Android - puhelimet ja softat

^Viaplayn vuokraamon kautta onnistunee?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen tuli hankittua se paljon mainostettu Honor 7. En oo aikaisemmin omistanu Androidia, joten epäilytti eka vähän. Nyt vuorokausi käyttöä takana ja täähän on aivan helvetin hyvä luuri. Todella kova hinta-laatusuhde.

Itsellä ollu vajaa pari viikkoa käytössä eikä ole mitään huonoa sanottavaa luurista. Android luuri tosin oli aikasemminkin mut tää jopa toimii helvetin hyvin. Tuo sormenjälkitunnistin toimii todella hyvin, luuri aukeaa todella nopeasti tuolla. Akkukesto on mielestäni hyvä vaikka pitäis mobiilia päällä koko päivän ja kuuntelis musaa pitkin päivää niin akku kestää yllättävän pitkään. Todellakin hinta laatusuhde kohdillaan, luuri jopa näyttää laadukkalta eikä miltään muovirimpulalta.

Haluisin saada kamerasta kuvat tabletille koska en omista tietokonetta niin mitenköhän se onnistuisi?
Galaxy tab 3 ja canon eos 1100d siis kyseessä.

Ostin tuommosen johdon minkä toisessa päässä on miniusb ja toisessa usb portti mutta kun kytken nuo niin en oo onnistunu saamaan niitä kuvia. Pitääkö tablettiin ladata joku sovellus?

Alkasin miettimään Androidin ostoa, mutta saakeli että niitä on miljoona samanlaista rivissä kaupassa. Sellasta about 5" näytöllä maks 300e, mieluummin alle 200...
Mitä kattelin niin Honor 6 oli aika ookoon oloinen hinta/speksit/look -osastolla. Kellään kokemuksia moisesta? Toimiiko tökkimättä, kestääkö akku?
e: Hetkonen, tuossahan on joku historiallinen 4.4.2 käyttis, mahtaako koskaan päivittyä?

Viimeksi muokattu:
Alkasin miettimään Androidin ostoa, mutta saakeli että niitä on miljoona samanlaista rivissä kaupassa. Sellasta about 5" näytöllä maks 300e, mieluummin alle 200...
Mitä kattelin niin Honor 6 oli aika ookoon oloinen hinta/speksit/look -osastolla. Kellään kokemuksia moisesta? Toimiiko tökkimättä, kestääkö akku?
e: Hetkonen, tuossahan on joku historiallinen 4.4.2 käyttis, mahtaako koskaan päivittyä?

netistä vaan motorolaa tilaukseen, itse ainakin ollut hyvinkin tyytyväinen

Tuli hommattua Galaxy S5 Neo, viimeisin antero oli Galaxy S4 ja onhan tää mennyt eteenpäin. Myyjä yritti tyrkyttää S6:sta, hintakin olisi ollut about sama, mutta akunkesto, muistikorttipaikka, vaihdettava akku sekä jonkinasteinen nesteenkestävyys vei voiton. Hyvä luuri kaikin puolin, etenkin hintaan nähden. Akunkesto ihan hyvä, omalla käytöllä pari päivää menee 4G päällä. Hyvä kamera ja näyttö sekä sulava käyttis.

Mikähän tuli HTC desireen kun perjantaina alkoi tyhjentämään akkua n 6 tunnissa. Gps, hotspot jne pois päältä. Auttaiskohan tehdas asetusten palautus mutta niitäkään se ei suostu palauttamaan. Kysyy pin koodia mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään.

Motot on kyllä nykyään yllättävän hyviä..
jeeps, itelle ja emännälle tilattiin tälläset moto x n puolisen vuotta sitten. Oma luuri on kyllä vähällä käytöllä, mutta oon ollut ihan tyytyväinen.
Hintaa tais olla jotain 220e per luuri toimituskuluineen kotiovelle..
Mikä nyt omaan mieleen pistää miinuksina on että toi yhteystietojen valikko on vähän turhan innokas soittamaan ja että tässä ei akku ole tollasta helposti vaihdettavaa mallia kuin esim jossain samsungissa. Tämä siis jos joskus hamassa tulevaisuudessa kokee että puhelimen akunkestävyys on laskenut ja haluaisi uusia akun..

