Android - puhelimet ja softat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Thänks, mutta toi JB ei ole vielä jaossa S3:een? Ei ainakaa virallista kanavaa pitkin.? Vai olenko ihan väärässä

Virallinen update on Puolassa jaossa ja jos on kiirus niin sen voi sammobile.com:sta Odin-softalla asentaa myös täällä. Tai sitten voi onkin jonkun noista mainituista appseista. Tai odotella viikon-pari että tulee toi virallinen update jakoon myös pohjoismaissa.

Sitä vaan meinasin että jos hetken odottelet niin et välttämättä tarvii mitään appseja muroilla, jos toi perusblocking piisaa sun tarpeeseen.

Mitä kaikkia tilejä sitä joutuu huomenna tekemään, jos Sonera aukaisee mulle uuden liittymän Samjangiin? Onko google-tili sama kuin gmailin osoite?

samsung-galaxy-note-2.jpgLaitoimpas huvikseni Galaxy Note II tilauksen vetämään expansysiltä. Olisihan tuota luuria ollut sauniksellakin ja cyberphossa halvemmalla, mutta kivempihan se on saada kapula heti eikä jonotuslistalta. Expansysissä on myös mahtava tuo alvin kuittausjuttu, ei tarvi roikottaa alvin vähennysoikeuksia ensi vuoteen asti vaan se lähtee hinnasta pois heti.

Saapa nähdä miten taittuu normikäyttöön Note2 kun on sen verran kookas. Joskus tuota ykkösversiota hypistellyt liikkeessä, mutta ei mitään muistikuvia miten kookas sen nyt sitten onkaan.

Itselläni on muuten mennyt hermot iPhonen ruudun pienuuteen. Näillä kyrpäsormilla on aika mahdotonta tökkiä yhtään mitään ilman zuumia.

Toi note kakkonenhan ei ole yhtä leveä muistaakseni kuin ykkönen, ykkönen on sellainen tuplaleveä, mut kakkonen enemmänkin normipuhelimen muotoinen, ruutu on tosin silti joku 5.5"

2.5mm kapeampi, mutta 4.2mm pidempi. Kaventunut osittain siitäkion että sivuttaispikseleitä hävisi 80kpl ja silti tuumakoko +0,2" eli 5.5". PPI laski edellisestä 18, eli 285 -> 267.

Käynnistänyt puhelimen uudelleen?

Mysteerinä tuo, että pitääkö olla tuo dataverkovierailu käytössä vai riittääkö tuo mobiililaajakaista pelkästään? On niin nykyaikanen, ettei vaa tajua..

- - - Updated - - -

Käynnistänyt puhelimen uudelleen?

Mysteerinä tuo, että pitääkö olla tuo dataverkovierailu käytössä vai riittääkö tuo mobiililaajakaista pelkästään? On niin nykyaikanen, ettei vaa tajua..

Mikä prkl on kun ei pääse nettiin muutakuin wifin kautta?
Kyseessä siis S3..

Ei siinä muuta pitäisi tarvita kuin mobiilidatan asetukset oikein (mulla ainakin S3 löysi automaattisesti, jos ei löydä automaattisesti niin sitten operaattorin sivulta ohjeet ja asetukset manuaalisesti sisään) ja sitten mobiilidata kytkettynä päälle.
Jos saatavilla on myös WLAN yhteys, niin se ohittaa tuon mobiilin.

Niin ja onhan sulla datapaketti siinä liittymässä käytössä ;)

edit:
niin ja mulla ei ole verkkovierailu päällä, vaikka onkin Saunalahden liittymä, eli periaatteessa "vieras verkko" (Elisa). Toimii siis ilman sitä ainakin mulla.

Ei siinä muuta pitäisi tarvita kuin mobiilidatan asetukset oikein (mulla ainakin S3 löysi automaattisesti, jos ei löydä automaattisesti niin sitten operaattorin sivulta ohjeet ja asetukset manuaalisesti sisään) ja sitten mobiilidata kytkettynä päälle.
Jos saatavilla on myös WLAN yhteys, niin se ohittaa tuon mobiilin.

Niin ja onhan sulla datapaketti siinä liittymässä käytössä ;)

edit:
niin ja mulla ei ole verkkovierailu päällä, vaikka onkin Saunalahden liittymä, eli periaatteessa "vieras verkko" (Elisa). Toimii siis ilman sitä ainakin mulla.
Tilasin uusiksi nuo "asetukset" tuolta soneralta ja nyt alko pelaamaan. Kolme viestiä tuli ja yks ainakin asentui :lol2: mitkähän ne kaks muuta oli sitten.. Tilata lisää niitä niin näkee :)

Tilasin uusiksi nuo "asetukset" tuolta soneralta ja nyt alko pelaamaan. Kolme viestiä tuli ja yks ainakin asentui :lol2: mitkähän ne kaks muuta oli sitten.. Tilata lisää niitä niin näkee :)

Normaaliin käyttöön riittää se APN Sonera Internet tai mikä niillä onkaan käytössä. Sitten, jos haluaa MMS viestejä lähetellä, pitää erikseen olla se, joka on nimetty MMS tai WAP.
Eli kaksi niitä yhteyspisteitä pitää löytyä, jos haluaa kaiken mobiilidatan toimivan.

Saakos samsungeissa tuon touchwiz-tekeleen jellyn päältä pois? Ei nyt löydy asetuksista täppejä.
Tuskinpa. Vaihtoehtona hakea joku pätevä toinen launcher, esim. Apex Launcher.

Ainoa todellinen vaihtoehto on asentaa customi jossa pelkkä puhdas JB, mutta se on aika säätöä ja uuden luurin kohdalla en harrastaisi ainakaan itse.

Samahan se on näissä HTC luureissa, ainoa vaihtoehto on jokin launcher marketista.

Joo kyllähän tämän kanssa elämään pystyy mutta ei nuo sensemäiset ikonit ja muut oikein vakuuta. Googlella on aina ollut perusjäyhät mutta toimivat rakenteet, niitä on vähän ikävä.

Mites nämä Samsun luurit näkyvät usbin kautta Maceissä? Aiemmin on kyllä htceen androidit näkyneet omana massanaan mutta tämä Note2 ei sitten millään. Kuvat kyllä uppautuu samantien dropboxin camerauploudseihin mutta itse vehje ei. Kokeiltuna jo kaikki tilat usb-virheenkorjaustilasta lähtien mutta ei tule ruutuun mitään mihin tarttua. Latasin jonkun android filetransferinkin, sen asennuttua pyytää usbit kiiinni mutta eipä se mitään auta.

EDIT: kokeilempa kiesiä jos auttaisi asiaa.

Samsung on hieman vammainen tuon tietokoneeseen liittämisen kanssa.

http://www.androidcentral.com/ics-feature-mtp-what-it-why-use-it-and-how-set-it
The folks at Android have made it easy as possible to use MTP devices on a Mac. Simply download and install the Android File Transfer program, connect your device to your computer, and double click the AFT application to start it up. You can then drag and drop any file (up to 4GB in size) to and from the device. There's even a dedicated help page in case you hit a snag.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom