Android - puhelimet ja softat

Sonyn Xperia Z Ultra (1gen) näkyy olevan nyt tolkuttoman halpana ulkomailla 339e (ei vielä suomessa, täällä taitaa olla 499e-599e normi kivijalkahinta). Jos paska kamera kelpaa niin kannattanee ostaa koska kyseessä on Note3sta parempi fäpletti. itse tilasin just.

Vai onko joku jo löytänyt 2gen versiota myynnistä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylihuomenna näkee mitä uutta on HTC One:ssa, eli virallisesti "The all new HTC One" -puhelimessa. Tupla primary kamera ainakin, ja hieman erilainen ulkokuori. Tuskin suurempaa.

htc-one-max-back-angle-970x0.jpg

Kai se tulee hankittua, ainoa toinen vaihtoehto olisi uusi Nexus mutta semmoseen taitaa olla paljon aikaa.

Ylihuomenna näkee mitä uutta on HTC One:ssa, eli virallisesti "The all new HTC One" -puhelimessa. Tupla primary kamera ainakin, ja hieman erilainen ulkokuori. Tuskin suurempaa.

katso liitettä 113377

Kai se tulee hankittua, ainoa toinen vaihtoehto olisi uusi Nexus mutta semmoseen taitaa olla paljon aikaa.

Mulla on pari vuotta vanha One X ja tuntuu, että kahdessa vuodessa ei oo tapahtunu mitään sellaista kehitystä että pitäisi vaihtaa. Silti kutkuttais toi uutuus. No huomenna ollaan viisaampia. Tossa kuvassa on muuten One Max.

Mulla on pari vuotta vanha One X ja tuntuu, että kahdessa vuodessa ei oo tapahtunu mitään sellaista kehitystä että pitäisi vaihtaa. Silti kutkuttais toi uutuus. No huomenna ollaan viisaampia. Tossa kuvassa on muuten One Max.
Mulla sama luuri, eli One X.

Mjaa, enpä huomannut että toi on max, mut tosiaan kuvan nimessä se lukeekin. Fiksu kuva lykätty uutiseen josta nappasin.

En oikein tosiaan keksi mitä uutta tuo toisi meikäläiselle.. Ja on vielä isompi kuin viime vuotinen One, siitä miinusta.
Mulla plussaa, One X tuntuu jo kovin pieneltä itselle. <3

Katsotaan, voi olla että vaihdan etenkin kun nykyiselle on jo jonossa omistaja.

Mulla plussaa, One X tuntuu jo kovin pieneltä itselle. <3

Katsotaan, voi olla että vaihdan etenkin kun nykyiselle on jo jonossa omistaja.

No joo, vaikka kuinka yritän toitottaa itselleni etten tota tarvi, niin eiköhän se kuitenkin jossain vaiheessa tule hankittua... :-D
Saunalahdella jo tilattavissa 699,- hintaan. Aluksi vain tummanharmaana.

Mulla on wifi ready tv ja siinä wlan-usb. Miten saan jaettua tv:ssä Android-tabletin näytön? Eli haluaisin jakaa kuvia ja videoita töllöttimessä. Pitääkö olla Miracast-mokkula tmv? Mä luulin, että smart tv:ssä riittää, kun sourceksi hakee langattoman laitteen, mutta ei, tyhmä ei osaa eikä tajua.

No ollaan jo siinä pisteessä että laitteiston puolelta on vaikea löytää mitään mullistavaa. En nyt sano että maailma olis valmis mutta naurattaa kun jengi välillä odottaa puhelimia kuin Messiasta.

Alkaa olla elämä aika vaikea Nokian kanssa ja pitänee alkaa katteleen uutta puhelinta. Onko ehdotuksia Android puhelimesta, hinta katto ehdottomasti 300 euroa, ei sen enempää viitsi maksaa kun kerran vuodessa puhelinta pitää vaihtaa. Hyvä kamera plussaa..

Nexus 5 saa aika halvalla kun etsii, sen ottaisin ite tohon hintaan.

Kyl mä ton ekstra 40€ pistäisin vs 300€ budjetti. Kyseessä kuitenkin kehuttu huippuluuri joka varmasti saa vielä aika pitkään Android päivityksiä ja vieläpä reippaasti ennen non-stock Android luureja. Ainakin Nexus 4 saa edelleen isot päivitykset, marraskuussa 2012 julkastu.

Ensimmäisen sukupolven Nexus 7 on ollut vajaan vuoden päivät käytössä eikä sen kanssa ainakaan ole ollut mitään ongelmia.

Täytyy nyt katsoa milloin tuo Noksu sanoo sopimuksensa lopullisesti irti. Johan sillä on ikää runsas vuosi :jahas: Eilen neljä boottausta joista yhdessä akku pois että saa toimimaan. Ongelmina ettei reagoi näyttöön tai ei anna vastata tai ei anna soittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom