Android - puhelimet ja softat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Äske meni just htc Wildfire tilaukseen. Perus nokioiden jälkeen odotan todella ylättyväni kosketusnäytöstä, sekä androidista. Kummastakaan ei nimittäin ole kokemuksia, paitsi se, mitä kavereiden kännyjä oon hipelöiny ja miniläppärissä sattuu olee android... :) Jos jollain jotain hyviä ideoita mitä sille kännylle kannatta ekana tehdä kun sen saa (muutaki ku suojata näyttö invisible shieldillä :) ) esim. jotain asetuksia laittaa tms. ni kertokaa :P

Luet mitä kaikkia kivoja ohjelmia voit ladata. Vaikka heti appbrain.com selaileen ja Google Accountilla jo valitsee ohjelmia. Sitten kun luurin saat, hae Marketista Appbrain ohjelma ja synccaat niin noi tietokoneella valitsemas asentuu luuriin.

Eikö tätä zoomia saa delfiinistä pidettyä samoilla % kun vaihtaa sivua niin aina joutuu uudestaan zoomaamaan...

Vähän turhan helppo tuo Angry Birds... oikeastaan ainut haaste on vetää ykkösellä mulkerot nurin. Tämähän johtaa luonnollisestikin sitten siihen että tulee uusintaa aina sekunnin välein...

Vois kuitenkin ostaa koko version jahka se olisi ostettavissa.
On siinä koko versiossa kuitenkin 180 kenttää (ilmeisesti lisää tulossa) ja siinä vaiheessa, kun olet saanut näistä kaikista kolme tähteä, voit ruveta hakkaamaan "score addict" achievementteja. :)

Enidroid. Hemmetin kätevä ohjelma. tätä on odoteltu!!

Enidroid. Hemmetin kätevä ohjelma. tätä on odoteltu!!

Uuh! Kiitos vinkistä! Tulee varmasti tarpeeseen! Kuuluu samaan kategoriaan SaunaSMS-ohjelmam kanssa!

Edit. Vielä kun saisi Androppaan kattamaan Oulun seudun niin olisi kaikki tarpeelliset ohjelmat :(

Olen tuossa manaillut viime kuukaudet Desiren surkeaa kameraa, joka on vaivihkaa huonontunut. Ihan sama miten putsailee niin linssi samenee ajan kuluessa. Revin tuossa juuri linssinsuojan pois ja oli melkoinen yllätys kuinka kelvollisia kuvat kuitenkin loppupeleissä ovat. Tuo linssimuovi sumentaa kuvaa todella paljon. Suosittelenkin repimään sen heti pois, sen saa kuitenkin liimattua nanosekunnissa paikaleen jos tarvii.

Alla pieni vertailu ennen ja jälkeen. Pienennettu 50%, ei säätöjä. Molemmissa fokusoitu puun oksistoon. Aika kurjassa kunnossa on vakiosuojalla kuvat lol.

EDIT: pakkis näköjään kutistaa lisää. Isompana saa avattua uuteen ikkunaan.

desire_kuvatesti.jpg

Siis otit linssin pois? Vai olet pitänyt siinä linssin päällä sitä poisotettavaksi tarkoitettua muovinläystäkettä? Joka tapauksessa ei mitään järkee :D

No ei sitä ole "poisotettavaksi tarkoitettu", eli nyt on siis takaläpässä reikä :) mutta käsittämätöntä että kuvat pilataan tuollaisella ala-arvoisella muovinpalalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näyttää myös naarmuuntuvan se suoja siinä päällä. Ruutu sen sijaan ei näytä mitään merkkejä.

Kyllä mun ruutu on ihan ruvella, eli ihan paskapuhettahan se on etteikö "lasi" naarmuunnu. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan (ellei tule timanttipintaa), niin applella kuin htceelläkin.

Pidän kyllä ehkä normaalia enemmän huolta mun luurista. Esim. taskussa mulla ei ole ikinä puhelimen kanssa mitään metallia tai terävää. En myöskään pistä laukkuun missä voisi hölskyä tms. Invisishieldiä ei ole, ja löydän kaksi naarmua jos juuri oikeassa valossa katsoo.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Pidän kyllä ehkä normaalia enemmän huolta mun luurista. Esim. taskussa mulla ei ole ikinä puhelimen kanssa mitään metallia tai terävää. En myöskään pistä laukkuun missä voisi hölskyä tms. Invisishieldiä ei ole, ja löydän kaksi naarmua jos juuri oikeassa valossa katsoo.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sama täällä. 3-4kk ollut luuri nyt käytössä ilman suojakalvoa, eikä näy naarmun naarmua näytössä, vaikka miten yrittäisi katsoa.

muutaman naarmun olen onnistunut galaxyn ruutuun saamaan, mutta pieniähän ne ovat eivätkä haittaa käyttöä millään lailla. naarmut tulivat siitäkin huolimatta että olen myös pitänyt avaimet sun muut terävät eri taskussa kuin puhelimen. en halunnut laittaa mitään suojakalvoja päälle, koska ainakin omasta mielestäni kosketusnäytön herkkyys kärsii siitä. käyttötavaroitahan nämä kuitenkin lopulta ovat, joten siinä vaiheessa kun on liikaa naarmuja ettei sen takia voisi puhelinta käyttää, on jo aika vaihtaakin puhelinta.

Mahtavaa!
Onhan tuota saanut Paid Apps:eja odotellakkin, noi mainosversiot syö välillä miestä aika rotan lailla.

Asiasta kuudenteen, HTC:n detailed look video Desire Z:sta näyttää kyllä varsin hyvältä

http://www.youtube.com/watch?v=KUeW6-HTtSU

QWERTY, iso kasa pieniä fine tuning juttuja ja parannettu akunkesto. Houkuttaa aika lailla, mutta varmaan tuota on kokeiltava ennen hankintaa, koska CPU on kuitenkin 20% matalammalla kellolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom