Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla googlessa yhteystiedot tai applella?
Mun mielestä toi on hienompi kuin vanha laatikko. Tosin mulla on varmaan silmissä vikaa kun en ole ikinä ymmärtänyt väitettyä Samsungin rumuuttakaan.Tosin jos noi kuvat pitää paikkaansa niin miksi on siirrytty nykyisen HTC One hienoista terävistä reunoista tohon sampan pyöreyteen ja viel noilla reunuksilla.......
Ei välttämättä se ulkoinen rumuus, vaan se että se tuntuu kädessä niin julmetun muoviselta ja halvalta. Ja se käsittämätön määrä bloatware:a ja käyttöliittymä joka näyttää 5-vuotiaan suunnittelemalta. Noi tosin saa onneks (ainakin osittain) hoidettua custom romeilla, uusilla launchereilla, jne.Mun mielestä toi on hienompi kuin vanha laatikko. Tosin mulla on varmaan silmissä vikaa kun en ole ikinä ymmärtänyt väitettyä Samsungin rumuuttakaan.
Huomaat huiman eron, kun otat Samsungin luurin toiseen käteen ja toiseen hanskaan HTC:n One. Toinen on ihan ämpärimuovinen ja toisessa alumiininen takakansi, sekä edessä kaiutinritilät alumiinia.Mun sormista puuttuu kyllä sellainen ominaisuus että muovi tuntuisi halvalta. Ehkä sitä ei oo vaan tottunut tarpeeksi bling blingiin.
Huomaat huiman eron, kun otat Samsungin luurin toiseen käteen ja toiseen hanskaan HTC:n One. Toinen on ihan ämpärimuovinen ja toisessa alumiininen takakansi, sekä edessä kaiutinritilät alumiinia.
Ero on kuin yöllä ja päivällä.
En sanonut että toinen ei sovi käyttötarkoitukseensa, koska on muovia. Vaan puhun materiaalin antamasta mielikuvasta. Kumpi antaa positiivisemman vaikutuksen. Itselle se on silloin muuta, kuin sinulle.Kyllä mä tiedän mikä ero on muovilla ja alumiinilla, mutta ei toinen tunnu toista halvemmalta. Tölkki kolaa tuntuu vain tölkiltä kolaa, samaten pullo kolaa tuntuu pullolta kolaa. Se on joku sun pään sisällä oleva juttu että toinen tuntuu halvemmalta. Mun mielestä toinen tuntuu muovilta ja toinen alumiinilta. Molemmat soveltuvat tarkoitukseensa.
Onko jollain kokemuksia Samsungin Note 3:ssa olevasta keinonahkakuoresta? S5:sta tekisi mieli ja tuon takakansi on vissiin samanlainen kuin Note 3:ssa. Saako luurin farkkujen taskuun kivuttomasti ja kuluuko/värjäytyykö se nahka kuinka pahasti?
"Puhelimen takapaneeli on pinnoitettu samankaltaisella keinonahkapäällysteellä kuin Note 3" -androidsuomi.fi
En sanonut että toinen ei sovi käyttötarkoitukseensa, koska on muovia. Vaan puhun materiaalin antamasta mielikuvasta. Kumpi antaa positiivisemman vaikutuksen. Itselle se on silloin muuta, kuin sinulle.
Pari erkki esimerkkiä. Ford jossa kojelauta on kovaa muovia vai vaikka bmw, jonka kojelauta on verhoilu nahalla ja alumiinilistoilla?
Acerin läppäri vai Apple-omppu vierekkäin. Kummassa on oletettavasti tyylikkäämpi ulkoasu? Toinen muovia ja toinen jälleen alumiinia.
Ei tarvi suuttua, kyllä se samsung ihan yhtä hyvä on ja makuasioitahan nämä ovat.
Minulla on note 3. Muovia se takakansi on. imo. Tuntuu, näyttää ja on ominaisuudeltaan muovia. Ei värjää sujahtaa taskuun. pysyy paremmin kädessä tuon ansiosta, kitkaa enemmän kuin sileässä muovissa.
Siis tuntuu, näyttää ja ominaisuudet samat kuin muovissa, mutta pysyy paremmin kädessä koska enemmän kitkaa?