Android - puhelimet ja softat

Applikaatio joka on vähän niinku tekstari mutta jota kukaan ei käytä. Huikeeta!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se nyt ihan tekstari ole ;)
Whatsapp käyttää wlan tai mobiilidata yhteyttä, joten kulut erittäin vähäiset.
Kuvat helppo liittää mukaan.
Näkee, kun kaveri(t) kirjoittaa vastausta, jotta tietää väijyä luurin ääressä ;)
Näyttää viestin statukset suoraan viestin perässä (menikö perille).
Group keskustelu.

Joku muu voi jatkaa...

Voit jakaa videot, kuvat, äänitteet(paskalaatuista ainakin videot, osa myös kuvista). Sitten voit kertoa missä olet jakamalla locationin. Tämä myös ryhmä shätissä käytössä.. Myös äänitteet on käytössä.

Applikaatiota käyttää mun mielestä helvetin moni, paljon enemmän mitä oletin. Plus tosiaan tohon ei kauaa tarvi muita puhua messii. Kuka enää tekstareita käyttää, morjes. Haluut laittaa kuvan mukaan niin joudut runkkaa jotai MMS asetuksia, sit vielä kaveri vastaa että "en mä nää noita".

Se oli ainakin ihan tavan puhelu puolivuotta sitten.. Joutuu hommaan eri ohjelman, jos haluaa ilmaiseksi soitella..

E: Hommasin minun sonera appin ja kävin netissä tekemässä tunnarit. Nyt sitte valittaa, että ei pelitä. Da fug? Appissa kysyy puhelinnumeroa ja netissä käyttäjätunnusta..

Nää on ollu eniten käytössä viime aikoina:

1. Ampparit
2. Tapatalk
3. WhatsApp
4. DI Radio
5. Endomondo

+ Launcherina TFS Shell PRO 3D, Näppiksenä Smart Keyboard Pro, selain Chrome.

Oho, DI Radio omaa applikaation. Heti hakuun. Unohdin muuten ite laittaa tuon Ampparit, on ylivoimaisesti paras tapa lukea uutisia ja toisekseen siinä on tähän mennessä passelin ohjelmaopas.

Mikä ois hyvä merkki&malli ekaksi android pöhelimeksi jos asettaa hintarajan ehdottoman maksimin 350€? Olen käyttänyt vain S60 ja S40 tätä ennen.
Itse katselin tuossa Sony Xperia U:ta ja J:tä ja P:tä. Niiden ulkonäkö ja koko miellyttää, mutta en tiedä androidpuhelinten ominaisuuksista juuri mitään.

Mikä ois hyvä merkki&malli ekaksi android pöhelimeksi jos asettaa hintarajan ehdottoman maksimin 350€? Olen käyttänyt vain S60 ja S40 tätä ennen.
Itse katselin tuossa Sony Xperia U:ta ja J:tä ja P:tä. Niiden ulkonäkö ja koko miellyttää, mutta en tiedä androidpuhelinten ominaisuuksista juuri mitään.

Tolla rahalla saa suunnilleen HTC One S:n. Se olisi oma valinta... omat HTC:t toimineet kuin unelma ja potkuahan tuosta ässästä pitäisi löytyä ihan riittäviin..

Oma HTC Desire HD tehny jo pidemmän aikaa semmosta, että näyttö ei sammu kun puhuu puhelua. Helvetin ärsyttävää kun sitten siinä tietysti "painuu" kaikennäkösiä "nappuloita".

Tolla rahalla saa suunnilleen HTC One S:n. Se olisi oma valinta... omat HTC:t toimineet kuin unelma ja potkuahan tuosta ässästä pitäisi löytyä ihan riittäviin..
Tämä.

Applikaatiota käyttää mun mielestä helvetin moni, paljon enemmän mitä oletin. Plus tosiaan tohon ei kauaa tarvi muita puhua messii. Kuka enää tekstareita käyttää, morjes. Haluut laittaa kuvan mukaan niin joudut runkkaa jotai MMS asetuksia, sit vielä kaveri vastaa että "en mä nää noita".
Yks kaveri vetää aika hyvin, kun olen koittanut puhua sitä ympäri vihdoinkin lataamaan sen WhatsAppin. Se sanoo ettei lataa periaatteesta ja sillä on tekstaripaketti. Ihan mielenkiintoinen periaate kyllä, jos haluaa maksaa tekstaripakettia ja multimediaviestejä. Tulis jaettua kaikenlaisia turhanpäiväisiä kuviakin vähän useammin sen kanssa jos se jaksais sen ladata. No, kullakin on periaatteensa. Toisilla vähän turhemmat.

Jos hintaraja on asetettu 350€ niin yli 500€ puhelin pitäisi siitä huolimatta ostaa?

Jos hintaraja on asetettu 350€ niin yli 500€ puhelin pitäisi siitä huolimatta ostaa?
Löytyy a'380€. Toi 30€ ekstraa on aika hyppy kaikessa tehossa yms. vs. mitä löytyy jos pitää olla jämpti max. 350.

Itse suosittelisin Samsung Galaxy S2, sen saa tällä hetkellä n. 340e. Samsung on myös luvannut siihen Androidin Jelly Bean päivityksen ja muistaaksen pari seuraavaakin. Tuohon htc one S ei saa muistaakseni muistikorttia ja teho ero lähinnä mitätön verrattuna S2.

Itse suosittelisin Samsung Galaxy S2, sen saa tällä hetkellä n. 340e. Samsung on myös luvannut siihen Androidin Jelly Bean päivityksen ja muistaaksen pari seuraavaakin. Tuohon htc one S ei saa muistaakseni muistikorttia ja teho ero lähinnä mitätön verrattuna S2.

One S:ssä tulee jotain 25 gigaa dropboxia, tosin ei se muistikorttia korvaa. Mutta onhan One S:ssä muistaakseni 16 gigaa jo sisäistä. Mutta mulle tärkeitä on Samsung vs HTC tuntuma; jälkimmäinen huomattavasti laadukkaamman tuntuinen kädessä. Lisäksi ongelmia tuntuu jonkun verran olevan sampan puhelimen omistajilla kaatuilun yms kanssa. HTC:ssä ei ole mulla ollut koskaan mitään ongelmia.

Mutta varmaan hyvä puhelin myös s2:n, ei sillä. Joskin edellistä sukupolvea ;)

One S:ssä tulee jotain 25 gigaa dropboxia, tosin ei se muistikorttia korvaa. Mutta onhan One S:ssä muistaakseni 16 gigaa jo sisäistä. Mutta mulle tärkeitä on Samsung vs HTC tuntuma; jälkimmäinen huomattavasti laadukkaamman tuntuinen kädessä. Lisäksi ongelmia tuntuu jonkun verran olevan sampan puhelimen omistajilla kaatuilun yms kanssa. HTC:ssä ei ole mulla ollut koskaan mitään ongelmia.

Mutta varmaan hyvä puhelin myös s2:n, ei sillä. Joskin edellistä sukupolvea ;)

En tiedä S2:sta, mutta mulla tuli S3:n kanssa myös 25gb dropboxia, on tosin ilmainen vain 2 vuotta, mutta sama varmaan tuo HTC:n diili myös.
Mitä tulee kaatuiluun niin ainakaan vielä ei ole S3 kaatunut/jäätynyt kertaakaan. Toki vasta reilun kuukauden ollut käytössä, mutta hyvä alku ainakin ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom