Android - puhelimet ja softat

Tuon takia en itse jaksa enää modeja laitella. Kyllähän se CM ihan nätisti meni S3:n ja nätisti palautui myös takaisin stockiin, mutta sai siinä ohjeita pari kertaa tavata, että ei tule puhelimesta paperipainoa.

Myöhemmin käytin S3:ssa vaan kevyempää launcheria, oli paljon kivuttomampi prosessi, kun vaan asensi playstä ja valitsi mitä launcheria käytetään.
Toki ymmärrän moditkin, kun saahan siinä sitten paljon muutakin kuin pelkän launcherin edut, mutta itse en enää jaksa :D
Joo tässä just katselen miten se nyt varmasti menee...... ei ole vielä uskaltanut testaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tässä just katselen miten se nyt varmasti menee...... ei ole vielä uskaltanut testaa. :D

S3:ssa oli muuten myös mahdollista nollata se rootcounter, jotta puhelin näytti siltä, että ei ole koskaan mitään asenneltu ;)
Kannattaa katsoa onko tuossa vastaava optio, luultavasti on.

S3:ssa oli muuten myös mahdollista nollata se rootcounter, jotta puhelin näytti siltä, että ei ole koskaan mitään asenneltu ;)
Kannattaa katsoa onko tuossa vastaava optio, luultavasti on.
Joo, siis on tuossa ohjeet miten saa sen 100% stock, ettei näe mitään tehtyjä hommia.

Mua kiinnostaa pelkästään saada vakiosofta sisään, ja niin että myös pystyy päivittää.
Täs on nyt vain yksi vaihe mistä en ole varma, ja sitä tässä sit arpoo.

Joo, siis on tuossa ohjeet miten saa sen 100% stock, ettei näe mitään tehtyjä hommia.

Mua kiinnostaa pelkästään saada vakiosofta sisään, ja niin että myös pystyy päivittää.
Täs on nyt vain yksi vaihe mistä en ole varma, ja sitä tässä sit arpoo.

Parasta on se, että kun noihin etsii ohjeita, niin usein löytyy useampia versioita. Koita siinä sitten arpoa mitkä stepit oikeasti pitää tehdä ja mitä ei :D
No, ei tuossa nyt pahimmillaan tule muuta eteen kuin uuden puhelimen hankinta ;)

Nonni. Nyt on vakio HTC:n softa back, eli Sense Lollipop.
Sense on miinus, mutta en jaksanut enää venaa koska tulee CM12 mun luurille, ja ainakin nightly versioissa valitetaan kaikenlaista ongelmaa. Tiedä kauan menis että saavat sen pelittää.
Olis tietty ollut muita vaihtoehtoja kuten Google Play Edition ajaa sisään, mutta käsittääkseni vaatisi sitten muuta säätöä koska siinä vaihtuu erilaiseksi kuin mihin mun malli on alunperin tarkoitettu.

Olipa hirvittävän kuumottava toi palautus, vaikka oikeastaan steppejä "päivitykseen" eli palautukseen oli hyvin vähän. Tuosta kun tuli ihan RUU paketti, niin ei paljoa tarvitse itse tehdä. S-ON mulla.

1. Windows fastbootilla bootloader lukkoon (en tarvitse "true" lockia joka ei näy)
2. Fastbootilla puhelin HTC:n RUU modeen
3. Komento että flashaa RUU zipin
4. Reboot
5. Factory reset

Eniten hirvitti kun flashin kohdalla Windows command promptissa kelas varmaan vajaa 10min koodihässäkkää ja välillä vilahti seassa failed tekstiä ja sellasta... :D
Regardless, nyt pelittää.

Nyt on jokunen päivä käytetty lollipopia vanhalla tutulla SGS5:llä ja on pakko sanoa, että on vittu kusisin päivitys mitä on kai koskaan tullut. Vittu mikä paska.

Sit vielä kaikista ärsyttävin asia. Tässä ei ole enää äänetöntä tilaa.
New Galaxy S5 Lollipop update brings back silent mode - GSMArena.com news

Ei vielä Suomeen asti valunut, mutta eiköhän se aivan pian.

For now, the new update is only out for unlocked devices meant for the UK, but it will surely spread throughout Europe pretty soon. If you are in the UK and have bought your handset SIM-free from an official source, make sure to check for the update in Settings - or, alternatively, use Samsung's Kies desktop software.

