Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä puhelin on tällä hetkellä tehokkain/paras?
S9+ ? Huawei p20 pro?
S9+ on melko huomattavasti tehokkaampi kuin P20 Pro.
P20 Pro on sen sijaan parempi kamera, mutta onhan se S9+ kamera myös erittäin hyvä...
Itse suosittelisin ihan kaupassa noita käpistelemään ensin.

P20 Pro on sen sijaan parempi kamera, mutta onhan se S9+ kamera myös erittäin hyvä...
Nappasin p20pron. Vähän vaihtelua samsungiin. Vaatii totuttelua mutta oon tyytyväinen!

Nappasin p20pron. Vähän vaihtelua samsungiin. Vaatii totuttelua mutta oon tyytyväinen!
Mulle tuli muuten yllätyksenä että tuossa on valmiina tehdasasennettu suojakalvo.
Jos siihen tulee mukamas tosi helposti skraidu, niin todennäköisesti vaan kalvossa. Kalvo irti ja vaihtoon.
Mä en edes tiennyt että valmistajat tekee tommosta. Tosi jees homma.

Mahtaako teholla olla nykypuhelimissa mitään käytännön merkitystä, jos puhutaan kuitenkin lippulaivamalleista? Eli missä se käytännössä näkyy jos toinen on tehokkaampi? Nopeustesteissä ja netin pippelinvenyttelyissä?

Emäntä hankki tuollaisen P20 pron ja mitä sitä hieman käpistelin, niin se toimii ihan hyvin ja pätkimättä, niin kuin ihan mikä tahansa luuri nykyään ja kamera on tosiaan melkoisen hyvä.

Mahtaako teholla olla nykypuhelimissa mitään käytännön merkitystä, jos puhutaan kuitenkin lippulaivamalleista? Eli missä se käytännössä näkyy jos toinen on tehokkaampi? Nopeustesteissä ja netin pippelinvenyttelyissä?

Emäntä hankki tuollaisen P20 pron ja mitä sitä hieman käpistelin, niin se toimii ihan hyvin ja pätkimättä, niin kuin ihan mikä tahansa luuri nykyään ja kamera on tosiaan melkoisen hyvä.
Noin se on kuten sanoit high-end luureissa, synteettiset testit yms. Joissain peleissä, jos sellaista harrastaa (itse en), voi olla eroja.
Tuossa vaan sattumalta kysyttiin tehoja.

P20 Pro mulla on kiikarissa.

Puhelin haettu ja tämä rokkaa kuin 100 susta-amppia ja 40 kg DNP:tä!

Vielläkö samaa mieltä vai kaduttaako?

Pitäisi vanha lumia päivittää uuteen ja olen ihan pihalla nyky puhelimista.
Mutta muutama asia pitää ottaa huomioon
- hyvä kamera
- kestää metsällä ja toimii esim gps jne jutut
- ei mikään tabletti kokoinen, eli alkaa jo 5" olla rajoilla ei ainakaan paljoa suurempi
- akun kesto plussaa
- onedriven saa toimimaan sekä wintoosan yhdistämään kun vanhoissa lumioissa joissa wintoosa
- hyvä kuuluvuus
- voi jakaa netin läppärille

En tule käyttämään mitään some juttua(facebook,insta jne)
En tule käyttämään mitään pelejä tai netflix jne

Tällä hetkellä pikaisella surffauksella nokia 7 ja 8 sekä sonyn paremmat mallit kiinnostavat joten ideoita, oi suuret gurut.....

Noin se on kuten sanoit high-end luureissa, synteettiset testit yms. Joissain peleissä, jos sellaista harrastaa (itse en), voi olla eroja.
Tuossa vaan sattumalta kysyttiin tehoja.

P20 Pro mulla on kiikarissa.
Mulle tehot alkavat merkitsemään vasta sitten, jos puhelin säilyy tallessa ja ehjänä useampia vuosia. Tehokkaampi puhelin saattaa jaksaa pyörittää uudempia käyttiksiä. Uutena kaikki vähintään kohtuullisen hyvät toimivat sulavasti.

- hyvä kamera
- ei mikään tabletti kokoinen, eli alkaa jo 5" olla rajoilla ei ainakaan paljoa suurempi
- akun kesto plussaa
- onedriven saa toimimaan sekä wintoosan yhdistämään kun vanhoissa lumioissa joissa wintoosa
- hyvä kuuluvuus

Tällä hetkellä pikaisella surffauksella nokia 7 ja 8 sekä sonyn paremmat mallit kiinnostavat joten ideoita, oi suuret gurut.....

Moto G5 Plus voisi olla hyvä puhelin 270 euron hintaluokassa. Ongelma on lähinnä tuo kestäminen metsällä kun vesitiiviys lienee siellä tarpeellinen ominaisuus.

Nokian mallit eivät muistaakseni ole vesitiiviitä. Sonyn paremmat mallit taas ovat.

Samsung Galaxy S8 olisi taas vesitiivis ja hinta on joku 550 euroa ja tämä puhelin oli yksi parhaista android puhelimista vuosi sitten. Vielä vuotta vanhempi S7 malli maksaisi 250 euroa tarjouksessa, mutta taitaa myös tietoturvapäivitykset loppua siihen malliin noin vuoden sisällä.

Jos puhelimen hinnalla ei ole väliä niin Samsung Galaxy S9 ja Huawei P20 Pro lienevät parhaat android luurit mitä tällä hetkellä on myynnissä.

