Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen tuli hankittua se paljon mainostettu Honor 7. En oo aikaisemmin omistanu Androidia, joten epäilytti eka vähän. Nyt vuorokausi käyttöä takana ja täähän on aivan helvetin hyvä luuri. Todella kova hinta-laatusuhde.
Alkasin miettimään Androidin ostoa, mutta saakeli että niitä on miljoona samanlaista rivissä kaupassa. Sellasta about 5" näytöllä maks 300e, mieluummin alle 200...
Mitä kattelin niin Honor 6 oli aika ookoon oloinen hinta/speksit/look -osastolla. Kellään kokemuksia moisesta? Toimiiko tökkimättä, kestääkö akku?
e: Hetkonen, tuossahan on joku historiallinen 4.4.2 käyttis, mahtaako koskaan päivittyä?
jeeps, itelle ja emännälle tilattiin tälläset moto x n puolisen vuotta sitten. Oma luuri on kyllä vähällä käytöllä, mutta oon ollut ihan tyytyväinen.Motot on kyllä nykyään yllättävän hyviä..
Mulla oli vastaavaa ongelmaa Sonyn luurin kanssa, parani sillä kun buuttasin luurin. On tullut toistamiseenkin sama vaiva ja parannuskeino toimi edelleen.En tiiä meneekö oikeelle alueelle mutta kysäsenpä silti. Eli siis ongelma on seuraavanlainen; olen ottanut videota kännykällä ja siinä vaiheessa kaikki OK mutta kun yrittää toistaa videota niin tulee vain äänet ja musta ruutu? Kellään ideaa miten saada kuvakin näkymään?
Tässä miettinyt uutta puhelinta. Pitäisi olla Android puhelin,mielellään alle 5" näyttö, hyvällä kameralla ja hintaa alle 400€.
Vaihtoehtoja on nyt löytynyt seuraavat:
- Sony Z3 compact. Vanha malli kannattaako enää ostaa? Paljon vastinetta rahalle? Kosteudenkesto ja tehokas akku plussaa.
- Samsung A3 (2016 malli) Tästä nyt ei vielä ole paljoa testejä löytyny? Varmaan ihan ok?
Mitään muita hyviä ehdokkaita?
Jos hyvä kamera on vaatimus, niin itse pysyisin kyllä kaukana tuosta Sonysta. Pian julkaistan S7, jonka luulisi alentavan edellisten Samsungien hintoja.Tässä miettinyt uutta puhelinta. Pitäisi olla Android puhelin,mielellään alle 5" näyttö, hyvällä kameralla ja hintaa alle 400€.
Vaihtoehtoja on nyt löytynyt seuraavat:
- Sony Z3 compact. Vanha malli kannattaako enää ostaa? Paljon vastinetta rahalle? Kosteudenkesto ja tehokas akku plussaa.
Eikös tuota Sonyn kameraa ole jossain testeissä kehuttu? Uuden Samsung A3:sen arvostelun luin läpi ja siinä haukuttiin tuota puhelinta ja kamerakin oli aika surkea ainakin testikuvien perusteella.Jos hyvä kamera on vaatimus, niin itse pysyisin kyllä kaukana tuosta Sonysta. Pian julkaistan S7, jonka luulisi alentavan edellisten Samsungien hintoja.