Android - puhelimet ja softat

Apua kaivattaisiin. Mun HTC One X sammui eilen normaalisti puhelinta käyttäessä. Avasin puhelimen ja valmiiksi asennetut sovellukset oli muuttunut ilmeisesti Korean (?) kielelle. Sain sitten jotenki sählättyä puhelimen jollekin ihmeen arabian kielelle. Nyt esim wa:n viestin lähettämisnappi on oikealla puolella näyttöä. Kertokaa miten saisin tämän edes saksan, ruotsin tai englannin kieliseksi? Suomi olisi paras kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Apua kaivattaisiin. Mun HTC One X sammui eilen normaalisti puhelinta käyttäessä. Avasin puhelimen ja valmiiksi asennetut sovellukset oli muuttunut ilmeisesti Korean (?) kielelle. Sain sitten jotenki sählättyä puhelimen jollekin ihmeen arabian kielelle. Nyt esim wa:n viestin lähettämisnappi on oikealla puolella näyttöä. Kertokaa miten saisin tämän edes saksan, ruotsin tai englannin kieliseksi? Suomi olisi paras kuitenkin.

Ei tahdo löytyä. Eikä tässä puhelimessa ollut vakionakaan, kun englanti. Tilasin tuolta digivire.comista viime juhannuksen aikoihin tämän.

Ei tahdo löytyä. Eikä tässä puhelimessa ollut vakionakaan, kun englanti. Tilasin tuolta digivire.comista viime juhannuksen aikoihin tämän.

Pääsetkö asetukset -valikkoon kuitenkin? Siellä pitäisi olla aika alareunassa sellainen ikoni missä valkoisessa neliössä A-kirjain. Siitä pääset kielen valintaan, on ensimmäisenä avautuvassa valikossa.

Edit. Settings valikossa siis neljäs alhaalta on tuo Language & keyboard

Mjaha. HTC One M8 postissa haettavana. Josko maanantaina kävis noutaa.

Pääsetkö asetukset -valikkoon kuitenkin? Siellä pitäisi olla aika alareunassa sellainen ikoni missä valkoisessa neliössä A-kirjain. Siitä pääset kielen valintaan, on ensimmäisenä avautuvassa valikossa.

Edit. Settings valikossa siis neljäs alhaalta on tuo Language & keyboard
Kiitos todella paljon! Nyt sain englannin kieliseksi puhelimen.

Mjaha. HTC One M8 postissa haettavana. Josko maanantaina kävis noutaa.

Jahas. :D Mikä väri? Mä en osaa päättää harmaan ja hopeisen välillä. Pitäisi melkein nähdä livenä. Toisaalta mietin, että säästäisin pari sataa, ja ostaisin viimevuotisen Onen... :D

Jahas. :D Mikä väri? Mä en osaa päättää harmaan ja hopeisen välillä. Pitäisi melkein nähdä livenä. Toisaalta mietin, että säästäisin pari sataa, ja ostaisin viimevuotisen Onen... :D
Harmaan otin, se on ekana tarjolla. Tosin luin myös mielipiteitä että ois hienoin, sit taas joku muu sano et hopee hienon. Eiköhän se ihan hieno ole!

Itse ostaisin varmuuden vuoksi kaikki värit, sitten kun joku tulee sanoo että harmaa/pinkki/piparjuuri/taateli on se paras, vois aina ilmoittaa että mulla on semmoinen.

Itse ostaisin varmuuden vuoksi kaikki värit, sitten kun joku tulee sanoo että harmaa/pinkki/piparjuuri/taateli on se paras, vois aina ilmoittaa että mulla on semmoinen.

Hyvä idea! Tilasin nyt ton harmaan, mutta jos ei sillä saa piparia, niin pitää sit koittaa jotain muuta.

Nousi tosiaan puhelinkuume niin kovaksi ettei siihen auttanut muu kuin vanha tuttu lääke...
Shut+up.+And+take+my+money_cfca8c_3798744.gif

19 tuntia nyt akun varassa ja 20% lähtenyt varausta. Varsin tyytyväinen kyllä tähän uuteen HTC One.

mikäs ois noin 100e puhelimista kannattais ostaa?
omia vaihtoehtojani
-huawei y530
-samsung trend/trend+
-nokia lumia 520

eniten toi huawei kiinnoistais mutta vaihtoehtoja kun on niin:)
samsungit ois kans halpoja vaan kaikki mallit saman näköisiä:( ja ei mitenkään hienoja
windows järjestelmä arvellutta lumiassa

mikäs ois noin 100e puhelimista kannattais ostaa?
-huawei y530
-samsung trend/trend+
-nokia lumia 520
Motorola Moto G. 129puntaa (tai 158 16GB versiona) amazon.co.uk:sta tai 189,95 verkkokauppa.com:sta. Todella hyvä budjettiluokan puhelin. 720p näyttö ja toimii erittäin jouhevasti.

Otin pienen askeleen kohti nykyaikaa, ja monta vuotta uskollisesti palvellut ja ensimmäinen älypuhelimeni, sympaattinen HTC Wildfire S, väistyi Nexus 5:n (32 gb) tieltä.

Kuten edellisestä puhelimestani voi päätellä, niin minun lumoamiseeni ei tarvita paljoa, mutta onhan tämä ihan loistava vehje. Helvetin sulava käyttökokemus, kaikki toimii ajatuksen nopeudella. Pitää kuherruskuukauden jälkeen katsoa tarkemmin, jos nousee esiin jotain negatiivista sanottavaa esimerkiksi akun kestosta.

Otin pienen askeleen kohti nykyaikaa, ja monta vuotta uskollisesti palvellut ja ensimmäinen älypuhelimeni, sympaattinen HTC Wildfire S, väistyi
Nexus 5:n (32 gb) tieltä.

Kuten edellisestä puhelimestani voi päätellä, niin minun lumoamiseeni ei tarvita paljoa, mutta onhan tämä ihan loistava vehje. Helvetin sulava käyttökokemus, kaikki toimii ajatuksen nopeudella. Pitää kuherruskuukauden jälkeen katsoa tarkemmin, jos nousee esiin jotain negatiivista sanottavaa esimerkiksi akun kestosta.
Nexus 5 on ehkä kovin hinta/teho/laatu -suhteen omaava luuri.

Suoraan Googleltakin saa nykyään Suomessa, https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_16_GB_Bright_red?id=nexus_5_red_16gb
Hinta toki sama ku esim. Verkkokaupassa mut Verkkokaupassa vähän heikko saldo. :D

Motorola Moto G. 129puntaa (tai 158 16GB versiona) amazon.co.uk:sta tai 189,95 verkkokauppa.com:sta. Todella hyvä budjettiluokan puhelin. 720p näyttö ja toimii erittäin jouhevasti.

toi ois kyl tosi jees mut 150-200e tällä hetkellä liikaa puhelimesta:( 130e taitaa olla kipuraja

Nexus 5 on ehkä kovin hinta/teho/laatu -suhteen omaava luuri.

Suoraan Googleltakin saa nykyään Suomessa, https://play.google.com/store/devices/details/Nexus_5_16_GB_Bright_red?id=nexus_5_red_16gb
Hinta toki sama ku esim. Verkkokaupassa mut Verkkokaupassa vähän heikko saldo. :D
Tilasin juurikin suoraan Googlelta, koska Suomesta ei taida saada kuin 16GB sisäisellä muistilla varustettuja yksilöitä. Tuo 32GB oli itselleni aika ehdoton, koska puhelimesta ei löydy paikkaa muistikortille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom