Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onnistuin asentamaan Samsung Galaxy S:ään vihdoin uuden firmwaren.

1) Poistin nykyisen Kiesin koneelta.
2) Poistin myös Kies-kansion polusta c:\program files (x86)\samsung
3) Asensin vanhemman ohjelmistoversion Kiesistä http://au.samsungmobile.com/support/softwaremanuals/software.do?phone_model=GT-I9000&sw_type=SW
4) ÄLÄ PÄIVITÄ KIESIÄ ASENNUKSEN JÄLKEEN
5) Puhelin kiinni ja päivitystä ajamaan

kiitos vinkistä, pitääkin kokeilla tuota seuraavaksi!

muuten, tuhoaako uusi firmiksen asennus mitään asennuksia, sovelluksia, tai esim. kalenterimerkintöjä puhelimesta? mietin vain sitä, kun olin mielestäni satavarmasti merkinnyt kalenteriin eiliselle erään erittäin tärkeän tapaamisen, ja koetin aiemmin asentaa kiesin kautta firmistä (siitä siis onnistumatta), ja eilinen meni enkä muistanut koko tapahtumaa kun sitä ei ollutkaan kalenterissa. syy oli siis joko kiesin ja asennusyrityksen, tai sitten oman huonon muistini.

tein tuon päivityksen tuolla esaesa:n kertomalla tavalla, mutta ei tuo firmis 2.2 ole, se on ainoastaan 2.1-update1 -versio.

ok, kiitos tiedosta. osaako kukaan vielä sanoa miten tähän uusimpaan päivitykseen saa ääkköset takaisin? päivityksen myötä näkyi poistuvan ääkköset, ja tuli tilalle joku tanskalaisen näköinen versio. asetukseksi on maakohdasta laitettu kyllä suomi, mutta ei näy ääkkösiä.

edit. löytyi jo. päivitys näemmä sekoittaa aika lailla eri asetuksia.

Onhan tämä aika murottamista joo... Ja tosiaan kyseessä on vasta päivitys 2.1 versioon eikä versio 2.2. Myöhemmin hankituissa puhelimissa näyttäisi olevan tämä päivitys jo valmiina. Ääkköset olivat minullakin kateissa, mutta korjaantuivat samalla kun säädin suomenkielisen swypen toimimaan, mikä tarkoitti sovellusten hallinnan kautta swypen cachen tyhjennystä.

Hetken nyt räplänny tuota Desireä. Mietin että mistä saa edullisimmin 16gb kortin tuohon? Mitenkäs Gigantti? Entä tallentaako se nyt puhelinnumerot ym. suoraan sinne kortille vai puhelimeen?

Hetken nyt räplänny tuota Desireä. Mietin että mistä saa edullisimmin 16gb kortin tuohon? Mitenkäs Gigantti? Entä tallentaako se nyt puhelinnumerot ym. suoraan sinne kortille vai puhelimeen?
Itse tallennan Google-tiliin, kätevintä ja varmasit tallessa vaikka luuri katoaa. Se siis synccaa ne Google-tiliin.

Korttia ostaessa katso että on Class 6, kuulemma voi nopeuttaa ohjelmien ja kameran/videokameran toimintaa. En tiedä mistä saa halviten, itselle riittää puhelimen kanssa tullut 4GB.

Mutta meneekö valokuvat esim suoraan kortille? Ehkä mäkin menen tämän 4gb kortin kanssa niin kauan kun tilaa on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla ilmoittaa gmail sähköpostit nyt kahdesti..ensiksi gmail ja sitten tuo sähköposti..miten tuon saa pois?

Mulla ilmoittaa gmail sähköpostit nyt kahdesti..ensiksi gmail ja sitten tuo sähköposti..miten tuon saa pois?
Laitoitko asetukset HTC:n omaan mailisoftaan? Gmailin asetukset menee automaattisesti ja ne saa pois Asetukset->Tilit->Google tili (tai jotain vastaavaa). Sieltä voi valita miten kalenterin, yhteystietojen ja gmailin synkkaus menee.

Mulla tulee sinne ylös se gmail logo ja kirjekuori.. perhana heti sekasin tän kans. Sais sen korjekuoren pois sieltä.

E: taisin saada sen nyt pois. Otin ne ilmoitukset sieltä sähkõpostista pois. Toinen juttu on kun tulee koko ajan ilmoitus, että aseta aika. Kello on ja pysyy oikeassa. Huomenna aukeaa vasta saunalahden kortti et voikohan tuo olla syy? Nyt siis ei korttia puhelimessa.

Tuommoinen htc desire olisi tarkoitus ostaa ittelleni viimeistään joululahjaksi. Eli kysymys kuuluu. Ostanko tuon "normiversion" vai sen uuden HD version, mikä tietenkin maksaa paljon enemmän. Onko siinä uudessa versiossa niin paljon kaikkea uutta ja hienoa, että siihen kannattaisi sitä rahaa laittaa enemmän?

Tuommoinen htc desire olisi tarkoitus ostaa ittelleni viimeistään joululahjaksi. Eli kysymys kuuluu. Ostanko tuon "normiversion" vai sen uuden HD version, mikä tietenkin maksaa paljon enemmän. Onko siinä uudessa versiossa niin paljon kaikkea uutta ja hienoa, että siihen kannattaisi sitä rahaa laittaa enemmän?
No ei se paljoa enempää maksa jos verrataan uuden desiren ja uuden desire HD:n hintaa. Desire n.470€ ja HD:n hinta n.600€.

HD:ssä näyttö on paljon isompi. 4,3" vs desiren 3,7".
HD:n näytöstä ei ole varmaa tietoa. S-LCD:tä odoteltais kovasti, mutta jotkin huhut kertovat ruudun olevan "pelkkä" LCD. Onko hirveästi edes väliä onkin toinen kysymys. Eipä Desireäkään saa enää Amoleddinä, vaan SLCD:nä joka pitäisi olla lähestulkoon S-Amoledin veroinen

Desire HD:n SNapdragoni MSM8255 on uutta sukupolvea , joka on desiren QSD8250 prosessoria nopeampi ja virtapihimpi 45nm:n valmistustekniikkaan siirtymisen vuoksi. Käytännössä puhutaan noin 30% tehonlisäyksestä vs Desire. Loppuvuodesta sitten nähdäänkin kolmannen sukupolven snapdragonit (ilmeisesti ensimmäisinä Motorolissa), jotka kiitävät 1,2ghz dualcore ytimillä.

Desiren akunkestoa on moitittu, siispä HD:n samankokoinen akku mietityttää, onhan siinä isompi näyttö. Lienee virtapihimpi prosessori kumoaa 0,6" isomman näytön virransyömisen..

Itse olen vähän kinttaalla ostanko HD:n. Desireä kun saa halvimmillaan n.350€:lla käytettynä.

Viime lauantaina kokeilin tuollaista desireä jonkun aikaa, kun kaveri simmoisen meni ostamaan. Ja voi kyllä ihan hyvin mielin sanoa, että sekin riittäisi aivan hyvin mulle. Mut pitänee varmaan silti miettiä vielä, että kumman sitä sitten ostaakaan. Toi isompi näyttö ainakin houkuttelisi jonkin verran. Noissa molemmissa kuitenkin vissiin on sama käyttöjärjestelmä?

Mielestäni Desire HD ei ole teknisesti isokaan harppaus eteenpäin. Toki se sitä jossain määrin on, mutta softan puolesta myös Desire rullaa yhtä hyvin ja samoilla eväillä. HD Sense on toistaiseksi varattu Desire HDlle, mutta sekin on Desiressä 100% toimiva ihan näillä näppäimillä jahka porttaus kameran osalta onnistuu.

Ja niinkuin todettu, vakio Desire (tai itseasiassa android) on totaalisen surkea viritys. Kaiken saa paremmaksi jos jaksaa säätää. En ostaisi itse Desireä tai mitään muutakaan Androidluuria ellei olisi ruuttausoptiota tarjolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom