Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan vakionakin löytyy. News -widget tulee ihan luurin mukana, lisäät sen (vie kokonaisen työpöytäruudun) ja aluksi valitset vaan jonkun mitä se tarjoo (mun oli pakko valita jotain että sai lisättyä työpöydälle), jonka jälkeen työpöydällä widgetin nuolesta avatessa on mahdollisuus lisätä omia uutislähteitä haun avulla.Onkohan mitään simmosta sovellusta millä pystyy lukemaan työpöydältä uutisia? Olis aika hyvä jos saisi esim. iltalehden uutiset nappia painamalla päivitetty työpöydälle. Ampparit.com olis kanssa kiva saada tuolleen.
pitää varmaa ladata noi ohjelmat jos ne vaikka parantais tota akun kestoa. Vaikka ei tää akku ainakaan mun mielestä mitenkään supernopeesri kulu
Muista se että luurin akku on täysissä voimissaan vasta ~5 lataus/tyhjennyskerran jälkeen.pitää varmaa ladata noi ohjelmat jos ne vaikka parantais tota akun kestoa. Vaikka ei tää akku ainakaan mun mielestä mitenkään supernopeesri kulu
Mistäs mä näen, et paljonko tota akkua on jäljellä prosentteina? Nyt on aika tarkka 8 tuntia ollu irti laturista ja tosta palikasta on kulunu ihan pikkasen yli ton "törön", mikä on tossa symbolin vasemmassa reunassa. Ei kovin paljon mun mielestä kun kuitenkin 3 latauskertaa takana tällä vasta
Itse ostin ihan suorilta Battery Indicator Pro:n. Näkyy kivasti notif barissa hours since recharge. Logejakin voi pitää jos haluaa.Marketista löytyy noita prosenttiohjelmia. Battery indicator jne..
Eihän sulla ole vielä päälle se "quiet ring on pickup" (Settings -> Sound -> ), ettei hiljennä liikuttaessa? Itse otin pois, koska olin ihan varma et eihän toi voi kunnolla toimia.Onkos Desiren soittoäänen voimakkuutta mahdollista saada jotenkin kovemmalle? Ei tuota puhelinta edes kuule taskussa, jos on vähänkin hälyä taustalla. Old Phone -soittoääni on ainoa, josta lähtee riittävästi ääntä. Mutta jos esim. MP3:n laittaa, niin eihän siitä kuulu juuri mitään. Kaiutin taitaa vain olla niin paska.
Eihän sulla ole vielä päälle se "quiet ring on pickup" (Settings -> Sound -> ), ettei hiljennä liikuttaessa? Itse otin pois, koska olin ihan varma et eihän toi voi kunnolla toimia.
Entä onko "pocket mode" päällä? Mulla on mutta en tiedä toimiiko tuo, pitäis olla niin että volyymi korkeampi taskussa.
Aina voi väsätä itse soittoäänen jossa korkea volyymi, eihän tuo Desire taida niitä mitenkään tasottaa kuitenkaan. Audacity ohjelmalla esim.
Unohdin taas että mulla tuo HD rommi normi-Desiressä. My bad.Ei ole päällä quiet on pickupia. Pocket modea ei taida tässä normi-Desiressä edes olla?
Juu ei se kai kannata.Ja soittoäänen voi tosiaan itse väsätä, herätysäänen jo teinkin. Ongelma on vaan siinä, että tuo kaiutin ei taida kestää sellaista, ainakin särkee todella pahasti. Tuo nykyinen soittoäänikin (Old Phone, vakiona puhelimessa) täydellä voimakkuudella rätisee, mutta se on ainoa, jonka kuulee kunnolla.
Unohdin taas että mulla tuo HD rommi normi-Desiressä. My bad.
Juu ei se kai kannata.
Ite kyl pärjänny kivasti, mutta meluisissa paikoissa ei juuri tule oltua. Värinä korvaa jonkinlaisen hälinän häiriön.