Noniin nyt tuli galaxy s perille. Onko suositella jotain hyödyllisiä/turhia ohjelmia mitä itse olette käyttäneet.
Tuossa mun lista tällä hetkellä:
http://www.appbrain.com/user/TML/apps-on-the-phone
-
Dolphin Browser HD on loistava selain. En tiedä millainen on Galaxy S:n selain, mutta HTCssa tuo Dolphin hakkaa.
-
Google Goggles on helvetin hauska lelu, ota hyvässä kulmassa ja valossa (salamallakin tosin onnistunut kunhan ei heijasta) jostain kuva niin se kertoo Googlen avulla mikä se on.
-
NetCounter, kiva seurata paljon dataa oikeastaan menee
-
RunKeeper Free, seuraa lenkkejä gepsin avulla
-
AppBrain App Market, tämä pitää siis hakea Android Marketista, jotta voit sitten appbrain.comissa valita PC:llä ohjelmia ja syncata puhelimeen asennettavaks
-
First Aid, puhelimesta oikeasti hyötyä joskus :D
-
2 Player Reactor, helmi kaverin kanssa kattoa kummalla rekisteröi ensin.
-
Google Translator, valitse kielet ja kirjoita tekstiä, kääntää ja joillakin kielillä jopa lausuu koko litanjan
-
Shazam, tunnistaa biisit ja toimii itse asiassa todella hyvin, tosin suomalaisia vain vähän tai ei ollenkaan (en ole vielä onnistunut tunnistaa suomalaisia biisejä, kokeillu tosin vain pari kertaa)
-
Meebo IM, Facebook, Messenger, ym. chätit yhdessä ohjelmassa. Facebook chatin saa toimi kun kerran kirjautuu meebo.comissa
Onko Galaxy S:ssä näppiksessä vakiona ä ja ö? Jos ei (Desiressä ei suoraan näkyvissä), hae Scandinavian Keyboard ja siihen finnish dictionary.
Mainitsin nyt ne mitä eniten rukannut. Maksullisissa on oikeasti todella päteviä, mutta Suomessa ei vielä niitä voi ostaa ellei tilaa esim. britti sim-korttia ebaystä.