Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dialer one softa hoitaa itellä noi puheluhommat. Toimii kun junan vessa ja paljon mukavampi käyttää kun desire hd:n oma..
Mites sais googlen kalenterissa, jota käytän puhelimessa näkymään viikonnumerot? Olen google-tililtä valinnut kalenterin missä on viikkonumerot, mutta ei ne numerot kuitenkaan näy puhelimen kalenterissa. Jos joku osaa auttaa, niin mahdollisimman perustavaalaatua olevat ohjeet olis aika kivat. Kiitos paljon!
Mua vituttaa facebook softassa se, että facebook olettaa mun olevan jatkuvasti paikalla ja kaverit pistelee chattiin jatkuvasti jotain, kun luulevat mun olevan paikalla. Joskus se keskustelu avautuu luuriin, mutta yleensä ei. En siis saakaan ilmoitusta saapuneesta viestistä ja kun menen koneella facebookiin, on siellä sata keskusteluikkunaa auki niiltä, jotka ovat jotain koittaneet sanoa. Niissäkään ei välttämättä lue mitään.
Olen lähes varma että vaatii erillisen kalenterisoftan asennuksen. Itse joskus asiaa tutkin kun noi viikkonumerot on niin tärkeitä loppujen lopuksi.Mites sais googlen kalenterissa, jota käytän puhelimessa näkymään viikonnumerot? Olen google-tililtä valinnut kalenterin missä on viikkonumerot, mutta ei ne numerot kuitenkaan näy puhelimen kalenterissa. Jos joku osaa auttaa, niin mahdollisimman perustavaalaatua olevat ohjeet olis aika kivat. Kiitos paljon!
Kokeilin nyt tuota Dialer Onea itsekin mutta ääkkösten kanssa tulee ongelmia. Eli jos esim. naputtelet siitä numeropadista "AITI" niin ei löydä yhteystietona Äitiä. Muuten vaikuttaisi kyllä paremmalta kuin Desiren alkuperäinen mutta täytyy nyt katsoa pystyykö tuon ääkkös-ongelman kanssa elämään.
3D pool masters pro on kova, jos bilistä jaksaa hakata.Mitkäs on porukan suosikkipelit?
Jotain listaa olis kiva saada, alkaa olla näitä tän hetkisiä olla pelattu jo tarpeeks.
Menu -> Settings -> Applications -> Manage applications -> All-välilehti -> HTC Sense -> Clear defaultsAsensin launcher pron, mutta kun painan home näppäintä, niin vaihtaa senseen. Home swicher ei auta asiaan. Mikä avuksi?
Angry Birdsit on kaikki pelattu (seuraavaa päivitystä odottelen). UnBlock Me:tä jonkinverran. Fruit Ninja on maksullinen mutta hyvä peli. Sitä oon ainakin itse jaksanut pelata hieman pidempäänkin.Mitkäs on porukan suosikkipelit?
Itse olen todella noobie Androidin kanssa, äsken hypistelin hetken Desire HD:tä ja pikainen tutustuminen oli aika miellyttävä. Nykyinen luuri iPhone 3GS, mutta tulevaisuudessa haluaisin enemmän etenkin kameralta ja videokuvaukselta. Kellään kokemuksia tuon HTC - mallin kameraominaisuuksista verrattuna iPhone 4:seen?