Ongelmaan ratkaisua:
Ohjelmistopäivitys saapui eilen Note3:een ja siinä oli jtn datan optimointia/virransäästö hommaa, jostai pystyi valkkaamaan että mitkä sovellukset sulkeutuu ja katkaisee datan tjsp.
Mistä helvetistä mä pääsen nyt siihen valikkoon uudestaan? Whatsapp ei ollut päästänyt viestejä eilis illan jälkeen läpi. Tänään sitten kahdelta aukasin salilla, niin johan pärähti viestiä luuri täyteen..
Jäi sitte yhteen reissuun aamulla lähtemättä kiitos Samsung feat. whatsapp <3 Kahlannu useampaan kertaan virranhallinta ja data asetukset läpi vaan ei löydy niin ei..

Mikähän mahtaa Honor 7:ssa olla kun en saa wifi-hotspottia toimimaan. Windowsiin kun yrittää jakaa niin ei toimi salasanan kanssa eikä ja ilman ja android tablettiin onnistui vain ilman salasanaa. Verkon jakaminen usb-kaapelin avulla taas onnistuu ilman mitään ongelmia

En tiiä meneekö oikeelle alueelle mutta kysäsenpä silti. Eli siis ongelma on seuraavanlainen; olen ottanut videota kännykällä ja siinä vaiheessa kaikki OK mutta kun yrittää toistaa videota niin tulee vain äänet ja musta ruutu? Kellään ideaa miten saada kuvakin näkymään?

Tässä miettinyt uutta puhelinta. Pitäisi olla Android puhelin,mielellään alle 5" näyttö, hyvällä kameralla ja hintaa alle 400€.
Vaihtoehtoja on nyt löytynyt seuraavat:
- Sony Z3 compact. Vanha malli kannattaako enää ostaa? Paljon vastinetta rahalle? Kosteudenkesto ja tehokas akku plussaa.
- Samsung A3 (2016 malli) Tästä nyt ei vielä ole paljoa testejä löytyny? Varmaan ihan ok?

Mitään muita hyviä ehdokkaita?

En tiiä meneekö oikeelle alueelle mutta kysäsenpä silti. Eli siis ongelma on seuraavanlainen; olen ottanut videota kännykällä ja siinä vaiheessa kaikki OK mutta kun yrittää toistaa videota niin tulee vain äänet ja musta ruutu? Kellään ideaa miten saada kuvakin näkymään?
Mulla oli vastaavaa ongelmaa Sonyn luurin kanssa, parani sillä kun buuttasin luurin. On tullut toistamiseenkin sama vaiva ja parannuskeino toimi edelleen.

Tässä miettinyt uutta puhelinta. Pitäisi olla Android puhelin,mielellään alle 5" näyttö, hyvällä kameralla ja hintaa alle 400€.
- Sony Z3 compact. Vanha malli kannattaako enää ostaa? Paljon vastinetta rahalle? Kosteudenkesto ja tehokas akku plussaa.
- Samsung A3 (2016 malli) Tästä nyt ei vielä ole paljoa testejä löytyny? Varmaan ihan ok?

Mitään muita hyviä ehdokkaita?

Kyllä tuo Z3 compact on edelleen ihan kelpo laite. Tehot riittää hyvin ja muutenkin on erittäin toimiva laite.
Mulla saattaa olla kohta myynnissä vuoden vanha yksilö ;) Riippuu siitä, että pidänkö tuon varalaitteena. En ole vielä päättänyt, mutta pistän tuonne myyntipuolelle, jos en pidä itselläni.

Jos hyvä kamera on vaatimus, niin itse pysyisin kyllä kaukana tuosta Sonysta. Pian julkaistan S7, jonka luulisi alentavan edellisten Samsungien hintoja.

Jos hyvä kamera on vaatimus, niin itse pysyisin kyllä kaukana tuosta Sonysta. Pian julkaistan S7, jonka luulisi alentavan edellisten Samsungien hintoja.
Eikös tuota Sonyn kameraa ole jossain testeissä kehuttu? Uuden Samsung A3:sen arvostelun luin läpi ja siinä haukuttiin tuota puhelinta ja kamerakin oli aika surkea ainakin testikuvien perusteella.

Tuosta Z3:n kamerasta on aika jakaantuneet mielipiteet. Jossain kehutaan, jossain haukutaan.
Mä nyt en ole kuvauksen suhteen kovinkaan vaativa taikka asiantunteva, mutta omaan käyttöön tuolla otetut kuvat on olleet enemmän kuin riittävän laatuisia.

Suositut

Back
Ylös Bottom