- hyvä kamera
- akun kesto plussaa
- hyvä kuuluvuus

Samsungin A3 2017 malli on muistaakseni veden ja pölynkestävä. 4,7" näytöllä.
Mulla on A3 2016 ollut pari vuotta eikä kyllä mitään pahemmin mitään valitettavaa.

Pakkiksen asiantuntijat: mikä olisi paras puhelin hintaluokkaan max. 500€, kun haetaan hyvää kameraa sekä kestävyyttä (pöly- ja vesitiivis, ei lasikuoria) sekä kohtalaisen hyvää suorituskykyä? Mielellään myös sellainen puhelin johon saa tuon uusimman Android P-järjestelmäpäivityksen.

Puhelimena Samsung A5 2017. Poistin Chrome selaimen niin loppui toimimasta esim. Nordean tunnuslukuohjelma. Iltasanomat ja sähköposti alkoi temppuilemaan ja tilttaili vähän väliä(eli ei käynnistynyt). Chrome takaisin niin kaikki ok. on se helvetti, mitä paskaa google tekee. Muilla samoja kokemuksia? Syy poistoon oli, että olisin käyttänyt mozillaa.

Puhelimena Samsung A5 2017. Poistin Chrome selaimen niin loppui toimimasta esim. Nordean tunnuslukuohjelma. Iltasanomat ja sähköposti alkoi temppuilemaan ja tilttaili vähän väliä(eli ei käynnistynyt). Chrome takaisin niin kaikki ok. on se helvetti, mitä paskaa google tekee. Muilla samoja kokemuksia? Syy poistoon oli, että olisin käyttänyt mozillaa.
Asentaa Mozillan ja asettaa vakioselaimeksi? Antaa siis Chromen olla, ja selvittää mistä poistamisen ongelmat johtuu jos jaksaa.

Akkukeston kannalta pitäisi pystyä vielä virta-asetuksista säätää ettei Chrome saa tehdä juuri mitään.

Pakkiksen asiantuntijat: mikä olisi paras puhelin hintaluokkaan max. 500€, kun haetaan hyvää kameraa sekä kestävyyttä (pöly- ja vesitiivis, ei lasikuoria) sekä kohtalaisen hyvää suorituskykyä? Mielellään myös sellainen puhelin johon saa tuon uusimman Android P-järjestelmäpäivityksen.

Miettisin OnePlus 6 tuohon hintaluokkaan melko vahvasti näillä toiveilla :)
itse varsin tyytyväinen 5T omistaja edelleen

Mitä te ostatte tota Kiinan paskaa ?? HMD Global Suomalainen yritys on tuonut Nokian brändillä puhelimet takaisin markkinoille.
Puhdas Androidi,Joka kuukaus tulee tietoturvapäivitykset ja 2 vuodeksi käyttöjärjestelmä päivitykset.

Joka hintaluokasta löytyy puhelin. Taitaa ihan se uusin lippulaiva puuttua. Eiköhän sellanenki tule kohta. Ei noissa puhelimissa muutenkaan mitään eroa ole ku eri logo kyljessä.Luulis Suomalaisen ostavan Suomalaisen tuotetteen jos mahdollista. Nokian puhelimista voi aina olla varma et ne on kestäviä ja päivityksiä tulee.

Itellä Nokia 8 ja en ole kyllä mitään valittamista löytänyt vielä. Niin ja jos viedoita kuvaa ni onhan tässä OZO audio.

https://ozo.nokia.com/en/products/ozo-audio.html

Mitä te ostatte tota Kiinan paskaa ?? HMD Global Suomalainen yritys on tuonut Nokian brändillä puhelimet takaisin markkinoille.
Puhdas Androidi,Joka kuukaus tulee tietoturvapäivitykset ja 2 vuodeksi käyttöjärjestelmä päivitykset.

Joka hintaluokasta löytyy puhelin. Taitaa ihan se uusin lippulaiva puuttua. Eiköhän sellanenki tule kohta. Ei noissa puhelimissa muutenkaan mitään eroa ole ku eri logo kyljessä.Luulis Suomalaisen ostavan Suomalaisen tuotetteen jos mahdollista. Nokian puhelimista voi aina olla varma et ne on kestäviä ja päivityksiä tulee.

Itellä Nokia 8 ja en ole kyllä mitään valittamista löytänyt vielä. Niin ja jos viedoita kuvaa ni onhan tässä OZO audio.

Mietin vakavasti jonkun Nokialaisen hankintaa uudeksi puhelimeksi, mutta lopulta joka mallissa oli jotain pientä vikaa ja puutteita, mikä vei kiinnostukseni. ''Kiinan paska'' oli myös halvempi. Toivon kaikkea hyvää HMD Globalille ja toivottavasti vuoden tai parin sisällä tuotekehitys viedään huippuunsa.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/...-jalleen/316d2793-8b54-3e8f-bc31-a69bbb929022

Tuollako niitä Suomalaisia puhelimia tehdään :hyper::hyper::hyper: ???

Nokia Puhelimet valmistaa taiwanilainen Foxconn, ihan samaa paskaa ovat kuin muutkin luurit. JEP JEP tosi kotimainen puhelin on :ROFLMAO: .

Kiina tai Korea. Sieltä ne parhaat puhelimet melkein tulee. Nokiassa ei ole kyllä enää mitään muuta Nokiaa kuin nimi ja sekin kärsi taannoisen Windows-sekoilun aikaan sellaisen inflaation etten voi nykyään edes katsoa Nokian puhelinta nauramatta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom