Android - puhelimet ja softat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin nyt on desire hd näpeissä. Tapatalkin sain sentään jo asennettua tähän, että on vähän kivempi foorumeilla käydä.

Mikäs se sovellus on mistä näkee kauheen määrän kaikkia tietoja? Esim. kun porukka on laittanut kuvia noista akunkestoista. Tais siitä vielä näkyä sekin, et mihin sitä akkua kuluu.

Entä mikä se sovellus tähän virtuaalinäppikseen oli, millä sai kirjoitettua silleen sormea liu'uttamalla?

Noniin nyt on desire hd näpeissä. Tapatalkin sain sentään jo asennettua tähän, että on vähän kivempi foorumeilla käydä.

Entä mikä se sovellus tähän virtuaalinäppikseen oli, millä sai kirjoitettua silleen sormea liu'uttamalla?

SlideIT on ainakin mikä mulla on, maksullinen tosin.

Tuosta demoa:
https://market.android.com/details?id=com.dasur.slideit.vt.lite

Itse käytän kans, ja tykkään. Pitää vain muistaa et slangilla (ei kirjakielellä) kirjoittaminen pitää opettaa sille ensin.

joo slideit:in ostin. Hetki varmaan menee enne kun tällä oppii nopeesti kirjottaan. Mut kai se siitä pikkuhiljaa nopeutuu. Niin mikäs toi ohjelma oli, millä näkee noita tietoja? Entä mitä muita sovelluksia tähän kannattaisi hakea?

Live holdem on ihan kiva pokeripeli, leikkirahalla vaan tosin. Verkossa pelataan, ihan kivaa pelailua jos aikaa haluaa tappaa. Toimii niin pirun näppärästi että ihmettelen miksi noita pokericlienttejä ei ole enempää, ihan oikealla rahalla pelattavia siis.

joo slideit:in ostin.
Muistithan erikseen hakea sen suomenkielisen sanaston? Ettei ihmettele kun se ei arvaa mitään sanoja. :D

Niin mikäs toi ohjelma oli, millä näkee noita tietoja? Entä mitä muita sovelluksia tähän kannattaisi hakea?
Mitä kaikkea tietoa haluat? Akun tietoja saat ihan menemällä asetuksiin, ja sieltä "about phone" (vastine suomeksi) ja siellä battery. Siellä on myös alavalikko mikä tulee ton "what has been using the battery" takaa.

Tästä vähän omia suosituksia:

SwitchPro Widget
Mun mielestä parempi kuin vakio "kytkin widgetit".

Multicon
Jos haluat yhden kuvakkeen tilalle neljä, ainakin mun käteen ei liian pieneksi muutu ikonit.

Andropas
Tampereen ja Helsingin julkisten aikataulut.

Barcode Scanner
Voi skannata normaaleja viivakoodeja (itse en sitä tee), ja voit skannata QR koodeja joista tulee esim. ohjelman tms. latausosoite tai vaikka yhteystiedot.

Fruit Ninja
Mun mielestä ehkä koskestusnäyttöä ajatellen paras peli. Eli leiki samuraita ja leikkaa heitettyjä hedelmiä.

Google Goggles
Hauska lelu, skannaa kuvia ja se analysoi sen antaen sulle siihen liittyvät Google tulokset.

Unit Converter
Muuta yksiköitä lähes mihin vaan.

Juice defender + ultimate juice on myös ostamisen arvoinen ohjelma, ainakin desire hd:ssä jossa akunkulutus on aivan tautista luokkaa. Psx4droid myös auttaa tylsien työpäivien kuluttamiseen yhdistettynä FFVII:n

Kiitos näistä. Ja tml kiitos tosta vinkistä. Luulin et toi on joku erillinen ohjelma, mikä näyttää noita tietoja akusta. Ja joo ton suomipaketin latasin jo. Pitää varmaan alkaa lataamaan noita ohjelmia kun töistä kotiin pääsee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää varmaan alkaa lataamaan noita ohjelmia kun töistä kotiin pääsee.
Jos pari minuuttia on irrottaa niin voit myös merkata asennettavaks tuolta market.android.com, ja ne asentuu itsestään kun luuri käy netissä.

Siis jos et tiennyt, tietenkin.

Juu en tienny tuollasta kun tähän mennessä ollu kaikki puhelimet symbianeja ni aika hukassa vielä kaikista tän ominaisuuksista :)

Symbianin jälkeen menee hetki totutellessa. HTC:llä asiat voi tehdä helposti, Symbianiin tottuneena tätä pitää hetki sulatella. Esim. mä mietin hiton pitkään miten työpöydän kuvakkeita saa siirrettyä, etsin pitkään settingsien alta kunnes tajusin että niitä vaan raahataan kun on hetken pitänyt sormea siinä päällä. Liian helppoa! :D

Live holdem on ihan kiva pokeripeli, leikkirahalla vaan tosin. Verkossa pelataan, ihan kivaa pelailua jos aikaa haluaa tappaa. Toimii niin pirun näppärästi että ihmettelen miksi noita pokericlienttejä ei ole enempää, ihan oikealla rahalla pelattavia siis.
Full Tiltillä saa puhelimeen rush pokerin. Kuulemma toimii ihan hyvin, ja varmasti saa aikaa tapettua tolla, ja ehkä rahaakin:P.

Mietin tossa et miten toi moniajo toimii käytännössä? Eli miten noita ohjelmia saa taustalle pyörimään ja miten niiden välillä voi vaihdella?

Siis sulla on luuri hyppysissä jo pari pv eikä ole vielä auennut kaikkien nappien ja vetovalikoiden salaisuudet? Siellä ne taustalla pyörii koko ajan defaulttina ellet sulje niitä, hyppelyt sitten joko vetovalikon tai homen(apin) takaa vähän riippuen onko stockirommit sisällä tai mitä sitten käytätkään. Taisi olla jokin sovelluskin marketissa tuohon jonkun väsäämänä tarjolla.

Mietin tossa et miten toi moniajo toimii käytännössä? Eli miten noita ohjelmia saa taustalle pyörimään ja miten niiden välillä voi vaihdella?
Ohjelmat jää taustalle pyörimään aina ellet niitä sulje, eli jos painat vaan Home nappia niin se ohjelma jää sinne taustalle. Niitä ei myöskään ole tarpeen sulkea (virrankulutuksen ym. puolesta), paitsi jos on huonosti koodattu ohjelma. Ei ole mulla tosin tullut vielä vastaan, ja kaikki task killerit on aivan turhia.

Kuten MHK jo nopeasti kertoi, niin helpoin tapa vaihtaa ohjelmasta toiseen joka on taustalla on painaa pohjassa Home nappia jolloin ruudulle tulee valikko viimeeksi käytetyistä. Desire HD:ssä ainakin voi myös vetää ylälaidan "palkin" alas sormen liikkeellä ja siellä on ohjelmat rivissä ylhäällä.

Siis sulla on luuri hyppysissä jo pari pv eikä ole vielä auennut kaikkien nappien ja vetovalikoiden salaisuudet? Siellä ne taustalla pyörii koko ajan defaulttina ellet sulje niitä, hyppelyt sitten joko vetovalikon tai homen(apin) takaa vähän riippuen onko stockirommit sisällä tai mitä sitten käytätkään. Taisi olla jokin sovelluskin marketissa tuohon jonkun väsäämänä tarjolla.
Ei ne mullekaan aeunnut kovin nopeesti, kun en nyt tapittanu puhelimen kimpussa heti monta tuntia sen ostaessa.

Vieläkin tulee vastaan uusia asioita (DHD rommi alla pari kuukautta)...

Onkohan mitään simmosta sovellusta millä pystyy lukemaan työpöydältä uutisia? Olis aika hyvä jos saisi esim. iltalehden uutiset nappia painamalla päivitetty työpöydälle. Ampparit.com olis kanssa kiva saada tuolleen.

Back
Ylös Bottom