Ostin viikko sitten tuon jiayun s3 puhelimen ja perkeleen tyytyväinen olen ollut. Helvetin tehokas, akku 3000mAh akku ja uusin antero sisällä. Hintaa suomesta tilattuna 220 euroa, kiinasta olisi saanut 160 eurolla mutta ajattelin takuun takia tilata kotimaasta.

Nyt opiskelijaakin kiinnostaa, onko muilla kokemuksia kyseisestä luurista? Onkohan tuo jo liian iso taskuun? :)

Uusi honor tuli ja vakoilkoon google kuinka paljon haluaa mutta on se vaan mukava palautella androidilla tiedot kuin itsestään...

Samaa mieltä.
Aika kivuton prosessi oli vaihtaa Galaxy S3 tuohon Xperiaan, kun oli backupit pilvessä jemmassa.

Android 5.1 julkaistu.

"Today we are rolling out Android 5.1 - an update to Lollipop that improves stability and performance and offers a few new features like support for multiple SIM cards, Device Protection and high definition (HD) voice on compatible phones."

Official Android Blog: Android 5.1: Unwrapping a new Lollipop update

Nexukset toki ekana, saa nähdä monta kuukautta kestää saada Samsung, HTC, yms.

Toimiiko muilla androidilla skype microsoft tilillä? Mulla ei kirjautuminen onnistu vaan softa ohjaa alkunäyttöön. Android on joku uusimpia. En muista mikä tossa htc one x:ssä on, mutta päivitykset olen tehnyt aina ajallaan.

Ai lollipoppiin tulee jo uutta pävitystä :D Mulla ei oo vielä s4:een tullu edes ekaa lollipop päivitystä ja muut saa jo uutta.

Ai lollipoppiin tulee jo uutta pävitystä :D Mulla ei oo vielä s4:een tullu edes ekaa lollipop päivitystä ja muut saa jo uutta.
Eikös toi käytännössä vain Nexus laitteiden omistajille tullut jo, tai tulee about nyt.

Muut saa kyl odotella. Saas nähdä kauan HTC:llä menee.

Eikös toi käytännössä vain Nexus laitteiden omistajille tullut jo, tai tulee about nyt.

Muut saa kyl odotella. Saas nähdä kauan HTC:llä menee.

No sitten. Tota ihmettelen silti, et minkä takia mulle ei oo ees tota ekaa lollipoppia tullu, kun kaikkien kavereiden s4:iin se on tullu jo. Mulla on sitä ekaa versiota tosta ni sen takia varmaan kestää, mut ei siinä nyt näin pitkää eroa ajassa pitäis olla, et koska noi tulee.

No sitten. Tota ihmettelen silti, et minkä takia mulle ei oo ees tota ekaa lollipoppia tullu, kun kaikkien kavereiden s4:iin se on tullu jo. Mulla on sitä ekaa versiota tosta ni sen takia varmaan kestää, mut ei siinä nyt näin pitkää eroa ajassa pitäis olla, et koska noi tulee.
Ootko ihan käsin tarkistanut?
Onko sulla ostettu ihan Suomesta?
Varmaan on vakio?

Noissahan on eri mallikoodeja minkä mukaan tulee jakoon.

Ootko ihan käsin tarkistanut?
Onko sulla ostettu ihan Suomesta?
Varmaan on vakio?

Noissahan on eri mallikoodeja minkä mukaan tulee jakoon.
Juu oon käsin koittanu tota hakea kans ja on ihan suomesta ostettu vakio.
Mulla on toi GT-I9505 versio eli se ensimmäinen. No pitää odotella vaan niin kai se sieltä joskus tulee. Tai jos kyllästyn odottamaan niin roottaan ihan suosiolla sit ja laitan itte.

Juu oon käsin koittanu tota hakea kans ja on ihan suomesta ostettu vakio.
Mulla on toi GT-I9505 versio eli se ensimmäinen. No pitää odotella vaan niin kai se sieltä joskus tulee. Tai jos kyllästyn odottamaan niin roottaan ihan suosiolla sit ja laitan itte.
Vissiin sun S4 mallin Lollipop lähtenyt valumaan nyt tänään, eli eiköhän se pian tule.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom