin :(
Ehkä tällä hetkellä odottelisin noita tupla-ydin puhelimia, joka toi Galaxy S 2 on myös.

Jotenkin ainakin musta tuntuu siltä että jos puhelimella ei ole kiire, ja aivan high-end puhelinta etsii, niin nyt olisi hyvä hetki odotella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom