Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
saako ton normi näppäinlukon jotenkin hevlettiin, kun on käytössä kuitenkin toi kuvionpiirtely.
Omassa Samsungissa ainakin on pelkkä kuviopiirtely. Mikä puhelin sulla?
Android tablet tuli vihdoin Ensi fiilikset: näppärän kokoinen sohvalla surffailuun, "riittävän" nopeakin siihen tarkoitukseen. Kosketusnäyttö iphoneen tottuneena on jotain huonon ja surkean väliltä, tassa kyna olisi varmaan tatpeellinen. Kirjoittaminen on aika tuskaa. Android vaatii viela totuttelua, mutta melko napparalta vaikuttaa.
Tota näytön epäherkkyyttä on myös kaikissa android luureissa mitä olen kokeillut. Toki iphone verrokkina.
Pohjautuuko tuo nyt johonkin 1.5 - 2.0 kokemuksiin? Ainakin nykyiset yli gigan prossun androidit liikuttavat pääsääntöisesti ruutua hieman paremmin kuin iPhone, käytännössä ei lagia ole nanosekunttiakaan. Tosin nettikäytössä iPhone rendailee vähän sutjakkaammin mutta se ei taas ole kosketuksen vika. Toisessa ääripäässä voisi olla HD2 (wm tosin), luurissa oli alussa liian herkkä vaste, jota piti downgreidata. Luuri rekisteröi kosketuksen käytännössä 1mm leijunnallakin, ei se herkkyyskään aina ole hyvä juttu.
Enpä ole jaksanut vakioselainta käyttää sitten alun, kun Dolphin hakkaa sen 100-0.
Joko sä sait omas? Mun padi on lojunut 2 päivää Vantaan tullipostissa :/
Moro, joko on padi käytössä?
Oletko saannut Android Markettia toimimaan? Itse pääsen kyllä markettiin, mutta sovellukset ei lataudu, jää tilaan "starting download" tms.
Haluaisin installoida Opera Minin ja Facebookin jne.
Edit. jostain syystä YouTube appsikin valittaa, että videoita ei voi näyttää (joku cheat tms. päätteinen urli josta herjaa kaikkien videoiden kanssa)