Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun vihdoin versio 2.2 on saatavilla Galaxy S:llä en saa omaa Galaxy S + Kies + Windows 7 64 bit -yhtälöä mitenkään toimimaan, mikä on hyvin turhauttavaa. Hakutulosten perusteella joillakin toimii ongelmitta joillain taas ei ollenkaan. Kellään omakohtaisia kokemuksia ja toimivia ratkaisuja?
Nykyään ei tarvitse kikkailla että tuo toimii. 2.2 myötä on ohjelmantekijästä kiinni voiko ohjelman siirtää muistikortille vai ei.Kumpi parempi Desire vai Samsung S ? Jostain luin ettei Desireehen mahdu paljoa ohjelmia kun ne eivät mene muistikortille ja se sisäinen muisti on niin pieni? Tai siirtyy jos tekee jotain millä häipyy takuu...
Nykyään ei tarvitse kikkailla että tuo toimii. 2.2 myötä on ohjelmantekijästä kiinni voiko ohjelman siirtää muistikortille vai ei.
Noiden välinen valinta on melkein makuasia, esim. mun mielestä Galaxy S oli liian kevyt ja rakenteeltaan (materiaaleiltaan) lelumman tuntuinen. Desire on hyvinkin jämäkkä, ja etenkin "kumitettu" muovi on loistava.
Toki nyt pitää sanoa että odota vain hetki, voit ostaa Desire HD:n. Siinä ei enää ole järkeä valita Galaxy S:ää, ellei saa reippaasti halvemmalla.
Lähinnä mietin tuota Saunalahden tarjousta. 39,90,- /kk Desire, mobiililaajakaista nopsa, 100 tekstaria ja 500 min puhetta. Hinnaltaan vaikuttais jo järkevältä, kun puhelin pitäisi vaihtaa lähiaikoina kumminkin. Tuo HD tulee olemaan varmaankin kalliimpi.
http://saunalahti.fi/desire/
E: tykkäsin siis Desireestä enemmän kun Samsungista kädessä, ainoa mitä mietin oli tuo muisti.
Kumpi parempi Desire vai Samsung S ? Jostain luin ettei Desireehen mahdu paljoa ohjelmia kun ne eivät mene muistikortille ja se sisäinen muisti on niin pieni? Tai siirtyy jos tekee jotain millä häipyy takuu...
Juu, se on ihan mihin on tottunut. Olen tottunut omaan Samsungiini ja tämä tuntuu just hyvältä. Kaverin Desireä kun hypistelee, niin se tuntuu ihan saatanan painavalta ja 0.2 tuumaa pienemmän näytönkin huomaa selvästi.Noiden välinen valinta on melkein makuasia, esim. mun mielestä Galaxy S oli liian kevyt ja rakenteeltaan (materiaaleiltaan) lelumman tuntuinen. Desire on hyvinkin jämäkkä, ja etenkin "kumitettu" muovi on loistava.
Eikö tuohon tullut korjaus Androidin 2.2-versiossa? Eli pystyy asentamaan/siirtämään softia muistikortille, jolloin tila ei käy ahtaaksi.
Ainakaan ennen froyoa kehitettyjä ohjelmia ei juuri pystynyt asentamaan muistikortille päivityksestä huolimatta (tai no okei, jos mulla oli 30 ohjelmaa koneella, niin niistä ehkä 4 kpl pystyi tuon jälkeen uudelleen asentamaan kortille... yleensä ne oli muutenkin niin pieniä ja mitättömiä muutaman sadan kilon tavun juttuja, että no big deal). Sitä en tiedä, että onko nykyään uudet ohjelmat sellaisia, että menevät aina sukkana kortille.. Desiren ehdottomasti suurin miinus on tuo MITÄTÖN sisäinen muisti, en varmaan olisi ostanut ks. luuria, jos olisin tuon tiennyt. Mulla isosta naviohjelmasta johtuen ruudun ylälaidassa koko ajan ilmoitus "Low on space"...ärsyttävää.
Älkää nyt enään moittiko Desireetä, tilasin sen jo :D