Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tunne Galaxya tarkemmin, veikkaisin että kyllä Androidille joku ohjelma löytyy tuollaiseenkin tarkoitukseen. Jos et muuta keksi niin voithan sä laittaa tyhjäksi äänitetyn mp3:en soittoääneksi niille numeroille joita ei halua kuulla.Saako Samsung Galaxyssa tietyistä numeroista tulevat puhelut äänettömiksi? Ei onnistu ainakaan contacts -> edit contact. Sieltä saa valittua soittoäänen, muttei ilmeisesti saa äänettömäksi (?)
Tästä linkistä, ja valitse muoto MP3: http://www.lataayoutube.com/watch?v=M8Kf4Yz1izI&feature=related
Sitten Desire koneeseen kiinni, yhteydeksi se massamuisti vai mikä onkaan nimeltään. Teet puhelimelle kansion "ringtones" ja siirrät sinne.
Jos haluat editoida alkamaan tietystä kohtaa, tee se jo koneella Audacity ohjelmalla tai puhelimella esim. Ringdroid ohjelmalla.
Kyllä näytön sammumista pitäisi pystyä säätää. Jos sitten näppäinlukkoa et halua ollenkaan, lataa: https://market.android.com/details?id=org.jraf.android.nolock&feature=search_result
Näppäinlukolla varmaan tarkotat sitä mitä vaan liu'utetaan..?
Noita näppäinlukkoja saa muutenkin vaikka minkälaisia, se on juuri Androidin hienous. Ilmeisesti (katsoin omasta) default näppäinlukkoa kun ei voi erikseen säätää, tai en ainakaan omasta Desirestä löytänyt asetusta. Näitä customeja sitten varmasti voi, tämä varmaan yksi suosituin: https://market.android.com/details?id=com.teslacoilsw.widgetlocker&feature=search_result Toi tosin maksaa, joten ilmasia voi lähteä etsimään selaamalla: https://market.android.com/search?q=lock+screen
Asentelin noita TML:n suosittelemia ohjelmia, mutta itse ongelma ei niillä kyllä kadonnut. Poistin tuon "hinaaja" -näppäinlukon ja nyt luuri on huomattavasti järkevämpi käyttää. Parin viikon käytön jälkeen omat fiilikset tästä androidista ja samsungista on vähän kaksi-jakoiset. Toisaalta löytyy vaikka mitä hauskaa hilavitkutinta, mutta toisaalta ihan perus puhelinjutuissa hommat on vähän alkeellisia. Tai sitten homma menee niin, että sulla on joku pieni ongelma, niin sitä varten asennetaan joku softa ja jos on sitten varmaan joku bugi/ominaisuus, niin asennetaan siihen kaveriksi joku muu kikkare..
Olisi saanut nokia vaan hypätä tuohon android maailmaan. Firma osaa tehdä puhelimia ja siihen kaikki droidin kilkkeet ja lelut sivuun, niin olisi ollut aika lyömätön paketti..
Taas probleema, eikä ilmeisesti mikään harvinainenkaan mitä netistä kaivoin. Eli Facebook -sovelluksessa ei nuo notificationit toimi ja jos yrittää mennä sanoo "Cannot retrieve the notifications. Please try again later. [Connection reset by peer].
Onko tähän jotain parannusta, droidista versio 2.2 ja Facebookista uusin mitä saa..?
Randomisti toimii, ja taas randomisti ei.
Facebook softakin voi kusta, tai ainakin palvelimet sen takana. Facebook kun ihan selaimessakin ailahtelee päivästä toiseen, uusimpana ton uuden kuvien selaus systeemin suljettua sivut lataa välillä tyhjänä.
Mua vituttaa facebook softassa se, että facebook olettaa mun olevan jatkuvasti paikalla ja kaverit pistelee chattiin jatkuvasti jotain, kun luulevat mun olevan paikalla. Joskus se keskustelu avautuu luuriin, mutta yleensä ei. En siis saakaan ilmoitusta saapuneesta viestistä ja kun menen koneella facebookiin, on siellä sata keskusteluikkunaa auki niiltä, jotka ovat jotain koittaneet sanoa. Niissäkään ei välttämättä lue mitään.Randomisti toimii, ja taas randomisti ei.
Facebook softakin voi kusta, tai ainakin palvelimet sen takana. Facebook kun ihan selaimessakin ailahtelee päivästä toiseen, uusimpana ton uuden kuvien selaus systeemin suljettua sivut lataa välillä tyhjänä.
Ei ole näköjään mullakaan enää. Nyt ei toiminut kun taas kokeilin.Ei oo kyl randomi täällä..
Eikös tossa Androidin softassa kirjauduta ihan erikseen chättiin? Siinähän voi sulkea sen, ja itse teen sen aina. Eli Facebookin Android softassa chätissä ollessa painaa menu -näppäintä ja painaa go offline.Mua vituttaa facebook softassa se, että facebook olettaa mun olevan jatkuvasti paikalla ja kaverit pistelee chattiin jatkuvasti jotain, kun luulevat mun olevan paikalla. Joskus se keskustelu avautuu luuriin, mutta yleensä ei. En siis saakaan ilmoitusta saapuneesta viestistä ja kun menen koneella facebookiin, on siellä sata keskusteluikkunaa auki niiltä, jotka ovat jotain koittaneet sanoa. Niissäkään ei välttämättä lue mitään.
Mä käytän sitä melkeen enemmän nykyään selaimen kautta, kun toi sovellus temppuilee omiaan niin usein. Toi kuvien latausjuttu on myös ihan arkipäivää.Randomisti toimii, ja taas randomisti ei.
Mulla oli oletuksena online valittuna, enkä saanut sitä pysymään offlinessa millään. Sillon mullakin pomppi koko ajan noin keskusteluja auki. Nyt se on pidemmän pätkän toiminut hyvin ja pysynyt offlinessa.Eikös tossa Androidin softassa kirjauduta ihan erikseen chättiin? Siinähän voi sulkea sen, ja itse teen sen aina. Eli Facebookin Android softassa chätissä ollessa painaa menu -näppäintä ja painaa go offline.
Sama juttu. Online on default ja sisään ei tarvitse kirjautua ikinä, mutta ei se myöskään sitten offlinena pysy, vaikka sen sieltä klikkaakin.Mulla oli oletuksena online valittuna, enkä saanut sitä pysymään offlinessa millään. Sillon mullakin pomppi koko ajan noin keskusteluja auki.