Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dialer one softa hoitaa itellä noi puheluhommat. Toimii kun junan vessa ja paljon mukavampi käyttää kun desire hd:n oma..

Kokeilin nyt tuota Dialer Onea itsekin mutta ääkkösten kanssa tulee ongelmia. Eli jos esim. naputtelet siitä numeropadista "AITI" niin ei löydä yhteystietona Äitiä. Muuten vaikuttaisi kyllä paremmalta kuin Desiren alkuperäinen mutta täytyy nyt katsoa pystyykö tuon ääkkös-ongelman kanssa elämään.

Mites sais googlen kalenterissa, jota käytän puhelimessa näkymään viikonnumerot? Olen google-tililtä valinnut kalenterin missä on viikkonumerot, mutta ei ne numerot kuitenkaan näy puhelimen kalenterissa. Jos joku osaa auttaa, niin mahdollisimman perustavaalaatua olevat ohjeet olis aika kivat. Kiitos paljon!:)

Mites sais googlen kalenterissa, jota käytän puhelimessa näkymään viikonnumerot? Olen google-tililtä valinnut kalenterin missä on viikkonumerot, mutta ei ne numerot kuitenkaan näy puhelimen kalenterissa. Jos joku osaa auttaa, niin mahdollisimman perustavaalaatua olevat ohjeet olis aika kivat. Kiitos paljon!:)

Itse asensin Gemini-kalenteri nimisen ohjelman, se näyttää viikkonumerot ja synkkautuu googlen kalenterin kanssa.

Mua vituttaa facebook softassa se, että facebook olettaa mun olevan jatkuvasti paikalla ja kaverit pistelee chattiin jatkuvasti jotain, kun luulevat mun olevan paikalla. Joskus se keskustelu avautuu luuriin, mutta yleensä ei. En siis saakaan ilmoitusta saapuneesta viestistä ja kun menen koneella facebookiin, on siellä sata keskusteluikkunaa auki niiltä, jotka ovat jotain koittaneet sanoa. Niissäkään ei välttämättä lue mitään.

Joo, ite jopa poistin koko paskasovelluksen kun se chattipuoli ei pysy kurissa, vaikka mitä tekis asetuksille. Ärsyttävintä oli se, että jos fb-chattia käytti tietokoneelta, ne viestit tuli ilmoituksena puhelimeen aina silti. Huoh, käytetään sitten selaimen kautta fb:tä.

Olen lähes varma että vaatii erillisen kalenterisoftan asennuksen. Itse joskus asiaa tutkin kun noi viikkonumerot on niin tärkeitä loppujen lopuksi.

Eli tästä vain selaamaan läpi erilaisia, voi lukea ihan ohjelman kuvauksessa onko viikkonumeroita. https://market.android.com/search?q=calendar

Itsellä oli joskus Gemini Calendar, mutta ei ole kovin "kliini" design siinä enkä siksi ole vielä asentanut uudestaan. Tosin näyttäis olevan jotain teemojakin nykyään:
https://market.android.com/details?id=com.gemini.calendar

EDIT: Juze86 ehti ensin.

Kokeilin nyt tuota Dialer Onea itsekin mutta ääkkösten kanssa tulee ongelmia. Eli jos esim. naputtelet siitä numeropadista "AITI" niin ei löydä yhteystietona Äitiä. Muuten vaikuttaisi kyllä paremmalta kuin Desiren alkuperäinen mutta täytyy nyt katsoa pystyykö tuon ääkkös-ongelman kanssa elämään.

Mitä helvettiä. Mulla tulee kyllä yhdistelmällä 2484 äiti ensimmäiseks...
Onko sulla asetuksista kielivalinnat system tai suomi?

Asetuksissa oli kielivalintana system, mutta tuo olikin kiinni T9-asetuksista. Sieltä kun kävi vaihtamassa T9-kieleksi suomi niin alkoi toimia.

Mitkäs on porukan suosikkipelit?
Jotain listaa olis kiva saada, alkaa olla näitä tän hetkisiä olla pelattu jo tarpeeks.

Yllättävän paljon tulee kyllä pelattua nykyään, käytännössä aina kun on tylsää.
Angry birdsit pelattu, bubble blastia reilut 8000 kenttää, super KO boksing pelattu,
tällä hetkellä air control lite ja atomic bomber peluussa.
Luonnollisesti kun en vielä täysin peliriippuvainen ole, mutta pihi sen sijaan kyllä,
niin ei ole yhtäkään maksullista tullut vielä hankittua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osta toi psx4droid, eli pleikkari ykkösen emulaattori. Riittää pelejä ku netistä waretat. Gameboid on myös ihan hyvä..

Maksullisia lähinnä pelkästään mulla. Paitsi "pakollinen" Angry Birds jota ei edes jaksa pelata.

Fruit Ninja, 4 Player Reactor (2-4 pelaajaa), Angry Birds, Mini Squadron ja Spaghetti Marshmallows.

Angry Birdsiä tulee varmaan eniten pelattua, vaikka se jo vähän kyllästyttääkin. Sitten Pro Evolution Soccer 2011:iä ja Need For Speediä olen maksullisista kokeillut.

Asensin launcher pron, mutta kun painan home näppäintä, niin vaihtaa senseen. Home swicher ei auta asiaan. Mikä avuksi?

Asensin launcher pron, mutta kun painan home näppäintä, niin vaihtaa senseen. Home swicher ei auta asiaan. Mikä avuksi?
Menu -> Settings -> Applications -> Manage applications -> All-välilehti -> HTC Sense -> Clear defaults
Tuon jälkeen kun painat home-näppäintä niin puhelimen pitäisi kysyä käytetäänkö Senseä vai LauncherPro:ta. Samalla voit valita checkboxilla valintasi oletusvalinnaksi.

Itse olen todella noobie Androidin kanssa, äsken hypistelin hetken Desire HD:tä ja pikainen tutustuminen oli aika miellyttävä. Nykyinen luuri iPhone 3GS, mutta tulevaisuudessa haluaisin enemmän etenkin kameralta ja videokuvaukselta. Kellään kokemuksia tuon HTC - mallin kameraominaisuuksista verrattuna iPhone 4:seen?

Itse olen todella noobie Androidin kanssa, äsken hypistelin hetken Desire HD:tä ja pikainen tutustuminen oli aika miellyttävä. Nykyinen luuri iPhone 3GS, mutta tulevaisuudessa haluaisin enemmän etenkin kameralta ja videokuvaukselta. Kellään kokemuksia tuon HTC - mallin kameraominaisuuksista verrattuna iPhone 4:seen?

Mulla on molemmat ja htc:n kamera on susipaska verrattuna iphone4 kameraan. Onhan se ihan ok, mutta ei voi verrata keskenään. Käsi ei saa täristä htc:llä yhtään taikka kuvassa on valmis blurri. Sopis ehkä alibiin kuvauskameraks, ei tarvis photoshoppailla nii paljoo

Back
Ylös Bottom