- Ikä
- 39
Suurkiitos. Oon edelleen ihan kahden vaiheilla, mutta pitää nyt hetki odotella ennen mitään hankintoja, katsoo sit mikä tilanne on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tovin jaksaa odotella, voi tulla Desiren "HD"n julkaisupäivä tietoon. Huhua kuulin että eräs tuttu operaattorilla oleva olisi saanut jonkin uuden HTCn testikäyttöön. Voi tietenkin olla jokin aivan muu.Suurkiitos. Oon edelleen ihan kahden vaiheilla, mutta pitää nyt hetki odotella ennen mitään hankintoja, katsoo sit mikä tilanne on
Itseäni lainaten, kun ei voi enää muokata. Tuo oli väärä hälytys, oli sekaannus siitä mikä puhelin oli kyseessä.Huhua kuulin että eräs tuttu operaattorilla oleva olisi saanut jonkin uuden HTCn testikäyttöön. Voi tietenkin olla jokin aivan muu.
Monessa kamera ohjelmassa on "steady shot" -moodi, eli ei ota kuvaa ennen kuin puhelin tarpeeksi vakaa. Esim. Vignette tai camera magic.Desirellä kuvaaminen on kyllä tuskaa, lähes aina kuva tärähtää sen verran että piloille menee. Mitään vakaajaa/muuta softaa/kikkaa tähän ongelmaan?
Desireen ja muihin luureihin ilmainen fullbody suoja pelkillä posteilla.
Vain 500 ekalle.
http://www.stealthguards.com/index.php/htc-desire-full-body-protection.html
Nyt olis aika hankkia uus kunnon puhelin ja htc:n wildfireen oon iskeny silmäni. Olisko jollaki mitään erityistä huonoa sanottavaa kyseisestä kapulasta tai miksei jotain hyvääkin? En usein vaihda puhelinta joten onko tässä sellainen jonka parissa pystyy viettämään pari vuotta hermojaan menettämättä eli ei tilttaile tai muuten vaan takkuile jotain typerää? Mites tuo musiikkipuoli näissä luureissa on? Nykyinen mp3 soittimeni on vanha ja raihnainen ja olisi kiva jos tästä luurista sais samalla soittimellekkin korvikkeen. Eniten tässä puhelimessa kiehtoo muokattavuus ja muutenki olisi kiva vaihtaa nokialaisista pois, koska en ole aiemmin muita merkkejä käyttänyt ja nokialaiset tuntuu tilttailevan kavereilla pahasti. Vielä olis kysymys akunkestosta eli tarviiko joka päivä ladata vaikkei puhelinta paljoa räpläisikään?
Mitä ihmettä tollasella tekee. Ei niin mitään.Ja siitä päästäänkin yhteen suureen puutteeseen, jos tahtoo käyttää puhelinta musiikkisoittimena. Androidin vakiosoittimessa ei ole ollenkaan equalizeria, joka on ainakin itselleni ihan ehdottoman tärkeä musiikkisoittimessa. Marketista olen löytänyt vain yhden hyvän soittimen, jossa eq, mutta sekin tukee vain mp3:sia. Tämä kaikki kuitenkin kehittyy koko ajan ja luultavasti noita eq:lla varustettuja soittimia saa androidiin vuoden päästä jo useita. Se ei kuitenkaan auta jos tahtoo kuunnella musiikkia nyt heti.
Mitä ihmettä tollasella tekee. Ei niin mitään.