Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Toi Desire HD olis kyllä hiton hyvä vaihtoehto seuraavaks puhelimeks. Meinaa vaan mennä vähän turhan iso kokoiseksi, eihän tommosta enää mahdu edes taskussakaan pitämään.

Toi Desire HD olis kyllä hiton hyvä vaihtoehto seuraavaks puhelimeks. Meinaa vaan mennä vähän turhan iso kokoiseksi, eihän tommosta enää mahdu edes taskussakaan pitämään.

Haha, sulla ei ole tainnutkaan olla e90 kommaria koskaan käytössä... kyllä silloin puntti pullotti :D

En tiedä, ehkä se vaan johtuu siitä, että mun luurit ovat aina olleet ihan hervottomia tiiliä, mutta se noissa HTC-vempaimissa tuntuu oudolta, ku niistä ei saa sellasta "otetta" ohuuden vuoksi. Se tarkoittaa myös sitä, että pitää alkaa tunkemaan tennispalloa housuntaskuun.

Mun mielestä puhelin voi olla hyvinkin nykyistä Desireä isompi. Paksuus on se joka häiritsee, ja HD onkin kai peräti millin ohkasempi. Eihän tuo eka Desire vie yhdestä farkun taskusta kuin vähän reilu puolet sivusuunnassa.

Itse olen vielä tyytyväinen ekaan Desireen, onhan se kuitenkin ollut taskussa vasta 5kk. Ensi vuonna voisi ehkä katsella jo noita tupla-ydin HTC luureja siinä kesän tienoilla.

Mun mielestä puhelin voi olla hyvinkin nykyistä Desireä isompi. Paksuus on se joka häiritsee, ja HD onkin kai peräti millin ohkasempi. Eihän tuo eka Desire vie yhdestä farkun taskusta kuin vähän reilu puolet sivusuunnassa.

Itse olen vielä tyytyväinen ekaan Desireen, onhan se kuitenkin ollut taskussa vasta 5kk. Ensi vuonna voisi ehkä katsella jo noita tupla-ydin HTC luureja siinä kesän tienoilla.

Ehkä se koko ei sitten käytännössä niin paljon häiritse, kun mitä kuvittelen. Koska noita tuplaydin vehkeitä on lupa odottaa? Tuskin itekkään puhelinta vaihdan vielä ennen ens kesää.

Kyllähän se sitten muidenkin valmistajien on aika pian saatava vastaavia vehkeitä markkinoille.

Tää vaan alkaa mennä jo puhelimissa samaan järjettömään kehitykseen ku PC-komponenteissa, että vuoden vanha vehje on jo kivikautinen. :D Ei vaan onhan se hienoo, että homma menee eteenpäin, mutta mitä etuja dual corella mobiilivehkeissä paremman grafiikan lisäksi saadaan, jää nähtäväksi. Vaikea enää kuvitellakaan tulevaa. Ei keksi enää edes ite, mitä tarvis mobiilisti päästä tekemään, koska rajoite on sit jo luurin koko. En nyt ajatellut SPSS:aakaan kuitenkaan noilla alkaa pyörittään...

Mites mä saan Samsun Galaxyssa tekstiviesti- ja sähköpostivärinän päälle? Siis kun puhelin on äänettömällä. Tällä hetkellä pelkät puhelut värisee.

4,8" näyttö... mm...

Android luuri, tosin versio tuntematon. Ainoa mikä kusee on valmistaja, mutta anyway.

http://www.engadget.com/2010/11/23/acer-reveals-4-8-inch-android-smartphone-with-1024x480-screen-re/

acer-48-smartphone-press.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitä ei osaa varmaan sanoa Jeesuskaan onko sun luurissa 2.2 vai 2.1. Lataat Samsung Kiesin, lyöt luurin kiinni koneeseen ja koitat päivittää. Se sitten kertoo voiko päivittää vai ei. Kannattaa hoitaa ihan heti, niin saa puhtaalle pohjalle, eikä tarvitse enää tehdasasetuksia palautella ja menettää asennettuja ohjelmia sn muita. Slideit tai Swype -systeemistä en osaa sanoa mitään, kun Swypestä en itse tykännyt, niin en ole siihen edes perehtynyt. Perinteinen tapa on musta parempi. Muita pakko saada -ohjelmia on tietysti Tapatalk pro ja Skyfire. Skyfire on IMO ehdottomasti paras selain mitä nyt on saatavana. Hakkaa Dolphinin miljoona nolla. Sitten on tietysti kolme miljoonaa muuta turhaa ja vielä turhempaa ohjelmaa, mitä tulee marketista latailtua ja kokeiltua.

No eipä tietenkään ollu, vaan 2.1 ja sen joku mini update. Eli sitten vaan kiesin kautta toivotaan toivotaan että päivittää. Btw, toi mobiilinetti. Oon koko päivän koittanu saada nettiä toimimaan, mut ei lähe workkiin (johtuuko 2.1 päivityksestä??). Saunalahden wap-asetuksia ei pysty myöskään hakemaan, jos niistä on kiinni. Minulla on siis saunalahden nopsa.

Kyllä nyt soisi jo tulevan jotain taittuvia näyttöjä, koska ei tuota kokoa oikeasti voi kasvattaa enää. Alkaa olemaan iPhonekin ihan tarpeeksi iso taskuun. Taitaa olla tällä hetkellä aikamoinen jarru kehityksessä tuo perusnäyttötekniikka. Sit kun pienestä luurista pamahtaa 20 tuumainen hologrammikuva eteen, niin alkaa olemaan aika vitun siistiä, paitsi että kaikki näkee mitä katselet.

Mä veikkaan kuitenkin 20 vuoden sisään sirua ihmisen niskaan, josta verkkokalvoille näyttö, jota voi ohjata katseella.

No eipä tietenkään ollu, vaan 2.1 ja sen joku mini update. Eli sitten vaan kiesin kautta toivotaan toivotaan että päivittää. Btw, toi mobiilinetti. Oon koko päivän koittanu saada nettiä toimimaan, mut ei lähe workkiin (johtuuko 2.1 päivityksestä??). Saunalahden wap-asetuksia ei pysty myöskään hakemaan, jos niistä on kiinni. Minulla on siis saunalahden nopsa.
Mulla oli samaa ongelmaa. Soittelin pari kertaa Saunalahdelle, että laittakaa nyt vittu niitä asetuksia tulemaan sieltä, kun en niitä muuten saanut haettua. Sieltä ei mitään kuulunut, mutta kai ne jotenkin puhelimeen tuli, vaikkei puhelin mitään ilmoittanutkaan. Meinasi soittaa jo kolmannen kerran, kunnes eräs ystävällinen kaverini kysyi, että ootko koittanu sammuttaa puhelinta. No enpä ollut. Sammutin, käynnistin ja jo toimi. On ne ihmeellisiä vekottimia.

Mulla oli samaa ongelmaa. Soittelin pari kertaa Saunalahdelle, että laittakaa nyt vittu niitä asetuksia tulemaan sieltä, kun en niitä muuten saanut haettua. Sieltä ei mitään kuulunut, mutta kai ne jotenkin puhelimeen tuli, vaikkei puhelin mitään ilmoittanutkaan. Meinasi soittaa jo kolmannen kerran, kunnes eräs ystävällinen kaverini kysyi, että ootko koittanu sammuttaa puhelinta. No enpä ollut. Sammutin, käynnistin ja jo toimi. On ne ihmeellisiä vekottimia.

Joo, toi on toi yleisin kun jengi valittaa et vittu ku ei tässä toimi netti tai mms viestit.. Virrat pois niin homma rokkaa :D

Ei löytynyt omaan galaxy kolmoseenkaan tekstarilla tilaamalla asetuksia.
Kävin sitten saunalahden sivuilta kattomassa galaxy s:än asetukset, laitoin ne ja netti toimii.
Eikä ollu vaikeeta, eikä pitkään kestäny.

Joku vertaistukiryhmä olisi hyvä näissä puhelinasioissa. En pysty keskittymään mihinkään kun ajattelen vain uutta luuria ja pelkään, että en saa tästä erästä. Viime syksynä sama juttu N900 kanssa. Näin viime yönä painajaista, jossa olin Fallout New Vegasissa BoS:n asekaupassa ja se nainen sanoi, että "Kaikki HTC:t on jo loppu ja lisää ei tule". Sama juttu toissayönä, mutta kauppa oli vaan Elisan shopitti. Myyjä sanoi, että uuden puhelimen saa vain Morola Droidia vastaan ja kun yritin kaupitella sille N900, se muuttui kukaksi. :jahas:

edit. pitäis kai pelatakin vähemmän...

Koska en jaksanut odottaa Saunalambuksen toimitusta, hain Desire HD:ni Elisan Shopitista. Pähee vehje.

Puhetta oli jo aiemmin täällä, mutta ehdottomasti suosittelen kaikkia kokeilemaan Skyfire selainta! Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa oikein kunnolla ja vaikuttaa olevan todella innovatiivinen selain!

http://www.appbrain.com/app/skyfire-web-browser-3-0/com.skyfire.browser

Etenkin tuo Facebook integrointi on todella hauska, eli voi samalla selaille myös Facebookkia. Facebook on muun selaimen päällä kelluvana, makea. Sen lisäksi voi myös selata vain ihmisten Facebookissa jakamia linkejä (Fireplace) mikä oli todella mielenkiintoista. Jotenkin pelkästään linkit listattuna tuli oikeasti katsottuna mitä porukka linkittelee.

Niin, ja videos! Eli jos sivulla on flash videoita niitä voi selata sellaisessa kelluvassa valikossa sivun päällä ja pistää siitä pyörimään.

En ole vielä läheskään kaikkia toimintoja tutkinut... lisää raporttia myöhemmin.

Back
Ylös Bottom