Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika päivittää vanha samsung note 2 5.5 v. palveluksen jälkeen. Aion hakea uuden nokia 7 plussan ensi viikolla. kun julkaisu on 19.4.
S9+ on melko huomattavasti tehokkaampi kuin P20 Pro.Mikä puhelin on tällä hetkellä tehokkain/paras?
S9+ ? Huawei p20 pro?
Nappasin p20pron. Vähän vaihtelua samsungiin. Vaatii totuttelua mutta oon tyytyväinen!S9+ on melko huomattavasti tehokkaampi kuin P20 Pro.
P20 Pro on sen sijaan parempi kamera, mutta onhan se S9+ kamera myös erittäin hyvä...
Itse suosittelisin ihan kaupassa noita käpistelemään ensin.
Mulle tuli muuten yllätyksenä että tuossa on valmiina tehdasasennettu suojakalvo.Nappasin p20pron. Vähän vaihtelua samsungiin. Vaatii totuttelua mutta oon tyytyväinen!
Mahtaako teholla olla nykypuhelimissa mitään käytännön merkitystä, jos puhutaan kuitenkin lippulaivamalleista? Eli missä se käytännössä näkyy jos toinen on tehokkaampi? Nopeustesteissä ja netin pippelinvenyttelyissä?S9+ on melko huomattavasti tehokkaampi kuin P20 Pro.
P20 Pro on sen sijaan parempi kamera, mutta onhan se S9+ kamera myös erittäin hyvä...
Itse suosittelisin ihan kaupassa noita käpistelemään ensin.
Noin se on kuten sanoit high-end luureissa, synteettiset testit yms. Joissain peleissä, jos sellaista harrastaa (itse en), voi olla eroja.Mahtaako teholla olla nykypuhelimissa mitään käytännön merkitystä, jos puhutaan kuitenkin lippulaivamalleista? Eli missä se käytännössä näkyy jos toinen on tehokkaampi? Nopeustesteissä ja netin pippelinvenyttelyissä?
Emäntä hankki tuollaisen P20 pron ja mitä sitä hieman käpistelin, niin se toimii ihan hyvin ja pätkimättä, niin kuin ihan mikä tahansa luuri nykyään ja kamera on tosiaan melkoisen hyvä.
Puhelin haettu ja tämä rokkaa kuin 100 susta-amppia ja 40 kg DNP:tä!
Mulle tehot alkavat merkitsemään vasta sitten, jos puhelin säilyy tallessa ja ehjänä useampia vuosia. Tehokkaampi puhelin saattaa jaksaa pyörittää uudempia käyttiksiä. Uutena kaikki vähintään kohtuullisen hyvät toimivat sulavasti.Noin se on kuten sanoit high-end luureissa, synteettiset testit yms. Joissain peleissä, jos sellaista harrastaa (itse en), voi olla eroja.
Tuossa vaan sattumalta kysyttiin tehoja.
P20 Pro mulla on kiikarissa.
Vielläkö samaa mieltä vai kaduttaako?
Pitäisi vanha lumia päivittää uuteen ja olen ihan pihalla nyky puhelimista.
Mutta muutama asia pitää ottaa huomioon
- hyvä kamera
- kestää metsällä ja toimii esim gps jne jutut
- ei mikään tabletti kokoinen, eli alkaa jo 5" olla rajoilla ei ainakaan paljoa suurempi
- akun kesto plussaa
- onedriven saa toimimaan sekä wintoosan yhdistämään kun vanhoissa lumioissa joissa wintoosa
- hyvä kuuluvuus
- voi jakaa netin läppärille
En tule käyttämään mitään some juttua(facebook,insta jne)
En tule käyttämään mitään pelejä tai netflix jne
Tällä hetkellä pikaisella surffauksella nokia 7 ja 8 sekä sonyn paremmat mallit kiinnostavat joten ideoita, oi suuret gurut.....
Vielläkö samaa mieltä vai kaduttaako?
Pitäisi vanha lumia päivittää uuteen ja olen ihan pihalla nyky puhelimista.
Mutta muutama asia pitää ottaa huomioon
- hyvä kamera
- kestää metsällä ja toimii esim gps jne jutut
- ei mikään tabletti kokoinen, eli alkaa jo 5" olla rajoilla ei ainakaan paljoa suurempi
- akun kesto plussaa
- onedriven saa toimimaan sekä wintoosan yhdistämään kun vanhoissa lumioissa joissa wintoosa
- hyvä kuuluvuus
- voi jakaa netin läppärille
En tule käyttämään mitään some juttua(facebook,insta jne)
En tule käyttämään mitään pelejä tai netflix jne
Tällä hetkellä pikaisella surffauksella nokia 7 ja 8 sekä sonyn paremmat mallit kiinnostavat joten ideoita, oi suuret gurut.....
Asentaa Mozillan ja asettaa vakioselaimeksi? Antaa siis Chromen olla, ja selvittää mistä poistamisen ongelmat johtuu jos jaksaa.Puhelimena Samsung A5 2017. Poistin Chrome selaimen niin loppui toimimasta esim. Nordean tunnuslukuohjelma. Iltasanomat ja sähköposti alkoi temppuilemaan ja tilttaili vähän väliä(eli ei käynnistynyt). Chrome takaisin niin kaikki ok. on se helvetti, mitä paskaa google tekee. Muilla samoja kokemuksia? Syy poistoon oli, että olisin käyttänyt mozillaa.
Pakkiksen asiantuntijat: mikä olisi paras puhelin hintaluokkaan max. 500€, kun haetaan hyvää kameraa sekä kestävyyttä (pöly- ja vesitiivis, ei lasikuoria) sekä kohtalaisen hyvää suorituskykyä? Mielellään myös sellainen puhelin johon saa tuon uusimman Android P-järjestelmäpäivityksen.
Mitä te ostatte tota Kiinan paskaa ?? HMD Global Suomalainen yritys on tuonut Nokian brändillä puhelimet takaisin markkinoille.
Puhdas Androidi,Joka kuukaus tulee tietoturvapäivitykset ja 2 vuodeksi käyttöjärjestelmä päivitykset.
Joka hintaluokasta löytyy puhelin. Taitaa ihan se uusin lippulaiva puuttua. Eiköhän sellanenki tule kohta. Ei noissa puhelimissa muutenkaan mitään eroa ole ku eri logo kyljessä.Luulis Suomalaisen ostavan Suomalaisen tuotetteen jos mahdollista. Nokian puhelimista voi aina olla varma et ne on kestäviä ja päivityksiä tulee.
Itellä Nokia 8 ja en ole kyllä mitään valittamista löytänyt vielä. Niin ja jos viedoita kuvaa ni onhan tässä OZO audio.
https://ozo.nokia.com/en/products/ozo-audio.html
Mitä te ostatte tota Kiinan paskaa ?? HMD Global Suomalainen yritys on tuonut Nokian brändillä puhelimet takaisin markkinoille.
Puhdas Androidi,Joka kuukaus tulee tietoturvapäivitykset ja 2 vuodeksi käyttöjärjestelmä päivitykset.
Joka hintaluokasta löytyy puhelin. Taitaa ihan se uusin lippulaiva puuttua. Eiköhän sellanenki tule kohta. Ei noissa puhelimissa muutenkaan mitään eroa ole ku eri logo kyljessä.Luulis Suomalaisen ostavan Suomalaisen tuotetteen jos mahdollista. Nokian puhelimista voi aina olla varma et ne on kestäviä ja päivityksiä tulee.
Itellä Nokia 8 ja en ole kyllä mitään valittamista löytänyt vielä. Niin ja jos viedoita kuvaa ni onhan tässä OZO audio.
https://ozo.nokia.com/en/products/ozo-audio.html
Kiina tai Korea. Sieltä ne parhaat puhelimet melkein tulee. Nokiassa ei ole kyllä enää mitään muuta Nokiaa kuin nimi ja sekin kärsi taannoisen Windows-sekoilun aikaan sellaisen inflaation etten voi nykyään edes katsoa Nokian puhelinta nauramatta.Mitä te ostatte tota Kiinan paskaa ?? HMD Global Suomalainen yritys on tuonut Nokian brändillä puhelimet takaisin markkinoille.