Siinä se nyt on! Ohjekirjassa suositellaan ladata akku ensin täyteen, mutta tiedä sitten. Vois kyllä jo kytkeä päälle.
katso liitettä 61990 - katso liitettä 61991
Tappelin itse valtakirjan kanssa yli viikon, tilasin 28.5 aamupäivällä mutta valtakirja setviinty vasta 7.6. Ongelma oli minussa (en ajatellut että minulta yksityisenä mun omalle toiminimelle tarvitsisi tuota) , mutta myös Saunalahdessa koska antoivat väärän osoitteen mihin lähettää valtakirja. Tuo osoitemoka selvisi vasta 5 päivää ensimmäisen lähetyksen jälkeen kun soitin kysyäkseni että eikö valtakirjaa vieläkään käsitelty. 7.6 varmistu numeronsiirto päivälle 18.6. Ilmeisesti merkkasi siis tuo tilauksen teko päivä, eikä siirron varmistuminen.
Joo no itse taisin 29.5. tilata, mut valtakirja-asia oli ihan saunalahden paskaa, kun ne oli keksiny et osoite on väärä. Itsestään se sitten meni nyt oikein, toivottavasti eivät jonon hännille heittäneet vaan tulis sit 13. päivä se puhelin.
edit. eikus hetkonen, jos mun määräaikasuus oma.saunalahti.fi:n mukaan loppuu 30.6.2012 niin eiks sen puhelimen pitäis olla vähintään jossain matkalla, hmm... KYLLÄ siellä se tönöttää postissa! Jumankekka. Ja en oo bongannu tota tilausten seurantaa, kultamussukka on siellä kahdesta asti odotellut :( Höh